Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Espresso
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:19

Ik vind Charly echt pretty woah *-*
We need more brown cats. Damn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charly
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Whj5Fjr
24
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Charly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:20

indeed c:

ik ben echt blij dat ik het plaatje gevonden heb
Espresso
Member
Coffee Addict
101
Actief
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:24

Espresso gaat hem zeker vervelen 8D Can't wait.
Charly
Member
24
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Charly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:24

Sigh noo XD

wel dan gaat Charly meppen uitdelen denk ik c;
Espresso
Member
Coffee Addict
101
Actief
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:26

Duw hem maar met zijn kop in de modder als hij te lastig wordt (':
Crowcall
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:26

@Jamie
Ik maak wel ~
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:28

Ahh, plots zijn er zoveel kittypets.

En ik wil posten maar tijd D:
Charly
Member
24
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Charly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:30

jesh kittypet boom c;

aah mn zus maakt wafels jej <333

ik ga ondertussen de hond even kammen en er mee naar buiten gaan dus ik zal straks reageren op topic van Java
Java
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Bunny
54
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Java
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:34

Ik moet mijn andere niet-clanners bijposten en als ik nog zin heb zal ik miss ook nog es met mijn wel-clanners doen (a)
of toch met een paar hehe
Espresso
Member
Coffee Addict
101
Actief
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:41

Kittypets are awesome *-* Vandaar de boom
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 IMG-9545
Ryan !
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:59

Acefray schreef:
Owlkit, schreef:
Acefray schreef:
Owlkit, schreef:
Acefray schreef:
Owh ik twijfel voor die voor dove ;-;

Ik wil ooit kits met Leo, maar hij is echt zo'n vader die ze op zijn eigen manier opvoed xDD Hij is echt van "Alle clans moeten dood behalve wij en wanneer jullie groot zijn moeten de she-cats allemaal een tom vinden want jullie zijn vrouwen en kunnen niks behalve moeder zijn" :"D Best dad ooit
Ik denk dat Owl en Leo wel goed met elkaar kunnen vinden behalve de sexist part ookal gaat hij graag achter she-cat asses aan

Owl is Windclan dus Leo zou super erg op hem neerkijken xD "Peasant" En yup hij is super sexist xDD hij vind dat een kater voor een poes moet zorgen en is erop gebrand dat hij een pure bloedlijn in zijn familie wilt :") Als hij eenmaal met iemand heeft zou hij er ook nooit bij weg gaan want hij vind dat alles 'perfect' moet zijn en een break up valt er niet onder :'DDD
Oh dat peasant gedoe gaat wel goed uitkomen met die twee xD
Al jouw karakters komen gewoon goed uit met Owl, how do you do that

XDD Zie je ze al beiden zo op elkaar neer kijken. Maar IDK het is magic omfg. Ben benieuwd hoe Owl om zou gaan met Bane en War B)

Flo: Oewhh idd >333
Als Owl rond de 12 manen is zou hij wel met War en Bane kunnen flirten maar er zal niets serieus uit komen ;-;
Verder wil ik eig een topic tussen Tall en Owl om te zien wie langer is xD
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 15:06

War zou flirten en hem de bosjes in duwen hem kennende, Bane zou hem een mep geven/proberen te verdrinken/van de berg afgooien/etc en wss falen want mini B)

*is casual een ava aan het maken voor Ace als hij dood is*
Yoka
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Bunny
42
Actief
"They are trying to make me into a fixed star but I'm an irregular planet."

CAT'S PROFILE
Rank:
Yoka
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 15:08

Is het heel erg van mij dat ik heel graag en poes in een nestje van leo zou willen en die dan gewoon helemaal mee laten gaan in wat haar vader zegt, zichzelf zwak vinden puur omdat ze een poes is enzo? xD
Owlbate
Member
Ryan !
1611
Actief
So, excuse my tantrum

CAT'S PROFILE
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 15:18

Acefray schreef:
War zou flirten en hem de bosjes in duwen hem kennende, Bane zou hem een mep geven/proberen te verdrinken/van de berg afgooien/etc en wss falen want mini B)

*is casual een ava aan het maken voor Ace als hij dood is*
Naja, niet dat hij het echt gaat laten merken tho, gewoon smooth flirting en her een der een paar innuendos maar dat is alles, hij gaat niet veel doen so no worries xD

Laatst aangepast door Owlkit, op zo 23 jul 2017 - 15:22; in totaal 1 keer bewerkt
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 15:20

Not at all C: Leo zou het er echt indrammen van "Je trainingen maken niet uit want je krijgt straks toch een raszuivere shadowclanner die je beschermd, focus maar om dingen te weten om kittens groot te brengen, dat is nuttig" En dan wanneer ze ouder zijn ze shameless naar een bepaalde kater duwen van "Hier die is wel goed" :"D

Naja het zou niet veel van reactie schelen, War doet iedereen die hij ziet en Bane valt alles aan wat binnen 4 meter van haar komt xDD
Xena
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 RB4Qe0W
Bunny
39
Actief
One day, I will rule you all.

CAT'S PROFILE
Rank:
Xena
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 15:24

Acefray schreef:
Not at all C: Leo zou het er echt indrammen van "Je trainingen maken niet uit want je krijgt straks toch een raszuivere shadowclanner die je beschermd, focus maar om dingen te weten om kittens groot te brengen, dat is nuttig" En dan wanneer ze ouder zijn ze shameless naar een bepaalde kater duwen van "Hier die is wel goed" :"D

Naja het zou niet veel van reactie schelen, War doet iedereen die hij ziet en Bane valt alles aan wat binnen 4 meter van haar komt xDD
lol ja ik zou echt een super meegaand type in dat nestje aanmelden xD
want de helft gaat toch wss dan super rebelse poezen of katers die op hun vader lijken aanmelden hahaha
Owlbate
Member
Ryan !
1611
Actief
So, excuse my tantrum

CAT'S PROFILE
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 15:25

Acefray schreef:

Ze verschillen een jaar maar Owl doesn't give a shit
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 15:27

Een voordeel is dan wel dat ze dan zijn favoriete dochter is xDD Want Leo laat heeeel duidelijk favorieten zien C: Naja hij houd wel van zijn kittens maar gwn op de verkeerde manier xDD

Good, naja War flirt ook met apprentices en katten 3 keer zijn leeftijd xD Gelukkig is hij ook onvruchtbaar
Owlbate
Member
Ryan !
1611
Actief
So, excuse my tantrum

CAT'S PROFILE
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 15:30

Acefray schreef:
Een voordeel is dan wel dat ze dan zijn favoriete dochter is xDD Want Leo laat heeeel duidelijk favorieten zien C: Naja hij houd wel van zijn kittens maar gwn op de verkeerde manier xDD

Good, naja War flirt ook met apprentices en katten 3 keer zijn leeftijd xD Gelukkig is hij ook onvruchtbaar
Onvruchtbaar squadddd

Als Leo vader wordt maak ik een kater kitty aan die she-cats gewoon gelijk behandelt en compleet tegen zijn papa is
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 15:35

yeshhh misschien wel veiliger ook xD

Hij zou dan onterft worden "Nope geen family meer, deze is verkeerd gegaan [roept de naam van zijn partner] kom hier en maak ff nieuwe"
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: