|
|
| 26
| |
| Onderwerp: [RPG] It's A Lions World do 15 sep 2011 - 21:12 | |
| Naam: It's A Lions WorldSoort: [ RPG ]Onderwerp: Leeuwen [zonder krachten ]Omschrijving: Stap in een wereld vol vrienden, vijanden, gevaar en liefde, waar je als leeuw je weg door het leven probeert te banen. Meld je aan bij een Pride of kies ervoor om als Moja rond te zwerven. Vind je partner voor het leven en krijg nakomelingen. Sluit vriendschappen met onbekende leeuwen.Vecht tegen je vijanden. In een harde wereld zoals deze kun je alleen jezelf of je Pride vertrouwen. Maar blijf altijd op je hoede, want iedereen is te vertrouwen.Link: HierzooEventuele banner/afbeelding: - Spoiler:
Opmerkingen, tips, etc. zijn welkom ^^ |
| | | Esmee 366 Actief
| |
| | | | 26
| |
| | | | Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] It's A Lions World do 15 sep 2011 - 21:35 | |
| Het is een erg leuk thema, alleen hetgene wat de meeste leden meteen zal afschrikken zijn de Partner regels. Dat is iets wat mensen eigenlijk absoluut niet willen en daardoor niet meteen de moeite nemen om verder te kijken. Nou ja, dat is mijn opzicht I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
| | | It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] It's A Lions World vr 16 sep 2011 - 16:16 | |
| Mooie site ben zelf nogal opsest door leeuwen x'D dus maibe meld ik me aan maar ik kan niets beloven x'D de banner is idd groot maar wel mooi De parter regels zijn ook idd streng maar het is wat jij wilt een ik ga nog een opmerking geven , srr, er zijn wat gebieden die je ziet en dat schrikt me een eetje af , probeer het in een mapje te steken Toch is het een heel mooie uitgebreide website... De map is ook leuk x'D |
| | | 26
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] It's A Lions World vr 16 sep 2011 - 19:48 | |
| Dankjulliewel allemaal voor het commentaar :3 Ik heb de site samen met een vriendin van mij, en in sommige opzichten (zoals partnerregels) ben ik het met jullie eens, maar mijn vriendin vond het belangrijk dat het niet alleen maar om een partner vinden ging En btw, de site is nog een beetje under construction, dus er worden nog dingen veranderd ^^ PlumeEar, be awareplumeear // lynx |
| | | | Onderwerp: Re: [RPG] It's A Lions World | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|