|
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 19:37 | |
| Morgen ga ik mijn normale postenronde doen, jongens! Dus posts vanaf morgen (: |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 19:57 | |
| - Chivypaw schreef:
- als je het iets minder verscherpt is het echt al een mooi setje c: en cute
- ik moet eens een tekentopic maken hmmmm Dit! Alleen dan realiseer ik me: wait ik kan helemaal niet tekenen never miiiiinnndd |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:03 | |
| Mensen maak gewoon tekentopics en show alles >333 Gewoon doen, als je een potlood of muis kan vasthouden kan je tekenen <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:05 | |
| - Acefray schreef:
- Mensen maak gewoon tekentopics en show alles >333 Gewoon doen, als je een potlood of muis kan vasthouden kan je tekenen <33
Ligt er aan wat voor muis, want met een muis die in je kelderkast verstopt zit zal t nii lukken |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:15 | |
| - Acefray schreef:
- Mensen maak gewoon tekentopics en show alles >333 Gewoon doen, als je een potlood of muis kan vasthouden kan je tekenen <33
Dit We beginnen allemaal met stick figures c: |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:17 | |
| Oh daar ben ik heel erg goed in |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:18 | |
| - Owlkit, schreef:
- Oh daar ben ik heel erg goed in
Zelfs die verpest ik soms nog lol |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:22 | |
| Ofcourseee wel B) Who knows, muizen met artist talent. En serieus mijn stokpoppetjes zijn echt slecht xDD Maar idd, je begint met niks en maakt er alleen meer van :33 - Een paar jaar geleden:
- Nu-ish:
En dit is ong 2 jaar of minder xD En dan nog niet ingekleurd :3 zelfde char en al |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:24 | |
| - Acefray schreef:
- Ofcourseee wel B) Who knows, muizen met artist talent.
En serieus mijn stokpoppetjes zijn echt slecht xDD Maar idd, je begint met niks en maakt er alleen meer van :33
- Een paar jaar geleden:
- Nu-ish:
En dit is ong 2 jaar of minder xD En dan nog niet ingekleurd :3 zelfde char en al Inkleuren is juist het probleem, ik kan ook niet met schaduw werken ofs |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:26 | |
| - Seaweedpaw schreef:
- Acefray schreef:
En serieus mijn stokpoppetjes zijn echt slecht xDD Maar idd, je begint met niks en maakt er alleen meer van :33
- Een paar jaar geleden:
- Nu-ish:
En dit is ong 2 jaar of minder xD En dan nog niet ingekleurd :3 zelfde char en al Inkleuren is juist het probleem, ik kan ook niet met schaduw werken ofs Er is toch geen regel dat het moet :3 Teken hoe je het leuk vind. En shaduw hoeft ook niet, er zijn genoeg line-art stijlen. Als je dan later wilt uitbreiden kan dat altijd. Gewoon doen wat je leuk vind en dan komt de rest wel xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:28 | |
| - Acefray schreef:
- Seaweedpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Een paar jaar geleden:
- Nu-ish:
En dit is ong 2 jaar of minder xD En dan nog niet ingekleurd :3 zelfde char en al Inkleuren is juist het probleem, ik kan ook niet met schaduw werken ofs Er is toch geen regel dat het moet :3 Teken hoe je het leuk vind. En shaduw hoeft ook niet, er zijn genoeg line-art stijlen. Als je dan later wilt uitbreiden kan dat altijd. Gewoon doen wat je leuk vind en dan komt de rest wel xD true true, ik ben wel aangelaten op het grafisch lyceum in rotterdam, dus misschien ga ik t dan leren XD |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:30 | |
| Werk je digitaal of op papier? Met schaduw werken leer je, naar mijn ervaring, vooral door simpele figuren te tekenen en daar de schaduwen op te tekenen. De typische bol, vierkant, piramide... #DrawingLessonsWithFemke |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:32 | |
| - Thornface schreef:
- Werk je digitaal of op papier?
Met schaduw werken leer je, naar mijn ervaring, vooral door simpele figuren te tekenen en daar de schaduwen op te tekenen. De typische bol, vierkant, piramide... #DrawingLessonsWithFemke Met beide, maar zelfs op een bol kan ik het blijkbaar nog verpesten |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:35 | |
| - Seaweedpaw schreef:
- Thornface schreef:
Met schaduw werken leer je, naar mijn ervaring, vooral door simpele figuren te tekenen en daar de schaduwen op te tekenen. De typische bol, vierkant, piramide... #DrawingLessonsWithFemke Met beide, maar zelfs op een bol kan ik het blijkbaar nog verpesten Het is vooral heel veel oefenen en naar voorbeelden kijken (niet overtrekken). YouTube tutorials willen ook wel helpen als je het "serieus" wil aanpakken, bij gebrek aan een beter woord xD Desnoods leg je een appel voor je neer op tafel en teken je die na - het kan echt helpen c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:36 | |
| - Thornface schreef:
- Seaweedpaw schreef:
- Thornface schreef:
Met schaduw werken leer je, naar mijn ervaring, vooral door simpele figuren te tekenen en daar de schaduwen op te tekenen. De typische bol, vierkant, piramide... #DrawingLessonsWithFemke Met beide, maar zelfs op een bol kan ik het blijkbaar nog verpesten Het is vooral heel veel oefenen en naar voorbeelden kijken (niet overtrekken). YouTube tutorials willen ook wel helpen als je het "serieus" wil aanpakken, bij gebrek aan een beter woord xD Desnoods leg je een appel voor je neer op tafel en teken je die na - het kan echt helpen c: ' dan pak ik liever een banaan, appels komen mn neus uit als ik ze moet natekenen (dankzij tekenlessen op oude school) |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:38 | |
| Dat kan natuurlijk ook xD Bij ronde voorwerpen vind ik het in het algemeen wel makkelijker om de schaduwen op te zien, maar de keuze is aan jou c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 20:39 | |
| misschien moet ik dan mijn houtskool setje maar eens op gaan zoeken Edit: Well I tried let niet op mijn slordigheid- x:
|
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 21:24 | |
| - Seaweedpaw schreef:
- misschien moet ik dan mijn houtskool setje maar eens op gaan zoeken
Edit: Well I tried let niet op mijn slordigheid- x: