|
|
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 15:45 | |
| Dus mijn manip die ik vandaag moest afmaken van mezelf, is af. (Ik vind hem mooi gelukt in ieder geval) Nu Biologie verslag, dan Economie en dan hopen dat ik tijd heb om te posten! |
|
| |
Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:08 | |
| waarom zie ik Taylor Swift overal hahahaha |
|
| |
Bunny 165 Actief "Even nectar is poison if taken to excess"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:14 | |
| wauw elk jaar ben ik echt minder enthousiast voor mijn verjaardag :')
volgens jaar word ik 18 help |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:26 | |
| Guys, ik heb een struggle met Owl's naam;
[0] Owlking [0] Owlwatcher [0] Owlfall [0] Owlleap [0] Owlwing [0] Owlpeak [0] Owlcall [0] Owlscreech |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:27 | |
| - Owlkit, schreef:
- Guys, ik heb een struggle met Owl's naam;
[1] Owlking [0] Owlwatcher [0] Owlfall [0] Owlleap [1] Owlwing [1] Owlpeak [1] Owlcall [1] Owlscreech |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:30 | |
| Oef man zo druk met die puppy :') Zal eens tijd maken om te posten! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:35 | |
| Ja Owlking vond ik ook zo badass klinken maar Owlcall en Owltail zijn ook nice |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:38 | |
| [1] Owlking [1] Owlwatcher [0] Owlfall [0] Owlleap [1] Owlwing [1] Owlpeak [1] Owlcall [1] Owlscreech
Also jongens sos. Er is per ongeluk allesreiniger op de geverfde tafel gekomen, waar nu zeg maar best veel vlekken op gekomen zijn. Kan dit er nog af? Omg ik maak één keer schoon in huis ;w; |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:51 | |
| Ik ben nog steeds verward door het hele Branchtrove kitten gebeuren. Het is zo ingewikkeld XD |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:53 | |
| - Bronzemask schreef:
- Ik ben nog steeds verward door het hele Branchtrove kitten gebeuren. Het is zo ingewikkeld XD
-> Red x branch happy koppel -> Snow krijgt kits (snow = reds zus) -> Red krijgt kits van branch -> 1 van reds kits sterft -> Branch verteld dat snow's kits ook van hem zijn -> drama -> Snow pleegt zelfmoord -> Branch gaat clan uit -> Sand krijgt kits (sand = reds andere zus) -> Sand verteld dat kits van branch zijn -> meer drama |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:54 | |
| [2] Owlking [1] Owlwatcher [0] Owlfall [0] Owlleap [1] Owlwing [2] Owlpeak [2] Owlcall [1] Owlscreech
|
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:54 | |
| - Redpetal schreef:
- Bronzemask schreef:
- Ik ben nog steeds verward door het hele Branchtrove kitten gebeuren. Het is zo ingewikkeld XD
-> Red x branch happy koppel -> Snow krijgt kits (snow = reds zus) -> Red krijgt kits van branch -> 1 van reds kits sterft -> Branch verteld dat snow's kits ook van hem zijn -> drama -> Snow pleegt zelfmoord -> Branch gaat clan uit -> Sand krijgt kits (sand = reds andere zus) -> Sand verteld dat kits van branch zijn -> meer drama De drama zussen :') |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:55 | |
| [1] Owlking [2] Owlwatcher [0] Owlfall [0] Owlleap [2] Owlwing [1] Owlpeak [1] Owlcall [1] Owlscreech |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:57 | |
| Alright dus nu heb ik
[0] Owlking [0] Owlwatcher [0] Owlwing [0] Owlcall [0] Owlfall |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:59 | |
| - Owlkit, schreef:
- Alright dus nu heb ik
[1] Owlking [0] Owlwatcher [1] Owlwing [1] Owlcall [0] Owlfall |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 16:59 | |
| - Redpetal schreef:
- Bronzemask schreef:
-> Red x branch happy koppel -> Snow krijgt kits (snow = reds zus) -> Red krijgt kits van branch -> 1 van reds kits sterft -> Branch verteld dat snow's kits ook van hem zijn -> drama -> Snow pleegt zelfmoord -> Branch gaat clan uit -> Sand krijgt kits (sand = reds andere zus) -> Sand verteld dat kits van branch zijn -> meer drama Maar wanneer en waarom hebben Sand en Branch het gedaan dan? |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 17:00 | |
| - Glazeheart schreef:
- Redpetal schreef:
- Bronzemask schreef:
-> Red x branch happy koppel -> Snow krijgt kits (snow = reds zus) -> Red krijgt kits van branch -> 1 van reds kits sterft -> Branch verteld dat snow's kits ook van hem zijn -> drama -> Snow pleegt zelfmoord -> Branch gaat clan uit -> Sand krijgt kits (sand = reds andere zus) -> Sand verteld dat kits van branch zijn -> meer drama Maar wanneer en waarom hebben Sand en Branch het gedaan dan? als je het beer vraagt is het 'een ongelukje', 'ze waren aan het spelen en toen viel hij', zoiets xD soo dunno :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 17:02 | |
| - Redpetal schreef:
- Glazeheart schreef:
- Redpetal schreef:
- Bronzemask schreef:
-> Red x branch happy koppel -> Snow krijgt kits (snow = reds zus) -> Red krijgt kits van branch -> 1 van reds kits sterft -> Branch verteld dat snow's kits ook van hem zijn -> drama -> Snow pleegt zelfmoord -> Branch gaat clan uit -> Sand krijgt kits (sand = reds andere zus) -> Sand verteld dat kits van branch zijn -> meer drama Maar wanneer en waarom hebben Sand en Branch het gedaan dan? als je het beer vraagt is het 'een ongelukje', 'ze waren aan het spelen en toen viel hij', zoiets xD soo dunno :') because fun |
|
| |
Beer en Nyn 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 17:03 | |
| - Redpetal schreef:
- Glazeheart schreef:
- Redpetal schreef:
- Bronzemask schreef:
-> Red x branch happy koppel -> Snow krijgt kits (snow = reds zus) -> Red krijgt kits van branch -> 1 van reds kits sterft -> Branch verteld dat snow's kits ook van hem zijn -> drama -> Snow pleegt zelfmoord -> Branch gaat clan uit -> Sand krijgt kits (sand = reds andere zus) -> Sand verteld dat kits van branch zijn -> meer drama Maar wanneer en waarom hebben Sand en Branch het gedaan dan? als je het beer vraagt is het 'een ongelukje', 'ze waren aan het spelen en toen viel hij', zoiets xD soo dunno :') dat was met Snow c: Sand is nooit echt officieel topic geweest, mayby was het hier wel: https://www.warriorcatsnl.com/t32772-does-she-know-that-we-bleed-the-samelaten we zeggen dat ze gewoon een gezellig momentje hebben gehad omdat ze beide troost nodig hadden |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 17:07 | |
| - Twigkit schreef:
- Redpetal schreef:
- Glazeheart schreef:
- Redpetal schreef:
- Bronzemask schreef:
-> Red x branch happy koppel -> Snow krijgt kits (snow = reds zus) -> Red krijgt kits van branch -> 1 van reds kits sterft -> Branch verteld dat snow's kits ook van hem zijn -> drama -> Snow pleegt zelfmoord -> Branch gaat clan uit -> Sand krijgt kits (sand = reds andere zus) -> Sand verteld dat kits van branch zijn -> meer drama Maar wanneer en waarom hebben Sand en Branch het gedaan dan? als je het beer vraagt is het 'een ongelukje', 'ze waren aan het spelen en toen viel hij', zoiets xD soo dunno :') dat was met Snow c: Sand is nooit echt officieel topic geweest, mayby was het hier wel: https://www.warriorcatsnl.com/t32772-does-she-know-that-we-bleed-the-same
laten we zeggen dat ze gewoon een gezellig momentje hebben gehad omdat ze beide troost nodig hadden Wauw |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|