Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Kittens Nevermind di 11 jul 2017 - 20:38 | |
|
Hello all, Ik zet deze hier neer om te kijken hoe het met Nevermind's baby's gaat om ze mss een nieuwe eigenaar te geven. Vooral omdat Never nogal wat dames in het zak heeft gezet en daarna met een excuus van gayness is weg gerend uit de clan zou het wel nice zijn mochten er wat van zijn kinderen er weer hun hoofd willen laten zien. Lone-one/Aldrei Wanderlust - Jamie Heathercloud - Bo1 Littlebee - Daan
Aury/Goldennight Stormkit - Linn Icepaw - Quinty Sliverpaw - Ezz Vixenkit - Daan
Strugglebug Lightningpaw - Daan Zebrakit - Rebecca Darkpaw - Bo2 Spiritkit - Butter Crookedkit - Marlie Ik zou even willen weten of deze katten actief, stand-by, inactief, dood of weggeven (accountmarkt) worden zodat ik alles even netjes kan bijhouden. Mochten de personen ook niet meer kloppen dan oeps, sorry :") However voor degene die nog actief gaan met hun katten dan geef ik ook meteen de leeftijden er even bij; Lone-one (nestje op 18 moons); 37 moonsAurynight (nestje op 23 moons); 32 moonsStrugglebug (nestje op 38 moons); 17 moonsalle kittens mogen dus nu al warrior zijn. Ookal weet ik dat de meerderheid van deze kittens niet eens actief waren. Bo2x
|
|
Daanz 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Nevermind di 11 jul 2017 - 20:46 | |
| Bij deze meld ik Vixen dus actief! Ik ga even kijken wat dr warriornaam en alles gaat worden en dan fix ik dat allemaal eventjes C: |
|
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Kittens Nevermind di 11 jul 2017 - 20:52 | |
| Ik heb Crooked voor stand-by c: |
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Nevermind di 11 jul 2017 - 20:57 | |
| Wandertje is mijn Stand-by child |
|
»Quinty« 118 Actief "It wasn't my fault. We had no choice"
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Nevermind di 11 jul 2017 - 22:51 | |
| Ice is een inactief kind, moet even kijken wat ik met d'r aan moet atm c: |
|
| Onderwerp: Re: Kittens Nevermind | |
| |