{Nath's Afwezigheid} Training Kyokushin Summercamp tot 1 september



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {Nath's Afwezigheid} Training Kyokushin Summercamp tot 1 september

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokegaze
StarClan
{Nath's Afwezigheid} Training Kyokushin Summercamp tot 1 september 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: {Nath's Afwezigheid} Training Kyokushin Summercamp tot 1 september   {Nath's Afwezigheid} Training Kyokushin Summercamp tot 1 september Icon_minitimeza 8 jul 2017 - 17:32

Kyokushing Summercamp 28 augustus tot en met 1 september
Ja ik meld me nu al een soort-van afwezig. Ik heb nu zomervakantie en heb mezelf opgegeven voor het Kyokushin Karate Summercamp. Hiervoor ga ik nu al extreem voor voor trainen, waaronder mijn kata's en ippon kumite's oefenen, mijn conditie hoger krijgen en kracht. Het kan zijn dat ik dus te moe ben om te posten, geen zin heb om te posten, of gewoon geen tijd.
Natuurlijk ga ik nu niet volledig inactief, ik ben er wel gewoon. Maar als het dus even duurt voor ik heb gepost, dan weten jullie waar het aanligt. Het kan nog steeds dat ik zo een hele dag wel actief ben en post, maar het kan ook zo zijn dat ik een week even weg ben.

Dat jullie dat even weten.

Ik zorg er voor dat mijn accounts die mentoren zijn wel actief zijn en dat de trainingstopics niet inactief worden.
Verder zullen; Smokegaze & Hawkkit mijn prioriteiten zijn, al zullen Raptorecho en Swiftclaw ook regelmatig opduiken. Het is ook maar net waar ik op dat moment zin in heb.

Voor vragen kunnen jullie mij bereiken via discord, whatsapp en facebook, mocht ik een belangrijk topic bijvoorbeeld vergeten, of wanneer een account van mij nodig is.

Groetjes,
Nath
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
{Nath's Afwezigheid} Training Kyokushin Summercamp tot 1 september QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: {Nath's Afwezigheid} Training Kyokushin Summercamp tot 1 september   {Nath's Afwezigheid} Training Kyokushin Summercamp tot 1 september Icon_minitimewo 19 jul 2017 - 18:43

Vanaf donderdag 20 juli tot en met zondag 1 augustus ben ik afwezig omdat ik dan een vriendin van mij bezoek in München Duitsland. Ik heb mijn laptop mee, maar zal niet veel aanwezig zijn, dus~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Nath's Afwezigheid} Training Kyokushin Summercamp tot 1 september
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: