|
|
| Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Femke's Art Stuff ma 17 jul 2017 - 14:51 | |
| Ik vond dat het weleens tijd werd voor een art topic, dus bij deze c: Hier ga ik vooral dingen neerzetten die ik de moeite waard vind om te delen, en het kan zijn dat hier af en toe iets tussen komt te staan wat ik niet op Deviantart upload. Mijn profiel op Deviantart is DexterHorse voor de nieuwsgierigen.
- Warrior Cats:
Thornface: Acefray (art trade met Jamie):
- Artwork voor een wedstrijd en mijn meest recente uitgebreide tekening (geüpload op 1 maart 2017):
Verder ben ik ook bezig met het maken van webcomics. Tot nu toe heb ik alleen fancomics gemaakt, maar ik hoop aan een originele comic te kunnen werken als ik mijn huidige fancomic af heb.
- Back To Pacifist (Undertale):
Back To Pacifist is een ungoing Undertale fancomic waar ik ongeveer elke anderhalve week een pagina van upload.
- Underground Turnabout (Undertale/Ace Attorney):
Underground Turnabout is een korte webcomic die ik heb gemaakt voor een wedstrijd vorig jaar. Het is een Undertale/Ace Attorney crossover.
Tussendoor ben ik ook voor de lol bezig met het maken van een Sherlock-themed storyboard, maar dat ga ik hier pas delen als het ooit helemaal af is (a) |
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Femke's Art Stuff ma 17 jul 2017 - 14:53 | |
| omfg Ace is zo cute gelukt <33 Ik hou van zijn uitdrukking en pose omfg. Thank you so much!
Btw de tekeningen voor die contest zijn ook echt super gaaf :3 |
| | | Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Femke's Art Stuff ma 17 jul 2017 - 14:58 | |
| Graag gedaan! Ik ben blij dat je hem leuk vindt En thanks, ik ben er nog steeds erg trots op c: |
| | | Bo~ 105 Actief "If life is like a field of flowers, you should pick me."
| |
| Onderwerp: Re: Femke's Art Stuff ma 17 jul 2017 - 15:02 | |
| Aaaah zo nice omg <3 het is echt super mooi!! <3 |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Femke's Art Stuff ma 24 jul 2017 - 14:52 | |
| @Bo: Thanks! Ik ben er eindelijk aan toegekomen om een ref te maken van één van mijn eigen favoriete OC's: - Tanguy (ja, het is dezelfde Tanguy als mijn Rogue account):
|
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Femke's Art Stuff za 26 aug 2017 - 18:19 | |
| Ik heb een keer iets uitgetest met een achtergrond. Hierbij heb ik een foto die ik had gemaakt als reference gebruikt c: Als iemand hier nog opbouwende kritiek over heeft, go ahead! - Yay, bos:
Er zijn ondertussen ook weer een aantal pagina's geüpload van Back To Pacifist, dus mocht iemand dat willen volgen, het linkje staat in de startpost c: |
| | | | Onderwerp: Re: Femke's Art Stuff | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|