|
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 12:58 | |
| - Chivypaw schreef:
- ik ben Schorpioen ehehehehe 20 november
btw iemand Butter gezien hier? aka Oceanbreeze Ja ik heb je een pb gestuurd. Ik heb mijzelf gezien Beertje. Moet wel zeggen dat ik het druk heb gehad en als ik niet post je me altijd een pb kan sturen om mij wat te vragen. Wil verzoeken dat je dan ook mijn pb's leest sinds er een kittenstop in Windclan is. Als je me nog een keer nodig heb raad ik je aan mij gewoon een pb te sturen want kom dagelijks online om die sowieso te checken. |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:09 | |
| - Thornface schreef:
- Let er wel op dat er een punt is bij de Baron waarop je 37 meter naar beneden duikt. Ik heb er zelf niet ingezeten maar er wel naast gestaan en ik kreeg er de kriebels van xD
Ik heb hoogstevrees en ik heb op alle drie de rijen gezeten, tweede of derde rij is fijner als eerste rij. Maar het was wel awesome, je staat ook niet zo lang stil op de top XD |
|
| |
Beertje 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:14 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Chivypaw schreef:
- ik ben Schorpioen ehehehehe 20 november
btw iemand Butter gezien hier? aka Oceanbreeze Ja ik heb je een pb gestuurd. Ik heb mijzelf gezien Beertje. Moet wel zeggen dat ik het druk heb gehad en als ik niet post je me altijd een pb kan sturen om mij wat te vragen. Wil verzoeken dat je dan ook mijn pb's leest sinds er een kittenstop in Windclan is. Als je me nog een keer nodig heb raad ik je aan mij gewoon een pb te sturen want kom dagelijks online om die sowieso te checken. ik had normaal gezien ook al Inge gecontacteerd, zodat jullie het konden bespreken juist omdat er een kittenstop in windclan is. |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:15 | |
| Ik heb mixed feelings bij de Baron, aan de ene kant vind ik m wel leuk maar na die "val" vind ik 'm wat minder, beetje saai zelfs |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:16 | |
| God ik moet dringend bijposten :')
ik zal eerst maar de trainingen doen zeker hehe |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:22 | |
| - Redpetal schreef:
- ik moet dringend bijposten :')
ik zal eerst maar de trainingen doen zeker hehe Dit. Same here man. Anyhoo, how's life guys?? |
|
| |
Bunny 128 Actief "If the whole world was watching, I'd still dance with you"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:23 | |
| - Tallshadow schreef:
- Redpetal schreef:
ik zal eerst maar de trainingen doen zeker hehe Dit. Same here man.
Anyhoo, how's life guys?? Hellow ems ;3 Life's goed, het is zo veel warmer in het binnenland dan aan de zee omg ;-; |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:25 | |
| - Flight • schreef:
- Ik heb mixed feelings bij de Baron, aan de ene kant vind ik m wel leuk maar na die "val" vind ik 'm wat minder, beetje saai zelfs
Ja true, maar de drankjes die je er kunt kopen zijn wel lekker |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:33 | |
| - Snakesong schreef:
- Tallshadow schreef:
- Redpetal schreef:
Anyhoo, how's life guys?? Hellow ems ;3 Life's goed, het is zo veel warmer in het binnenland dan aan de zee omg ;-; Nice! Waar zit je?? Op vakantie? |
|
| |
Bunny 82 Actief "If you want apples, you have to shake the tree."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:37 | |
| - Tallshadow schreef:
- Snakesong schreef:
- Tallshadow schreef:
- Redpetal schreef:
Anyhoo, how's life guys?? Hellow ems ;3 Life's goed, het is zo veel warmer in het binnenland dan aan de zee omg ;-; Nice! Waar zit je?? Op vakantie? Nope wij doen niet aan vakantie xD Ik zat gwn aan de kust hier in mijn eigen belgenlandje en nu ben ik weer terug thuis :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:38 | |
| - Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snakesong schreef:
- Tallshadow schreef:
- Redpetal schreef:
Anyhoo, how's life guys?? Hellow ems ;3 Life's goed, het is zo veel warmer in het binnenland dan aan de zee omg ;-; Nice! Waar zit je?? Op vakantie? Nope wij doen niet aan vakantie xD Ik zat gwn aan de kust hier in mijn eigen belgenlandje en nu ben ik weer terug thuis :') Oh zo! Ook nice though, het is schitterend weer (hier althans) om aan de kust te zitten (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:41 | |
| - Tallshadow schreef:
- Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snakesong schreef:
- Tallshadow schreef:
- Redpetal schreef:
Anyhoo, how's life guys?? Hellow ems ;3 Life's goed, het is zo veel warmer in het binnenland dan aan de zee omg ;-; Nice! Waar zit je?? Op vakantie? Nope wij doen niet aan vakantie xD Ik zat gwn aan de kust hier in mijn eigen belgenlandje en nu ben ik weer terug thuis :') Oh zo! Ook nice though, het is schitterend weer (hier althans) om aan de kust te zitten (: yes, aan de zee was het echt goed, water was ook warm enzo <3 Hier in het binnenland is het echter te warm ugh ;-; waar zit jij miss? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:43 | |
| - Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snakesong schreef:
- Tallshadow schreef:
- Redpetal schreef:
Anyhoo, how's life guys?? Hellow ems ;3 Life's goed, het is zo veel warmer in het binnenland dan aan de zee omg ;-; Nice! Waar zit je?? Op vakantie? Nope wij doen niet aan vakantie xD Ik zat gwn aan de kust hier in mijn eigen belgenlandje en nu ben ik weer terug thuis :') Oh zo! Ook nice though, het is schitterend weer (hier althans) om aan de kust te zitten (: yes, aan de zee was het echt goed, water was ook warm enzo <3 Hier in het binnenland is het echter te warm ugh ;-;
waar zit jij miss? c: Oh super nice! Kan me voorstellen dat t in 't binnenland ietwat te warm is though. At the moment zit ik weer in m'n nederlandse stekkie, terug uit Spanje (daar was 't 41 C D: ) Hier heeft het net geregend dus de ergste warmte is weg (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:44 | |
| - Tallshadow schreef:
- Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snakesong schreef:
- Tallshadow schreef:
- Redpetal schreef:
Anyhoo, how's life guys?? Hellow ems ;3 Life's goed, het is zo veel warmer in het binnenland dan aan de zee omg ;-; Nice! Waar zit je?? Op vakantie? Nope wij doen niet aan vakantie xD Ik zat gwn aan de kust hier in mijn eigen belgenlandje en nu ben ik weer terug thuis :') Oh zo! Ook nice though, het is schitterend weer (hier althans) om aan de kust te zitten (: yes, aan de zee was het echt goed, water was ook warm enzo <3 Hier in het binnenland is het echter te warm ugh ;-;
waar zit jij miss? c: Oh super nice! Kan me voorstellen dat t in 't binnenland ietwat te warm is though. At the moment zit ik weer in m'n nederlandse stekkie, terug uit Spanje (daar was 't 41 C D: ) Hier heeft het net geregend dus de ergste warmte is weg (: Wauw dat je niet geroosterd bent haha :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:45 | |
| - Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snakesong schreef:
- Tallshadow schreef:
- Redpetal schreef:
waar zit jij miss? c: Oh super nice! Kan me voorstellen dat t in 't binnenland ietwat te warm is though. At the moment zit ik weer in m'n nederlandse stekkie, terug uit Spanje (daar was 't 41 C D: ) Hier heeft het net geregend dus de ergste warmte is weg (: Wauw dat je niet geroosterd bent haha :') Ben ik persoonlijk ook erg verbaasd over xD Also, welke Sc accounts heb jij nu nog, want ik wilde een topic met Wind maar Wind is dood :c |
|
| |
Quinty 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:47 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:47 | |
| - Tallshadow schreef:
- Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snakesong schreef:
- Tallshadow schreef:
- Redpetal schreef:
waar zit jij miss? c: Oh super nice! Kan me voorstellen dat t in 't binnenland ietwat te warm is though. At the moment zit ik weer in m'n nederlandse stekkie, terug uit Spanje (daar was 't 41 C D: ) Hier heeft het net geregend dus de ergste warmte is weg (: Wauw dat je niet geroosterd bent haha :') Ben ik persoonlijk ook erg verbaasd over xD Also, welke Sc accounts heb jij nu nog, want ik wilde een topic met Wind maar Wind is dood :c Ik heb Snakesong, Ace's twin wbw En verder Greypaw (wind's halfbroer), Flurrykit (ace's en lurking's zoon) en Nectarpaw (waspsting's adoptiedochter) ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:49 | |
| - Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Apple • schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snakesong schreef:
- Tallshadow schreef:
- Redpetal schreef:
waar zit jij miss? c: Oh super nice! Kan me voorstellen dat t in 't binnenland ietwat te warm is though. At the moment zit ik weer in m'n nederlandse stekkie, terug uit Spanje (daar was 't 41 C D: ) Hier heeft het net geregend dus de ergste warmte is weg (: Wauw dat je niet geroosterd bent haha :') Ben ik persoonlijk ook erg verbaasd over xD Also, welke Sc accounts heb jij nu nog, want ik wilde een topic met Wind maar Wind is dood :c Ik heb Snakesong, Ace's twin wbw En verder Greypaw (wind's halfbroer), Flurrykit (ace's en lurking's zoon) en Nectarpaw (waspsting's adoptiedochter) ^^ Oke, ik heb letterlijk alleen met Flurry nog geen topic lopen xD Topic? Honey is ultimate cuteness <3 doet me denken aan slate yo |
|
| |
Quinty 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:49 | |
| Ja, ze lijkt ook op Slate. Dat bedacht ik me ook toen ik plaatjes aan 't zoeken was xD |
|
| |
Bunny 132 Actief "It only takes a small pebble to start an avalanche."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jul 2017 - 13:51 | |
| @Ems; yes, maak jij dan? (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |