We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Boi ik heb het super goed gedaan oml Alleen voor economie een onvoldoende maar dat was een 5.3 terwijl ik een 3 had verwacht (A) voor de rest allemaal cijfers tussen de 6 en de 8,5 yessss
Bedankt voor jullie prayers<3
Seaweedpaw
Member
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
Wanneer je broer boos is omdat het internet niet doet en hij jouw kat begint te wurgen zonder dat het hem wat gedaan heeft en mn kat heeft ook al een teen verloren in een gevecht dus hij is nog gewond ook :') soms denk ik dat hij een probleem in het bovengedeelte van zijn hoofd heeft
PROBEER DE KRACHT TE VOELEN HOOR DE STEM VAN DE NATUUR OH WINX CLUB
Ik shipte Musa en Riven echt zo hard <3
--
Omfg ik heb Thorn dus overgenomen in like oktober vorig jaar of zo en er heeft al de hele tijd Littlewish als zus gestaan in zijn siblingslijst terwijl het Littlestream is XD
Pebble ○
Endless Hunting
Bunny 132 Actief "It only takes a small pebble to start an avalanche."
PROBEER DE KRACHT TE VOELEN HOOR DE STEM VAN DE NATUUR OH WINX CLUB
Ik shipte Musa en Riven echt zo hard <3
--
Omfg ik heb Thorn dus overgenomen in like oktober vorig jaar of zo en er heeft al de hele tijd Littlewish als zus gestaan in zijn siblingslijst terwijl het Littlestream is XD