We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: The Lion King Fan Comic ~ Taka's Story wo 14 sep 2011 - 20:31
TLK Fan Comic
De meeste van jullie, zullen de leeuwenkoning wel kennen. Hoewel er twee delen zijn, zijn er nog veel dingen die eromheen bedacht kunnen worden, zeker door de geruchten over van allerlei karakters. Zo is het ook dat Simba en Nala nog een zoon hadden, genaamd Kopa, maar die verdween. Ik heb al vaker strips gelezen van fans, maar ik heb gister een geweldig persoon gezien op deviantart, die een enorme strip heeft gemaakt over de tijd voor Simba, de tijd erna, ertussen, gewoon alles. Het eerste deel draaid om Scar, vroeger Taka genaamd. Op deze manier begin je toch mee te voelen met deze 'bad guy'. Ik heb nog nooit een fangemaakte strip gezien die ik zooo epic vond als deze. Ik lees aan een stuk door. Hoe hij de karakters neerzet en er omheen bedenkt, is gewoon geweldig. Als er ooit iets mocht uitkomen van Disney zelf, dan zou ik me toch liever aan deze strip vasthouden, want ik zie dit gwn graag als wat er echt is gebeurd. Helemaal awesome!
Ik zal hier een paar pagina's plaatsen, maar alleen het eerste deel heeft al +120 pagina's. Das dus een beetje te veel om allemaal neer te zetten. Alles is netjes geordend in zijn gallery, dus je kan het daar gwn bekijken. http://savu0211.deviantart.com/
Onderwerp: Re: The Lion King Fan Comic ~ Taka's Story wo 14 sep 2011 - 20:51
Oeh, nice. Vroeger heb ik mijn videoband van The Lion King letterlijke stuk gekeken, zo dol dat ik er op was. XD En ik altijd vrolijk mee zingen. "I'm gonna be a mighty king." ~