Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 16:28 Hmmmm sinquotes, ligt eraan of ze lief gaat zijn tegen Ace of niet xD
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought CAT'S PROFILE Age :
44 moons young ✘ Gender :
She-cat ♀ Rank :
Pop star
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 16:29 "i'm a sinner"
ik heb slechte humor sorry not sorry
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 16:31 You may be a sinner But your innocence is mine 8)
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 17:08 DP IM SORRY BUT AAAH LOOK AT HEETTE SIN (en offc heel mooi theme: VIDEO
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 17:28
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 17:45 Wow alle bae's zijn plots zo hot
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 18:11 Butter en Ever hebben gewoon een topic zonder elkaar af te maken guys xD call the news
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 18:47 Butterstar schreef: Butter en Ever hebben gewoon een topic zonder elkaar af te maken guys xD call the news Prachtig topic <333333
Eindelijk klaar met posten en series kijken xD
Coffee Addict 101 Actief Don't you wish your coffee
was hot like me?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 18:51 -is de hele dag bezig met een puzzel- -kat komt aangezoofd en glijdt in de puzzel- .-. nu liggen alle puzzelstukjes weer overal. I'm done.
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 18:53 Owl x Butter is a must happen tbh xD Also mommy Sin is hawt
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 19:21 Lion's eerste woordje is wow. L o l
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 19:44 Owlkit, schreef: Owl x Butter is a must happen tbh xD Also mommy Sin is hawt +1
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 19:54 @Sinquotes, if still looking: There is always a fate worser than dead Soon your body will be as cold and hard as my heart
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 20:08 Ik post vanavond wel Whoooo
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 20:12 Butterstar schreef: Butter en Ever hebben gewoon een topic zonder elkaar af te maken guys xD call the news Eigenlijk moeten Panthergrowl en Lynxfang dan vanaf een afstandje toekijken en zich hardop afvragen of het niet hoognodig tijd word te vertrekken
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 21:08 Silhouette schreef: Butterstar schreef: Butter en Ever hebben gewoon een topic zonder elkaar af te maken guys xD call the news Eigenlijk moeten Panthergrowl en Lynxfang dan vanaf een afstandje toekijken en zich hardop afvragen of het niet hoognodig tijd word te vertrekken Dat lijkt me zo leuk om te zien xDDDD
Oh ja iemand een topic met Butterkit?
Quinty 26 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 22:03 Ik heb lol over de sinquotes, vertel ze aan walter, he doesn't get it :c now i'm sad Well, ik ben drie dagen overdag de hele dag alleen, dus ik kan weer wat gaan bijposten dan c:
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 22:04 Ik heb altijd goede voornemens om echt actief te worden, maar eindig met al mijn chats altijd maar onder de 10 topics
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 22:38 Sorry voor de inactiviteit guys D: Denk dat ik nu volledig bijgepost ben tho :3
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jul 2017 - 22:44 Ik heb zojuist Game of Thrones S7E2 gezien. Ghehe.
Spoiler: AAAAHHHH NOOO. Whyyyy. Eheheheheh. Ik vond haar leuk D:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic