[KS] For the dancing and the dreaming

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Pantherstar
StarClan
[KS] For the dancing and the dreaming Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 0:08

legend

My dearest one, my darling dear, your mighty words astound me
But I've no need for mighty deeds, when I feel your arms around me

I'll swim and sail on savage seas
With never a fear of drowning

Sommigen hebben het al aan zien komen, en voor sommigen zal dit als een onverwachte verrassing komen. Panthergrowl en Silvercloud verwachtten een tweede nestje kittens!

Panthergrowl is een massieve grijze kater, die een tijdje terug is aangesteld tot deputy van RiverClan. Hij heeft een sterk karakter, die niet iedereen altijd even goed bevalt. Hij is streng, humeurig en niet de gezelligste. Vooral tegen katten uit andere clans is hij erg vijandig. Echter verandert dit volledig als je een dichte relatie met hem hebt. Dan is hij een lieve brombeer, die heel veel om je geeft, of hij dit nu laat zien of niet. Zijn grootste zwak is zijn dochter, Chivypaw, voor wie hij zijn leven zou geven.
Silvercloud is een kleine, wit met zwart gestreepte kattin. Ze is een warrior die zich strak aan de code houdt, en haar clan altijd voorop stelt. Bovendien hecht ze een waarde aan controle, en wilt ze graag weten waar iedereen zich bevindt. Echter is ze ook heel moederlijk. Ze ontfermt zich snel over jonge katten, en houdt dan ook ontzettend veel van haar eigen kroost. Ze is humoristisch en joviaal, maar tegelijkertijd heeft ze ook een onzekere kant aan haar zitten.  
De twee zijn een echt power-koppel. Ze zijn allebei hardwerkende katten, en stellen hun clan (bijna altijd) voorop. Ze zijn precies zoals een perfect gezinnetje hoort te zijn, in de ogen van de meeste katten. Toch hebben zij ook hun tegenslagen gehad. Ondertussen zijn ze al meer dan de helft van hun eerste kinderen kwijtgeraakt, allemaal op een traumatische manier. Ook zijn er grote ruzies geweest tussen de twee. Om helemaal op-to-date te zijn met hun relatieproblemen, raden wij je aan deze topics te lezen: De eerste keer dat Silvercloud en Panthergrowl een prooi deelden, het geboortetopic van hun eerste nestje, de dood van één van hun dochtertjes, het verlies van één van hun zoons, en de dood van Ravenpaw.

Ook wij wilden iets aparts doen wat de namen betreft. Wij zouden het heel leuk vinden als jullie werkelijk op zoek gaan naar de reden achter jullie naam. Waarom zouden Silvercloud en Panthergrowl juist deze naam kiezen voor hun kroost? De naam van een kitten is zeer belangrijk; ze verwijzen niet alleen naar het uiterlijk, maar vaak zit er ook een diepe betekenis achter. Die diepere betekenis willen wij graag terugvinden! Je kan hiernaar op zoek gaan in de opgenoemde topics hierboven, of in nog andere topics van de twee.  Dit is iets waar we echt op gaan letten. Beschrijf dan ook even uitgebreid waarom je een specifieke naam hebt gekozen. Hoe creatiever de naam, hoe meer kans je hebt dat gekozen wordt! Uiteindelijk kan er gekozen worden tussen de naam die je zelf verzonnen hebt, en twee namen die wij je voorstellen.

Nu nog iets over de activiteit van de kittens. Wij willen heel graag dat je als je je aanmeldt, dat je dan ook zeker weet dat je de kitten actief kunt houden. Zien wij dat de kitten inactief is (=dus echt een maand of vijf niet online gekomen is), geef je ons bij deze toestemming om hem dan weg te geven. Hou dat dus in je achterhoofd wanneer je je aanmelding plaatst! We vinden het namelijk te jammer om een nestje inactief te zien gaan.

We kijken al uit naar jullie aanmeldingen!
Loïs en Yanthe <3

Panthergrowl x Silvercloud
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
[KS] For the dancing and the dreaming NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 0:15

Hier is Silvercloud! <'3
Chivysniff
StarClan
[KS] For the dancing and the dreaming Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 10:53

Jeeeeej <33333 Chivy wordt grote zus
Redpetal
StarClan
[KS] For the dancing and the dreaming BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 12:27

Toughkit

General

Name

Toughkit

Reason Name

Tough - opdat hij sterk zou zijn, zoals zijn ouders allebei zijn; opdat hij taai zou zijn, zoals Gracekit en Lionkit niet waren; opdat hij zelfverzekerd zou zijn, zoals Ravenpaw was; opdat hij een goede warrior zou zijn die zijn clan altijd voorop zou stellen.

Unborn

Clan

Riverclan

Rank

Kitten

Sexuality

Hetero

Outside

Fur

Warrig; grijze tabby; zwarte strepen; lang

Eyes

Groen; helder; open

Build

Groot; stevig; sterk; breed; indrukwekkend

Family

Mother

Silvercloud

Father

Panthergrowl

Siblings

Chivypaw; Peregrinepaw; Ravenpaw†; Lionkit†(?); Gracekit†

Inside (short)

Lachen; onnozel doen; eten; water

Hates

Koude; alleen zijn; stilte; honger

Fears

Poezen; vuur; onweer; verantwoordelijkheid

Keywords

Nonchalant; grappenmaker; laf; levensgenieter; goed hart

Wanneer je Toughkit ziet, dan denk je meteen: wauw, wat een stoere kater. Hij is grof gebouwd, zijn lange vacht doet hem nog groter lijken - zijn rug is recht en zijn heldere groene ogen kijken je onverschrokken aan. Hij lijkt zijn naam eer aan te doen.. Maar niets is minder waar. Toughkit gedraagt zich graag nonchalant, alsof niets in de wereld hem kan deren, alsof hij de moedigste kater van Riverclan is. Maar dat is niet helemaal zo. Hij is bang van vele dingen maar dat geeft hij niet graag toe. Deze grote stoere kater is bijvoorbeeld bang van poezen; hij begint te hakkelen en te stammeren van zodra hij eentje aan spreekt. Dit is al heel vroeg zichtbaar en het kan hem nog wel eens dwarszitten als hij ooit een vriendinnetje zou willen.. Bij zijn vrouwelijke familieleden is dit echter beter - die ziet hij niet als 'echte poezen' want ze zijn familie van hem. Dat is dan niet hetzelfde, toch? Ook is hij verschrikkelijk bang van elke vorm van verantwoordelijkheid. Geef Toughkit nooit de leiding over iets, want dan schuift hij dat snel van zich af. Of het nu gaat over kiezen welk spel dat ze nu gaan doen tot later het leiden van een vecht- of jaagpatrouille; hij kan het niet aan. Dit komt vooral omdat hij voor iedereen goed probeert te doen. Hij kan geen beslissingen maken want hij wil niet dat iemand benadeelt word; zelfs als die iemand niet eens in zijn clan zit. Hij is geboren in een tijd waar de grenzen tussen de clans lijken te vervagen, waardoor hij niet zo'n groot belang hecht aan in welke clan iemand nu zit. Het is allemaal één pot nat voor het katertje. Waarom zouden ze anders zijn? Ze zijn allemaal katten en hun geuren zijn zodanig met elkaar vermengd dat hij zelfs moeite zou hebben met ruiken wie nu van welke clan komt. Nog iets waar Toughkit verschrikkelijk bang voor is, is onweer. Als kitten zal dit duidelijk zijn en hoewel hij het misschien zal verstoppen als hij ouder wordt, zal het nooit verdwijnen. Van zodra het begint te bliksemen en te donderen verstopt hij zich het liefst in mama's vacht, zodat het onweer en de storm hem hopelijk toch niet kunnen bereiken..

Toughkit is ook een ontzettende grapjas. Hij plaagt graag zijn siblings maar ook zijn ouders. Zijn grapjes zijn niet altijd zo grappig voor anderen; soms zoekt hij de grens iets te ver op. Zo doet hij bijvoorbeeld graag dat hij ernstig gewond is, waardoor hij vooral zijn ouders nog wel eens bezorgd kan maken. Dan springt hij vrolijk lachend recht - "Haha, niks aan de hand hoor! Waarom doen jullie zo paniekerig?" Hij weet natuurlijk niet dat zijn ouders een heel goede reden hebben om bezorgd te zijn om hem. Ze zijn al drie kittens kwijt geraakt, ze willen er niet nog meer kwijtraken. Hij zal er wel begrip voor hebben als ze het hem uitleggen.. Maar het blijft ergens wel moeilijk. Hij heeft niet altijd door dat zijn grapjes niet bijzonder grappig zijn. Toch doet hij enorm zijn best om er anderen niet te veel mee lastig te vallen - hij heeft immers wel een goed hart; hij wil anderen niet bewust irriteren.

Toughkit is verder een echte levensgenieter. Hij weet wat hij graag doet - prooi eten, zwemmen in het frisse water wanneer het warm is, en dat alles in goed gezelschap. Dit is geen kater die soms eens rust nodig heeft. Nee, hij wil altijd katten om zich heen, hij wordt snel eenzaam en hij is op zijn best met zijn vrienden en familie om hem heen. Op hen leunt hij - zo moet hij zelf geen verantwoordelijkheid nemen en zo zal hij ook nooit eenzaam zijn. Toughkit houdt van de warmte en van Greenleaf. Het is zijn favoriete seizoen. Hij haat de koude en in Leafbare kan hij nog wel eens chagrijniger overkomen dan anders. Het weer heeft veel invloed op hoe vrolijk hij overkomt. Op zonnige dagen is hij vrolijk en speels, altijd grappend - op regenachtige dagen is hij stiller, meer gesloten, verdrietiger, chagrijniger. Wanneer je dit weet vermijd je hem vaak op dagen met slecht weer, maar dat helpt zijn humeur nu niet bepaald. Hij heeft immers graag katten rondom hem.

Zoals eerder wel al gezegd, lijkt Toughkit een heel taaie kitten - iemand op wie je zou kunnen steunen en iemand die de moeilijke klusjes wel op zou klaren. Iemand die zich zonder angst in een gevecht zou storten. Dit is helemaal niet zo. Hij is eigenlijk best laf. Hij wil alles geven voor zijn clan - of eigenlijk, voor alle clans - maar hij is ontzettend bang om iets verkeerds te doen of om gewond te raken. Hij heeft veel aanmoediging nodig voor hij een risico zal nemen; maar uiteindelijk zal hij vaak wel toegeven. Toughkit is niet bijzonder koppig al laat hij ook niet meteen over zich heen lopen. Je moet genoeg geduld hebben en dan kan je hem tot alles in staat brengen. Behalve tot het spreken met poezen, want daar zal hij toch altijd schrik voor hebben..
Motivatie is altijd het moeilijkste stuk. Ik zal mij eerst even kort voorstellen, al denk ik wel dat jullie me allebei al kennen ;3 Ik ben dus Bunny. Ik word in minder dan twee weken 17 jaar. Ik RPG al 4 jaar lang met (veel) verschillende accounts. Ik weet dat ik veel accounts heb om actief te houden, 17 in totaal - maar geen enkele is in Riverclan, en dat mis ik toch wel. Daarbij zie je ook wel dat ik mijn accounts wel actief kan houden als genoeg mensen topicjes met hen willen ;3 (moeilijk posten als niemand terug wil posten immers!). Ik denk ook wel dat mijn motivatie voor dit nestje al blijkt uit de lengte van het innerlijk alleen. Meestal schrijf ik maar een klein stukje omdat ik het moeilijk vind om een innerlijk goed te beschrijven en omdat dat toch nog veel veranderd in de RPG - maar bij Toughkit ging dit zo snel! Ik kon niet stoppen met schrijven xD (Ik weet dat het een hele boterham is, sorry ;3) Ook op zijn naam heb ik eigenlijk niet bijzonder lang moeten zoeken. Ik las de topicjes waarin hun kittens gestorven (of in het geval van Lionkit, weggebracht) zijn en ik dacht meteen; ze willen vast dat hun kittens sterk zijn. Zodat ze niet sterven van de kou. Zodat ze niet naar de twolegs gebracht moeten worden om te overleven. En in het geval van Ravenpaw.. Dat was een koppige, standvastige kater. Misschien doet Toughkit hen wel een beetje denken aan hem. En daarbij - zowel Panthergrowl als Silvercloud zijn twee taaie katten. Ze hebben al zoveel overleefd en ook gewoon hun karakter straalt een koppigheid, een kracht uit.. Toughkit kan naar dat alles verwijzen - en het kan ook een wens zijn voor zijn karakter later. Opdat hij een sterke kater zou worden; al zal dat natuurlijk niet helemaal het geval zijn ;3 Ik denk niet dat ik hier nog veel meer kan schrijven of het gaat een heel boek worden en jullie hebben ook nog andere aanmelding te lezen -

Dus hierbij, Bunny uit.

Laatst aangepast door Redpetal op wo 5 jul 2017 - 12:52; in totaal 6 keer bewerkt
Bronzemask
StarClan
[KS] For the dancing and the dreaming 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 13:28

Motivation
Mijn motivatie bestaat uit twee dingen. Tijd en inspiratie. Ik heb zoveel inspiratie voor een op Loki-gebaseerd karakter op het moment en dit is het perfecte nestje daarvoor (waarom? Daar kom je zo achter.) Ook heb ik een 8 weken durende zomervakantie waarin ik alleen maar thuiszit te computeren dus dat komt wel goed Wink Verder ben ik waarschijnlijk niet meer gemotiveerd dan iedereen die hier een kitten aanmeld.
Specifics
Zijn naam is Heronkit, want de eerste prooi die zijn ouders deelden was een reiger. De reiger is een teken van trots en zelfvertrouwen.

Hij is gebaseerd op Loki uit verschillende Marvel films. (Klik)

Attributes

Leadership: 3
Herb Knowledge: 2
Hunting: 3
Survival: 4

Skills (Young Warrior Leeftijd)

Strength: 2
Defense: 4
Speed: 3
Stamina: 5
Intelligence: 6

Plaatjes
Spoiler:

Appearance

Heronkit is een donkergrijze kater met groene ogen. Hij is de kleinste en zwakste van het nest. Als hij volwassen is, is hij slank en lenig. Zijn vacht is redelijk kort voor een Riverclanner.

Character
Heronkit is een stille jonge kater. Hij is het buitenbeentje van het nestje. Wanneer zijn siblings stoeien zit hij geïrriteerd toe te kijken. Jaloezie is het grootste probleem van deze kerel. Hij is namelijk niet heel sterk, in ieder geval niet zo sterk als je zou verwachten met zijn ouders die beide sterke krijgers zijn. Hij probeert op andere manieren de aandacht van zijn ouders, vooral zijn vader, te trekken. Hij heeft namelijk wel een talent. Zijn intelligentie, strategie en sluwheid. Hoe ouder hij word, hoe meer hij zich probeert te bewijzen tegenover zijn vader en hoe jaloerser hij word op zijn siblings. Heronkit laat ik ook later apprentice worden dan zijn siblings, door zijn zwakke conditie. Al die dingen hopen in hem op tot hij zoveel haat voelt dat de bom een keer gaat ontploffen. Hij realiseert zich dat hij macht wil, maar dat waarschijnlijk nooit zou krijgen. Als hij eindelijk warrior is probeert hij op allerlei manieren het leven van zijn sterkere siblings te verpesten. Misschien word hij ooit uit de clan gegooit als hij te ver gaat... we zullen zien. Tegenover zijn moeder gedraagt hij zich afstandelijk, hij laat nooit zien hoeveel hij eigenlijk van haar houd. Tegenover zijn siblings gedraagt hij zich op jonge leeftijd ook erg afstandelijk maar hoe ouder hij word, hoe meer hij ze gaat haten, en dus proberen hun leven te verzieken. Tegenover zijn vader gedraagt hij zich zo netjes mogelijk. Hij wil gewoon dat zijn vader hem erg waardeert, ondanks zijn steeds sluwer en gemener wordende karakter. Als hij niet in een boze bui is gedraagt hij zich vaak erg sarcastisch. Je ziet hem bijna nooit lachen, alleen uit bespotting. Hij is diep vanbinnen gewoon erg onzeker. En vooral erg verdrietig, al zou hij dat nooit toegeven. Rond poezen is hij vaak sarcastisch, en intimiderend. Een beetje flirterig zelfs soms.

Laatst aangepast door Bronzemask op do 6 jul 2017 - 13:34; in totaal 1 keer bewerkt
Oceanstar
StarClan
[KS] For the dancing and the dreaming 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 16:50

H A U N T I N G K I T

Name Hauntkit, Hauntingkit of Hauntedkit
Reason behind name Deze kitten lijkt qua kleur misschien redelijk op haar moeder, en qua effen vacht weer op haar vader. Ze zal door haar vader vernoemd worden na Chivypaw omdat ze lichtzilver is en een best wel trotse houding aanneemt kort naar de geboorte.

Een tweede reden zou kunnen zijn dat Haunting, rondspoken betekend. Gedachten aan hun overleden en naar twolegd gebrachte kittens zullen altijd blijven rondspoken in de gedachtten van de ouders. Hierdoor zou de naam dus ook toepasselijk zijn. Rondspoken zou ook kunnen slaan op een latere karakter eigenschap van Haunting namelijk dat ze nogal een ontdekker is en altijd buiten het nest te vinden is, zelfs als haar vader of moeder haar er net in heeft geplaatst.
Age Ongeboren

W.I.P

Laatst aangepast door Oceanbreeze op wo 5 jul 2017 - 14:37; in totaal 4 keer bewerkt
Apricotpaw
Member
[KS] For the dancing and the dreaming Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 21:28

-

Laatst aangepast door Apricotpaw op do 26 jul 2018 - 23:14; in totaal 6 keer bewerkt
Routnose
Catministrator
[KS] For the dancing and the dreaming BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 22:30

Rookkit

You swore you'd be here 'til we decide that it's our time
Well it's not time, you've never quit in all your life.

General

Birth name: Rookkit
Future names: Rookpaw – Rookspirit, Rookwing, Rook?? - ??
Name meaning:
Rook[=Roek]
1- A gregarious Eurasian crow with black plumage and a bare face, nesting in colonies in treetops.

[2-  To defraud, overcharge, or swindle]

Why: Rook is vernoemd naar haar pas overleden broertje Ravenpaw. Een roek is namelijk dichte familie van de raven waar hun verloren zoon naar vernoemd is. Zodra ze geboren is en een van haar ouders de zwarte delen in haar vachtje zien, moeten ze meteen aan Ravenpaw denken. Daarom hebben ze Rook naar hem vernoemd, om toch nog iets van hun oudere zoon bij zich te hebben.

[Daarbij is de tweede betekenis van ‘rook’ het frauderen, overprijzen en oplichten en hoewel Rookkit niet naar deze betekenis vernoemd is, zal het later toch in uiting komen. Rook zal zich opgelicht voelen door haar zwakke lichaam, maar meer daarover later meer.]

Clan: Riverclan
Sexual orientation: ??? Sexual
Bloodline: 100% Riverclan

Outside

Pelt:  Wit met allemaal zwarte vlekjes over zijn lichaam verspreid
Markings: Zwarte vlekken
Eyes: Kristal blauw, net als haar oudere zusje Chivypaw.
Build:  Ielig, klein en fragiel. Rookkit stelt qua uiterlijk niet veel voor, ze is kleiner dan haar nest genoten, heeft dunne pootjes en is ondanks alle voeding nog altijd vrij mager.
Attitude: Vrolijk, speels, ondeugend... Precies zoals je van een kitten zou verwachten
Setje:
x:

Inside and plans

Bij de geboorte blijkt dat er iets niet helemaal goed is met het kleine zwart-witte poesje. Ze is aanzienlijk kleiner dan de rest van haar nestgenoten en is ook een stuk zwakker, heeft amper de energie om naar haar moeder toe te gaan. Onder de goede zorg van haar ouders en Chivypaw overleefd ze het wel, al is het met veel extra aandacht aan het begin.

Zodra de kleine meid haar ogen open doet en een beter besef van de wereld krijgt is Rookkit precies zoals een kitten moet zijn; vrolijk, speels en klaar om op avontuur te gaan. Ze doet niets liever dan met haar siblings dollen en elders pesten. Het enige is, dat ze nog altijd het kleintje van het nest is. Fysiek is ze nu eenmaal heel erg zwak; haar conditie is slecht, ze is mager en wordt ook heel snel ziek. De helft van de tijd zit ze te snotteren of heeft ze weer lichte koorts, daarbij kan ze de anderen niet goed bijhouden in hun spel. Maar toch! Rookkit laat zich daar niet door uit het veld slaan. Omdat ze zo geboren is weet ze niet anders, ze denkt dat ze gewoon normaal is en vindt het afschuwelijk als een van haar ouders haar in het nest houdt om rust te nemen wanneer de andere kittens spelen. Ze wilt niets liever dan meedoen, maar zodra ze dat doet ligt ze na enkele minuten dollen al hijgend aan de zijkant.

Zodra ze wat ouder wordt begint het langzaam tot haar door te dringen dat ze niet zoals de anderen is. Dit heeft echter niet het effect dat je zou verwachten; het maakt haar woedend en vervolgens vastbesloten. Ze smeekt en smeekt haar vader om haar al te trainen en doet er alles aan om met haar vriendjes te kunnen spelen. Echter mag dat vaak genoeg niet van haar ouders en omdat de andere kittens rustig met haar moeten doen wanneer ze wél meespeelt, willen ze liever niet meer met haar spelen. Het maakt haar zó gefrustreerd. Haar vader is de grote deputy Panthergrowl, als hij zo sterk kon zijn, kon Rookkit dat ook! Met die gedachte gaat ze door, blijft ze haar grenzen pushen totdat haar lichaam het gewoon niet meer aan kan. Dan wordt ze weer ziek en ligt ze weer bij haar grote zus in de medicine cats den. Dan zou een oplossing zijn dat ze, als ze daarvoor in aanmerking komt, misschien met haar conditie en verband met Chivypaw wel medicine cat apprentice kan worden..?
No way!
Rookkit heeft al haar zinnen gezet op het worden van een warrior, en vervolgens deputy omdat haar grote held papa dat ook is. Ondanks haar conditie, ondanks dat ze zo vaak ziek is; dat is het enige wat ze wilt. Punt.

Maar haar lichaam kan dat niet aan, als ze al warrior wilt worden zou ze het heel rustig aan moeten doen en zorgvuldig trainen zonder haar grenzen te pushen. Toch zweert ze dat af, en op een dag zal dat mis gaan en zal ze haar les wel moeten leren, waarschijnlijk op de harde manier. Maar dat zal wel blijken In-Game c:

Motivation + Me.

Iehhh. So, ik wilde dus al een hele tijd een Riverclan kitten, omdat ik nooit echt een actieve Riverclanner heb gehad. Toen ik dit nest zag wist ik meteen al dat ik me aan wilde melden, niet alleen door de hierboven genoemde reden, maar ook omdat ik het een super leuk koppel vind. Ze zijn ongeveer het enige koppel dat 'gelukkig' bij elkaar zijn?
Anyway m'n enige probleem was dat ik niet echt een karakter wist. Daar zat een beetje mijn twijfel of ik me nu ging aanmelden of uiteindelijk toch niet. Maar toen kwam dit vrouwtje bij me op, heel mooi zo'n beetje tijdens m'n Frans proefwerk :') Je weet wel als je dan eerder klaar bent met je toets dat je nog wat tijd hebt om in het niets te staren en over de zin van het leven na te denken? Wel toen heb ik Rookkit verder uitgedacht en hoewel ik eigenlijk beloofd had dat ik deze aanmelding zou maken na m'n toetsweek, heb ik het leren voor geschiedenis SE morgen gestaakt en toch deze aanmelding gemaakt :'D

Ik ben de laatste periode niet zo actief geweest afgezien met Rout. Dat is dus omdat school me het nogal lastig heeft gemaakt door deze toetsweek en andere projecten. Het mooie is, ik ben na morgen in principe vrij van leren! :> Wat betekend dat ik bakken vol tijd heb en ik ben van plan dat in Rookkit te steken, lekker alles onderspammen met een nieuwe kitten in de zomer.

And so the childish Icarus flew too close to the sun.

THANKS DISCO

Note; toch nog een poes van gemaakt c: Nu is mn aanmelding helemaal af!

Laatst aangepast door Routpaw op ma 10 jul 2017 - 18:26; in totaal 1 keer bewerkt
Burnetbliss
Member
[KS] For the dancing and the dreaming XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 22:49

x

Laatst aangepast door Burnetpaw op zo 16 jul 2017 - 14:44; in totaal 1 keer bewerkt
Jinglebells
Member
[KS] For the dancing and the dreaming Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 9:23

p o i s e d k i t

Meaning Poised: Als deze naam word gekozen voor dit poesje, dan is ze vernoemd naar haar overleden zusje Gracekit. Heel toevallig is deze naam ook erg toepasselijk voor haar; aangezien deze kitten erg slank gebouwd is en beweegt met gratie en zelfverzekerdheid.
Suffix ideas: Poisedlove, Poisedwhirl, Poisedfarce, Poisedsere, Poisedfrenzy

p e r s o n a l i t y

Sexual orientation: Bisexuals are great. They aren't straight, they aren't gay. They are graight
Based on: Poised is eigenlijk lichtjes op twee personages gebaseerd: Kiara, de dochter van Simba en Nala in de Lion King, en op Kol Mikaelson van The Vampire Diaries.
Keywords: Loyal, selfish, fierce, charismatic, snooty, passionate, impatient, short-tempered, confident, derisive, puerile, proud
Summary: Omdat ik mijzelf nu best wel redelijk ken, en weet dat ik best wel vaak soms een draai geef aan het persoonlijkheid, zal ik proberen zo losjes mogelijk het karakter van Poised te beschrijven. Om te beginnen moet ze helemaal niets hebben van Starclan en regels: ze vind het namelijk helemaal niets om orders op te volgen. Ookal houd ze extreem veel van Silver en Panther, ze zal soms niet echt de beste band met haar ouders hebben; aangezien Silver en Panther twee hardwerkende en soms toch wel strikte katten zijn. In haar kitten en jonge apprentice tijd zal ze waarschijnlijk constant ongehoorzaam zijn tegen haar ouders. Dit poesje is precies wat je zou verwachten van een kitten: erg speels, een honger naar avontuur en nieuwsgierig. Poised houd ervan om haar zin te krijgen, en als ze de niet krijgt komt haar typische kinderachtige gedrag aan de pas. Ze zal hoogstwaarschijnlijk een tantrum gooien en dingen zeggen waar ze later spijt van zal krijgen. Poised kan extreem arrogant doen, iets wat hoogstwaarschijnlijk komt door de hoge rangen van haar vader en grote zus. Maar dit uit ze meestal naar katten van andere Clans. Riverclan is superieur, en als iemand die mening niet met haar deelt zal ze al spottend haar argumenten delen.

a p p e a r a n c e

Summary: Poised heeft een lichtgrijze vacht waar een licht tabby patroon doorheen loopt. Deze vacht is kort- tot middellang en ziet er altijd goed verzorgd uit. Ze heeft dezelfde helderblauwe ogen als haar grote zus Chivy en in haar blik is bijna altijd een speelse uitdrukking te vinden. De poes heeft een gemiddelde hoogte, maar is wel net wat slanker dan de gemiddelde kat. Ze staat hoog op haar poten en beweegt zich altijd met zelfverzekerdheid.
Reference: 1, 2

m o t i v a t i o n

Oef motivatie... iets wat ik wel heb maar altijd moeilijk op te schrijven vind. Een van de grote redenen waarom ik mij heb aangemeld voor dit nestje is omdat ik het zo ongelooflijk leuk vind dat de ouders nog gewoon bij elkaar zijn en het toch wel echt een van de "happy family's" op deze site zijn. Ik heb veel tijd nu ik in Thailand woon, dus wil ik mijn tijd meer in Warrior Cats steken. Ik heb Jingle al waar ik echt fijn mee kan roleplayen, en ik zoek nu nog een kitten waar ik dat mee kan doen. Ik merk dat ik soms wel wat moeite heb om echt goed in een roleplay karakter te komen, maar als ik kijk naar hoe vrij ik nu Poised's karakter heb beschreven heb ik wel een gevoel dat het goed gaat komen.

My heart is made up of everyone I’ve ever known; they all hold real estate within the walls of my rib cage, I am a domain. They have resonant residence and dominion over my flesh and my feelings. I am made up of every person who was brave enough to reach out and tether a thread of connection over something deep and share a part of their bleeding heart with me; the ones who rip their skin off and bare their souls so that we can all evolve and bear this life and grow together.

Laatst aangepast door Jinglepaw op vr 14 jul 2017 - 10:54; in totaal 7 keer bewerkt
Redpetal
StarClan
Bunny
2462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 12:55

Okay, volgens mij is mijn aanmelding nu helemaal af ^^
Ik ben er nog eens doorheen gegaan voor spelfouten en zo, maar ik weet niet of alles er uit gefilterd is hehe ;')
Tigergaze
Member
[KS] For the dancing and the dreaming HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 13:03

and the people bowed and prayed to the
WISE KING
they made

general
Name: Haughtykit - Haughtylion
Deze kater zal de naam Haughtykit krijgen omdat Butterstar ooit aan zijn vader vroeg wat RiverClan nu eigenlijk RiverClan maakte. Zijn vader antwoordde dat ze trots waren, en naar die trots zal hij zijn grijze zoon noemen.
Later zal hij zijn suffix lion krijgen, deels vernoemd naar zijn overleden broertje uit het andere nest en ook omdat Haughty zelf zo trots is als een leeuw.
Clan: RiverClan
Sexuality: unknown

appearance
Fur: Haughtykit zal net zoals zijn vader een asgrijze vacht krijgen. Deze is heel kort, wat je misschien niet zou verwachten bij een RiverClan kater, maar wel heel erg dik waardoor het alsnog waterdicht is - door de vis die hij eet.
Eyes: Zijn ogen hadden van nature de prachtige blauwe kleur van zijn moeder, maar door een kleine fout zitten er in de bovenkant van zijn linkeroog een paar roodkleurige vlekjes. Het zal de medicine cats een raadsel zijn hoe dat komt, maar ze vermoeden dat het kleine bloeduitstortingen zijn achter het oog, dat hij zich ergens vroeg in de baarmoeder heeft gestoten tegen een sibling en dat zijn oog wat beschadigd is geraakt. Hij zal dan ook soms een wat vager zicht hebben bij dat oog, maar dat trekt meestal na een paar minuten weer weg.
Built: Haughtykit zal een aardig forse kitten zijn wanneer hij wordt geboren. Omdat hij een goede eter is zal hij ook best wel fors blijven, een beetje tegen mollig aan. Dat maakt hem sterk, maar wel minder snel.

attributes
Leadership: 5
Herb knowledge: 1
Hunting: 2
Survival: 4

Leadership: Haughtykit is een geboren leider. Dit heeft hij misschien ook wel van zijn vader, die nu natuurlijk de deputy is. De kater zal een groot verantwoordelijkheid gevoel hebben. Hij is een trotse kater en zal altijd alles voor zijn clan doen, zoals het leiden van patrols en drills wanneer hij een oudere warrior is.
Herb knowledge: Haughtykit zal nooit enorm veel feels hebben voor kruidenkennis, maar omdat zijn zusje Chivypaw de medicine cat apprentice is zal hij zich soms gedwongen voelen om haar een beetje te helpen, waardoor hij de basis wel gaat kennen.
Hunting: Omdat hij voornamelijk gebouwd is om te vechten, zal hij geen geweldige jager zijn. Alleen vissen vangen kan hij goed - wat pas zal gebeuren als hij een oudere apprentice is en er veel op heeft getraind. Maar voor andere prooidieren moet je niet bij hem zijn. Daar is hij veel te lomp en groot voor.
Survival: Dit zal ook één van zijn wat sterkere punten zijn. Hij is groot en stevig gebouwd en best wel een ruige kater, overleven in barre omstandigheden en vijanden neer krijgen zullen meer zijn dingen zijn dan jagen of kruiden zoeken.

inside
Likes: catching and eating fish - swimming - having fun with his friends - being with his family - helping his clanmates - training (for fighting mostly) - riverclan - chewing on sticks, paws and tails
Dislikes: fake friends - leafbare - cats that break the warrior code - cowards - giving up - strong scented flowers (stinky) - darkforest
Big dream: becoming a warrior, making his parents proud and being loved
Character traits:
[brave] Haughtykit zal later uitgroeien tot een trotse en dappere kater. Hij zal zijn clan altijd voor laten gaan en hij zou er nooit aan denken om de code te breken, want daar hecht hij enorm veel waarde aan. Alles gaat volgens de code, want hij wil niet in Darkforest terecht komen. Zeker als kitten zal hij hier bang voor zijn. Hij gaat geen gevaar uit de weg, zeker niet als het iets te maken heeft met zijn dierbare familie of vrienden. Waar hij dan ook echt niet tegen kan, zijn katten die niet dapper zijn. Lafaards zal hij verachten, misschien wel net zo erg als de andere - vijandige - clans.

[playful] Haughtykit zal als kitten en jonge apprentice een speelse kater zijn, wanneer hij ouder wordt zal hij een stuk serieuzer zijn. Hij doet graag ruige spelletjes met zijn leeftijdgenoten en soms kan hij wel eens een klein beetje te ver gaan daarin, uiteindelijk houden niet alle kittens van ruige spelletjes. Na een tijdje zal hij dat zat worden en oudere apprentices uit gaan dagen voor een potje stoeien

[believer] Hij zal een grote aanhanger van StarClan zijn. Sommige katten lijken tegenwoordig vergeten te zijn om altijd een schietgebedje naar StarClan te maken, en anderen geloven er zelfs niet in. Maar Haughtykit wel, en dat is ook een reden waarom hij zo strikt volgens de warrior code wil leven. Alles moet in de naam van StarClan, dit zal zeker wanneer hij ouder is heel erg sterk opkomen, maar ook als kitten zal hij naar de sterren kijken en verhalen willen horen van zijn voorouders.

[protective] Haughtykit zal heel erg beschermend zijn tegenover zijn familie, vrienden en clangenoten. Hij zal het niet erg hebben op de andere clans en vaak een beetje vijandig zijn, dat ligt er maar net aan wat de status op dat moment is.

[fighter] Dit kan op twee manieren op worden gevat. Hij is echt een vechtersbaas, houd ervan om te stoeien en zal later ook een redelijk goede vechter worden. Dit komt door zijn grote en logge lijf, hij is best wel zwaar en ondanks dat hij niet heel snel is weet hij alle technieken. Hij is ook van de verrassingsaanvallen, hierop zal hij ook veel gaan trainen. Verder is hij ook een doorzetter, iemand die vecht voor zijn principes en nooit zomaar op zou geven.

personal
Name: Daan
Experience: 6 years
Motivation: Hey there! Yes, bij dit geweldige nest kon ik het echt niet laten om een aanmelding te maken. Bij hun eerste nest heb ik mij ook al eens aangemeld, maar toen ben ik niet gekozen en ik had tegen mijzelf gezegd dat ik een tweede kans altijd moest pakken. Simpelweg omdat ik deze twee al enorm lang volg en ik het geweldig vindt hoe ze het perfecte koppeltje zijn - want die heb je tegenwoordig niet veel meer. Panthergrowl is een toffe kater om als vader te hebben en zeker voor Haughtykit zal hij iemand zijn om tegenop te kijken. Silvercloud is de perfecte lieve maar sterke en trotse moeder waar hij van kan leren om van anderen te houden. De perfecte ouders voor Haughty dus. Ook zijn Loïs en Yanthe twee geweldige spelers en met jullie in een familie zitten is altijd leuk <3
Note: Misschien voeg ik zo hier en daar nog wat dingetjes toe, maar dat zullen geen grote veranderingen meer zijn!

other
Based on: King Roan (The 100)
Voice: Click
Theme: Click, Click,
Click
Special theme: Click
Quote: "Kom woda 'so gyon op, gon woda 'so kom daun."
From water we are born, to water we return.
i have been fighting since i was a child. I'm not a survivor, I'm a warrior.
Hedgehog •
Member
[KS] For the dancing and the dreaming Cuteee10
Dodo
69
Actief
Magic tumbled from her pretty lips and when she spoke the language of the universe - the stars sighed in unison.

CAT'S PROFILE
Rank:
Hedgehog •
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 22:14

P O I S O N E D
The main thing of being a hero, it's to know when to
die

G E N E R A L

Name: Poisonedyouth
Meaning:
Poisonedyouth- Doordat ze samen al een aantal kittens zijn verloren lijkt het te voelen alsof ze vergiftigd zijn door starclan. Vandaar Poisoned. Het prefix youth, oftewel jeugd, staat voor hoe de kitten er altijd jeugdig uit zal zien, alsof ze een stukje van de levens van Raven, Lion en Grace bij zich draagt.
Sexuality:Bisexual
Based on: Allison Argent

O U T S I D E

Fur length: halflang
Fur color: this is a secret
Eye color: yellow
Build: ze zal een redelijk stevige, maar toch ook fragiele bouw hebben. Haar poten zijn gespierd en haar lichaam is gestroomlijnd.

I N S I D E

Poisoned zal een kitten zijn die van iedereen zal houden, ze zal haar eigen mening op jonge leeftijd al stevig verdedigen en zal dan ook een erg eigenwijze kitten zijn. Als apprentice zal ze zwak zijn en het nut niet zien van de trainingen, aangezien alle clan nu bij elkaar leven.

Later, nog steeds tijdens haar apprentice tijd, neemt haar leven een grote draai waardoor ze traint tot het uitersten en ze haar vader zal vragen voor extra training, sparren, wat dan ook. Poisonpaw wilt spieren kweken en laten zien dat ze niet bang is.

Ze zal een trotse warrior willen worden. Natuurlijk zal ze fouten maken, maar hier zal ze alleen maar door leren.

Doordat ze zo gedreven is op winnen en de beste worden, zal ze zeer manipuleerbaar worden en dingen doen die verschrikkelijk fout zijn. Dit zal ze op dat moment niet door hebben en ze zal later pas realizeren dat ze verschrikkelijke dingen heeft gedaan.

A B O U T - M E

Name: Do
Ervaring: Ongeveer 2/3 jaar?
Waarom? Hoewel ik redelijk nieuw ben op deze site wil ik me hier toch voor aanmelden aangezien ik weer actief wil worden in het posten. Ik heb vakantie, en dus ook veel meer tijd en inspiratie. Nu ben ik ook verslaafd aan Teen Wolf en helemaal verliefd op alle karakters maar dat Latem we even buiten wegen hahaha. Ik vind Panther en Silver geweldige katten en had de naam dus al snel uitgekozen voor deze kitten en hoewel deze aanmelding verschrikkelijk kort is, hoop ik toch dat ik kans maak ♡

darren criss. @ shine

Laatst aangepast door Hedgehog • op za 15 jul 2017 - 11:35; in totaal 4 keer bewerkt
Butterkit,
Member
[KS] For the dancing and the dreaming DPKsfdL
Derpje
142
Actief
"When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."

Butterkit to Snowdrop(RIP)

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterkit,
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimeza 8 jul 2017 - 1:02

[KS] For the dancing and the dreaming Lostki10
“In a land of sorrow was happiness born.”
Verdriet was te tonen in elke Clan kat toen ze hun oude vertrouwde gebied moesten verlaten, alles viel tegen. Na de verhuizing was een sprankeltje hoop af te lezen in de drie katten genaamd Panthergrowl, Silvercloud, Peregrinepaw en Chivypaw. Deze vieren zouden deze moeilijke tijden door staan en samen alles bestrijden.

“Untouched by the war.”
Uiteindelijk worden er nieuwe kittens bij de Riverclan geboren, deze kleine hoopjes kunnen misschien nog een kleine blijdschap brengen in deze moeilijke tijden. Ze zijn nog ongeroerd van de oorlog die ze vroeger voerde maar niet voor de oorlog die eraan zou komen..

”The first bump.”
::General::
Name: Lostkit//Paw//Light
Meaning:

"After the storm stills its wake, may all be blessed
So the fate and fallen can find rest
Your will, the water reflects, so all will know
Your hands brought the morrow"

Lost = verdwenen/verdwaald/Verloren
Deze naam werd geschonken op de geboorte van deze kitten, waarom?
Dat lees je hier:
De kitten zijn naam wordt afgebeeld als het verlaten stuk, het verlaten verleden en een nieuwe toekomst. Al is dat niet het enige, het staat ook voor de mooie tijd die ze achter zich hebben gelaten op hun oude Clan gebied maar het staat ook voor de verloren tijd. Voor de erge maar ook goede dingen die eraan zouden komen, ze laten namelijk alles achter wat ze hebben meegemaakt sinds dat ze al zoveel verloren hadden. Deze kitten wordt gezien als Lostkit door zijn dode sibs, door het verleden en door zoveel meer. Zijn beide ouders en zijn enige twee levende Sibs hebben zoveel verloren maar hoe meer je iets verliest, hoe meer je naar verlangd om iets te krijgen en toen… Kregen ze deze kitten.

"Thou seek the dark with an unsheathed blade."

Deze naam is gevuld met duisternis maar ook met blijdschap, ze wilde iets dieper in de naam. Ze wilde iets bijzonders, hun kansen raakte op. Ze wisten niet wat ze hem zoude geven voor een naam, ze hadden al zoveel erge dingen meegemaakt en ergens wilde ze het niet meer meemaken. Ze wilde een vrolijke naam, al kwamen ze er niet op. Iets zoeken in een hooiberg voor een spelt zou niet helpen, hun gedachtes zaten vol. In het duister zoeken met een ongeslepen zwaard zou hun niet helpen, het was al gebeurd en ze konden er niks aan doen... Kittens die ze eerder verloren hadden, hun kinderen en langzaam hun liefde door al die ruzies. Toch trok iets aan hun wat hun samen hield, een band tussen hun en hun twee overgebleven kinderen.

"Join in the tale, in the blight, of conquest and lies."

Ze wisten geen naam, al wisten ze een ding. Om voor altijd alles achter zich te houden, om alles wat ze verloren hadden een eind aan te maken en weer een nieuwe start te gaan maken. Deze kitten zou voortaan bekent staan als Lostkit, voor een verandering in de toekomst en een nieuwe start van hun leven en hun verloren tijd als familie weer op te vullen. Zijn naam Lost kan ook de donkerte betekenen om iets te verliezen, het kwijt te zijn en de donkere kleuren in zijn vacht. Dit alles verwijst naar zijn naam, zijn grijze kleuren in zijn vacht. Het kwijt te zijn van een groot deel van zijn familie maar ook de slechte band tussen zijn ouders, het kwijt raken van zijn ouder kan zijn naam voor staan maar ook kan het staan voor het kwijt raken van elkaar want diep vanbinnen houden ze van elkaar en dat verschuilt ook in zijn naam. Panthergrowl wilt natuurlijk Silvercloud niet kwijt of anders om en dit verschuilt in zijn naam het niet kwijt willen zijn van elkaar en die liefde die ze elkaar wilde schenken, de liefde die ze kwijt zouden zijn als ze uit elkaar zouden gaan. Al staat het ook voor de hechte band dat ze vanaf nu geen enkele kitten meer willen verliezen, ze willen geen enkele kitten meer verliezen daarvoor dus… Lost.

Paw = Poot
Deze naam wordt een achtervoegsel als een kitten een apprentice wordt.

Light = Licht
Deze naam is deze kitten geschonken toen het van apprentice, krijger werd. Light is van het licht en vaak betekent dat al het goede, het goede in een kat. Het staat voor het gene wat de sterren, de maan en de zon maken wanneer het donker is. Het is het gene wat weer warmte brengt in het leven, het is het gene wat weer het goede naar voren brengt en wat weer vreugde brengt of toch niet…

Want het is wel het verloren licht.. (Lostlight)
Het verloren gevoeld.
Het vergeten licht.
De verloren kittens.
Het vergeten gevoel.
De verloren liefde...

Born: Mountain Territory - Clan Cavern
Borned season: Greenleaf (Summer)
Leader: Butterstar
Deputy: Panthergrowl
Medicine cat: Nightstream
Medicine cat apprentice: Chivypaw
Rank: Kitten
Parents: Panthergrowl X Silvercloud
Sibs: Chivypaw, Peregrinepaw, Ravenpaw (†), Lionkit (†) and Gracekit (†)
Based: Foxdung (Ber-Foxdung) from Fire emblem echoes (Warrior cats haat kennelijk zijn naam XD maar ja… Daar kan WC niks aan doen wel de bedenkers die zijn naam hebben bedacht Xd grapje)
Voice: https://www.youtube.com/watch?v=mspd1l2w_zo  <-hier begrijp je wat ik bedoel met zijn naam.

”A sheep cannot face a lion.”
::Outside::
Fur collor: Grijs met wit
Length: Wollig maar niet lang harig dus half lang
Eyes collor: Blauw
Built
Lostkit zal eigenlijk een kitten zijn die op latere leeftijd dezelfde lengte krijgt zoals de meeste normale katten hebben, als kitten zal hij ook wel een normale lengte hebben. Al zal Lost wel een massieve kater zijn, zijn vacht is middellang en vooral grijs met een paar witte plekjes. Zijn vacht is ook wel een combi van Silvercloud en Panthergrowl, het grijze van zijn vader en het witte van zijn moeder. Al draagt hij de blauwe ogen van zijn moeder en hij heeft een lichte bouw van beiden katten, dat betekent dat hij een mengelmoes is van beiden ouders. Dat betekent dat hij van twee Riverclan ouders komt, hij heeft dus echt een Riverclan bouw en is dus gemaakt om te zwemmen, vissen te jagen en heeft een gestroomlijnd lichaam.
Pictures:

”Learning to keep up with me.”
::Inside::

"In the end there is nothing to say."

Thema Kitten: https://www.youtube.com/watch?v=1xsb3mTRiBw
Als kitten:
Elke kitten heeft ongeveer het zelfde karakter, je hebt namelijk daarvoor twee makkelijke keuzes want we gaan niet de hele moeilijke en diepe keuzen in. Je kan je kitten afstandelijk maken of juist een drukke stuiterbal en mijne zal de drukke lieve stuiterbal zijn. Lost is namelijk een kitten die best graag de drukte opzoekt waarbij hij eigenlijk vooral aandacht zoekt, al gaat het hele kitten leven daar niet alleen om. Hij is namelijk een onderzoeker, deze kitten wilt eigenlijk weten wat er buiten deze grotten bevind.

Al zal deze kitten ook wat meer naar zijn ouders toegetrokken zijn en aandacht willen maar ook hun trots maken zodat hij zich kan bewijzen –en natuurlijk zich beter te laten lijken als zijn andere sibs. Lostkit zal ook verschrikkelijk veel doorzettingsvermogen hebben, hij zal namelijk niet snel opgeven eigenlijk nooit sinds dat hij te trots ervoor is. Verder zal deze kitten vrij krachtig zijn, speels en vooral naïef. Hij zal ook respect en vriendschappelijk zijn aan zijn mede Clan genoten, ook als kitten vind je alles leuk en geweldig en dat is het gene wat je van hem kan denken. Een grote dromen en een nog grotere gelover, hij wilt namelijk altijd de hoogste ranken bereiken maar dat zal hij nooit uiten als een kitten. Hij zal altijd zijn best doen om het hoogste te strijken en te raken, al kan je nooit weten of hij dat ooit zal bereiken of niet. AL zou deze kitten een paar van de karakter eigenschappen hebben van agressiviteit, trost, wantrouwend en ongeduldig waarover je hieronder meer info over krijgt. :p

kort: deze kitten is zoals bijna elke kitten.

"A victim in your own mind."

Thema Algemeen: https://www.youtube.com/watch?v=C2itTICp0U4
In het algemeen:
Lost is een trotsvolle kater die veel nadruk legt op de sociale status, al treed hij op als of hij iets verschuldigd is door de zoon van Silvercloud en Panthergrowl te zijn hier door voelt de kitten de noodzaak om zijn eigen kracht en waarheid te tonen. Al is de kitten wel iets dat hij de Clans als één wilt zien, dus wilt globaliseren. Deze kitten komt meestal uit als hoogmoedig, en zelfs een beetje agressief, zoals hij op anderen praat.

Hij is zeer onrustig en kan moeilijk geduldig zijn, hij is namelijk een kater die zichzelf vlug ergens van de schuld geeft. Elke dag in zijn hoofd hamert dat hij het beter moet doen, beter zijn gezin moet helpen en sterker moet worden. Elke dag zal deze jonge kater trainen en zal werken om zijn eigen doelen te bereiken, ook zal deze kater nergens van toegeven over zijn eigen gevoelens. Hij zal het verbergen als een soort van muur, een soort schild waarbij niemand in mag komen. Als Lost een volwassene wordt, weigert hij meer om toe te kennen en zal eigenlijk het niet erg vinden als hij tot een stuk vuil wordt behandeld. Al is Lost wanhopig om zijn Ouders tevreden te stellen, hij is namelijk bang dat hij zijn ouders gefaald heeft of het heeft verknald voor hun. Zijn wanhoop is ongedaan te maken; Hij is fel trots, maar tegelijkertijd, op een rand van een mes lopen, bang om zijn familie te missen en zich onwaardig of zwak te bewijzen.

Naarmate het verhaal voort gaat, snijdt hij meer en meer in frustratie, bijna op zoek naar excuses om aan katten te twijfelen, zoals wanneer er meer conflicten optreedt. Ondanks dat, is hij heel anders bij zijn familie, want zijn familie is de enige die hij ooit heeft vertrouwd. Lost is zeer bewust van hun behoeften en gevoelens, en terwijl hij soms overcompenseert voor zich, is hij onbeweegd om zijn ware emoties voor hun uit te drukken.

Uiteindelijk heb ik als idee voor deze kitten dat het of als eerste sterft van het nestje door zijn eigen fouten of juist hij als een van de laatste gaat. Al zijn dat plannen die ik nog in mijn hoofd heb die ik niet ga verklappen en natuurlijk helpt de RPG het verhaallijn of veranderd het dus ik sta altijd open voor de RPG.

"Join in our prayer, in our song of birthrights and love."
::Motivation::
Inleiding:
Now wie ben ik, ik ben Derpje. Iemand die al heel lang rond hang op deze site, ik RPG al vanaf mijn 13e en ik ben nu 18 Dus ik zit er al 5 op. Al heb ik veel RPG ervaring heb ik nog steeds last van dyslexie en dat kan je ongeveer wel uit halen in mijn zinnen en spelfouten als ik geen spellingscontrole had aan staan XD. Mijn eerste acc waren Leopardpaw*, Noblespirit en Angelwing die ik alle drie heb weggegeven, al wilde ik ze ergens weer actief maken maar ik geef het na langzamere hand op omdat je met nieuwe acc’s een nieuwe vel/tijd in gaat waarbij je, je karakter helemaal kan aanpassen dus ik wil dit een nieuwe keuze maken. Mijn actieve accounts zijn Frost • en Butterkit,(Blue). Nou mijn nadelen heb ik nu al verteld zodat jullie nu kunnen focussen op het positieve en waarom ik zoveel tijd heb besteed om deze aanmelding te maken.

Meer accounts aan dan 2 en activiteit in het algemeen:
Deze week zal ik eerlijk over zijn, heb ik weinig gepost doordat ik bezig was met deze aanmelding. Al heb ik vele dagen dat ik fulltime op WC zit sinds als ik bij mijn vader ben er 100% zoveel meer tijd voor heb. Ik zit er dan op vanaf 10 uur tot 9 uur en dat is veel, als je dan niks te doen hebt ben je maar on aan het wezen. Dus ik wil als ik wordt gekozen dit op mijn laatste account houden(anders laat ik het op Buttertje en Frost), dus dan wordt het Frost •, Butterkit, en Lostkit. Ik wil het namelijk zo dan laten en daarmee zoveel mogelijk actief zijn als ik er mee kan zijn, ik zal mijn best proberen om elke dag minstens 1 maal online te komen met de 3 die ik al heb opgenoemd. Posten zal ik ook elke week minstens 1 keer doen en bij mijn vader zal ik zeker echt wel een paar keer doen op 1 dag maar dat merken jullie vanzelf wel, ik hoop dat dit genoeg bewijs brengt in het algemeen. Ook ga ik naar een nieuwe school toe waarbij alles op een computer gaat dus tijdens schooltijd kan ik zeker posten, al ga ik ergens in augustus weg op vakantie een maand dat meld ik alvast van te voren zodat als jullie me kiezen al dat weten en ik jullie niet laat schrikken ofzo. Want dat wil ik niet, jullie zijn amazing <3

Waarom dit nestje:
Dit leek me het perfecte nestje voor dit karakter, hierin kan ik wat meer inspelen met de kitten in zo’n situatie. Dus ook wat je in zijn karakter had kunnen lezen zou dat dus een deel er niet zijn als dit het nestje niet was, sinds dat het anders iets meer moeite zou hebben daarin. Al is dat niet alleen de rede, jullie activiteit, jullie karakters hun stories en jullie vriendelijkheid is het gene waarom ik me ook op dit nestje me heb aangemeld. Loïs en Yanthe jullie zijn geweldig en hebben prachtige partnerschap opgezet en mooie drama met Silvercloud en Panthergrowl, ik vind het een mooi verhaal en heb genoeg om te zeggen over jullie karakters wat ik zo mooi vind.
1e Silvercloud is eigenlijk al een karakter wat wel eeuwen op Warrior cats al zit, ik waardeer dat verschrikkelijk en helemaal hoe lang je haar online hebt kunnen houden Yanthe en daar heb ik echt respect voor <3
2. De story tussen Panthergrowl en Silvercloud is prachtig <3
3. Panthergrowl en Silvercloud is een prachtig stel en heeft leuke persoonlijkheden die echt soms met elkaar botsen, wat ik mooi vind om te zien.
4. De ontwikkeling van beide karakters is geweldig, hoe ze ouder worden en wat ze mee maken maar ook wat ze beiden onthouden.  
5. Ook jullie zijn geweldige lieve personen en staan graag open om andere te helpen en leuke stories op te zetten.

Natuurlijk zou ik zoveel meer over jullie kunnen zeggen ter wel ik jullie niet echt ken, al lees ik elke dag het algemene onzin topic wel door maar dit komt dat jullie gewoon echt goede dingen hebben gedaan in de RPG wat echt mijn oog erop heb laten vallen om dat helemaal door te lezen. Dus, ik heb voor jullie beiden verschrikkelijk veel respect en ben echt benieuwd naar dit nestje hoe daar alles zou afspelen. In ieder geval wil ik zeggen wie jullie kiezen het altijd een geweldige keuzen zou zijn, ik zal altijd jullie topics nog nalezen zelfs als ik er niet in zou zitten. Alle keuzes zijn goed <3

Alles waarom ik deze kitten wil bespelen en waarom ik de naam heb gekozen:
Waarom zou ik deze kitten wil bespelen? Nou het karakter waarop het gebaseerd is vind ik geweldig en mooi uitgewerkt in de game, al zal ik altijd het katertje anders uitwerken als het Game karakter door de RPG en zoveel meer. Ik heb gewoon een algemeen ding neergezet wat altijd kan veranderen, ik kan gewoon met deze kitten elke kant op. Wat ik met liefde doe, zelfs de ideeën die ik nu in mijn hoofd heb kunnen veranderd worden door middel van de RPG. Al vind ik alles aan hem cool en heb ik nu al super veel inspiratie ermee, kijk als jullie me niet kiezen weet ik dat ik mijn best heb gedaan op deze aanmelding en als hij er niet bij past dan is het jammer al zou ik dan wel willen weten waarom ik niet gekozen zou worden zodat ik het in de toekomst kan aanpassen als ik een karakter na Frost en Butter ga maken. Al ben ik helemaal fan van dit karakter en ben ik er nog steeds gek van, het karakter bestaat pas 9 maanden in het spel. Ach redenen waarom ik het karakter nog meer leuk vind, sinds dat het een kitten is die niet gebroken is door een hard verhaal waardoor ik zijn lieve en speelse karakter laat weg vallen door een trauma. Zo, deze kitten kan ik alles nog meedoen en heeft nog vele kanten maar deze zal ik lang speels en jong laten zodat hij zijn sociaal kan verbreden. Ik heb er nu super veel inspiratie en motivatie voor, ik ben helemaal gek van deze kitten en hoop hierbij dat hij toch gekozen wordt. Ik had zelfs zoveel motivatie om een tekening te maken van deze kitten maar dan ouder getekend, ik hoop dat ik gewoon genoeg heb kunnen laten zien om jullie te overtuigen. Ik heb zelf best wel veel opgezocht en veel werk gedaan over de naam maar ook een klein verhaaltje boven mijn aanmelding gemaakt, ik wil jullie hierbij een grote start gaan nemen. Om elke week minstens 2x tot meerdere keren volop te posten (hierbij 2 volle dagen om lang online te zijn en wat neer te zetten) met deze kitten die in deze aanmelding, ik wil echt het hele karakter proberen te uiten in de RPG en eigenlijk veel vreugde te hebben met het posten met deze kittie want ik heb veel in petto voor hem.

Waarom ik deze naam heb gekozen, ik wist geen naam. Ik zocht op sites namen, ik zocht overal. Zo de eerste naam waar ik zelf op kwam was Afterglow dus Afterkit, al dacht ik van… Mmh, dat past niet bij deze kitten en dit karakter. Op wat het karakter is gebaseerd is officieel een karakter wat slecht is en eigenlijk op latere game het licht heeft gezien maar op dat moment dood gaan, owh the horror. Maar op die manier kwam ik, donker en licht. Uumm.. Ik kwam toen op Lost en dan Lostlight sinds dat ik dat zelf heel mooi vond klinken, Darklight had ook mooi geklonken alleen heb ik niet gekozen sinds dat ik Lost veel beter bij zijn karakter vond passen. Sinds dat het karakter waarop hij gebaseerd is best wel verloren is in zijn wegen, sinds dat je zoveel in het spel achter komt en medelijden begint te voelen. Al kwam ik ook door het nummer bij algemene karakter eigenschappen op het idee van Lostlight, dit zal ik als Lyrics onder mijn aanmelding zetten en zwart kleuren door welke letters ik steeds op Lostlight kwam. Dus dit is waarom ik deze naam heb gekozen maar ook omdat er zoveel betekenissen er aan gelinkt kunnen worden en daardoor werd ik 100% zeker dat deze naam goed was.

Ik hoop dat dit genoeg info was en dat deze aanmelding goed was en leuk was om te lezen. <3

Met vriendelijke groet en veel succes naar iedereen,
Derpje

PS: Super bedankt voor het lezen.

Tekst liedje 2:

Zelf getekend Lostkit:

Laatst aangepast door Butterkit, op zo 16 jul 2017 - 18:15; in totaal 16 keer bewerkt
Cosmo
Member
Arrow of Lucy
67
Actief
One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cosmo
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimeza 8 jul 2017 - 22:50

If i wanted, 
i could destroy everything.

But i'm a good girl.
[KS] For the dancing and the dreaming Opsrey10
Name: Ospreykit ~ Ospreypaw ~ Osprey......
Mother: Silvercloud
Father: Panthergrowl
Lifestyle: Clanlife
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Character: 
-Dominant
-Heeft haar eigen wil
-Vurig
-Staat graag in het middelpunt van de belangstelling
-Kan slecht tegen haar verlies
-Sociaal
-Maakt makkelijk vrienden
-Heeft alles over voor haar familie
Likes: Vis,Vrienden, Een goede discussie, Avontuur, haar familie, helder water
Dislikes: Elke vorm van onrecht, andere clans
Fear: Donker water/ondoorzichtig water, Alles wat sterker is dan zij (mentaal én fisiek)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Name: 
Osprey omdat het eerste wat Panter en Silver deelde een (grote) vogel was.
Osprey omdat het een arend net als een leeuw een roofdier is (Lionkits bloed zal in Osprey doorstromen).
Osprey omdat ze een geboren Riverclanner is (vertaling is Visarend).
Osprey omdat Panther een beschermende vader is, zo als een arend zijn kinderen op zijn vleugels draagt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Furcolor: Light grey tabby
Eyecolor: Amber
Furlenght: Short
Wiskers: Long
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
My inspiration: Song
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Her gallery: 
[KS] For the dancing and the dreaming Opsrey10
[KS] For the dancing and the dreaming Osprey13
[KS] For the dancing and the dreaming Osprey11
[KS] For the dancing and the dreaming Osprey12
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Motivation: 
* Ik heb nog geen Riverclanner
* Ik wil dolgraag eens een kitten spelen
* Panthergrowl lijkt me een leuke vader
* Heb genoeg tijd voor een derde kat
* Heb ik eindelijk broertjes en/of zusjes
* Osprey vind ik een héél leuke karakter
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Laatst aangepast door Cosmo op zo 9 jul 2017 - 13:00; in totaal 4 keer bewerkt
Blackbear
Member
[KS] For the dancing and the dreaming LZ9ajdK
Wolf
479
Actief
Don’t be sorry. Be better.

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackbear
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimezo 9 jul 2017 - 1:10

CONTROL.
He knows. He knows how much control is worth. Knows what a man can lose when his power to move has been taken away. Frozen, casted in shadows. Dragged out to the wind, hidden beneath the garden.

BASIC INFO
Name: Rainkit, Hazekit
Meaning: Water. Hoe je het ook draait of keert, RiverClan haalt zijn kracht en leven uit water. Het is de spil van hun bestaan. Dankzij de regen groeit de wereld rondom hen. De rivieren voorziet de Clan van voedsel. Regen heeft ook een bepaalde charme die niet makkelijk te benoemen valt. Het getik van druppels op het dak van een den, de geur na een fikse regenbui, het verfrissende gevoel overal om je heen. Helaas draagt het ook een soort verdriet. Tranen, gevloeid voor broeders en zusters, kittens die te snel werden weggerukt maar ook voor elkaar. Regen, in grote hoeveelheden, kan even verwoestbaar zijn als vuur. Regen verjoeg de Clans van hun gebied. Toch kan het ook een nieuw begin betekenen. Een nieuw begin in de vorm van een nieuw nestje. Een vernieuwing van de liefde voor elkaar.
Sexuality: ???
Theme/Poem: Control - Angel Haze

Clan: RiverClan
Rank: Kitten
Parents: Panthergrowl x Silvercloud
Grandparents: Leafdance † x Shadowspeaker † & Unknown
Siblings: Chivypaw, Peregrinepaw & unknown

What if roses have stories they cannot tell? What if God's voice is in the quietist things I've said? I'm thin blooded. Patience always tipping, tipping, to and fro. Dancing magnesium in the light of the flame. Standing hot hearted, but always boiling to the heat of it's own drum. It is the sum of my living. And I've just been trying to find my way.

PERSONALITY
Strengths: overtuigend - toegewijd - medelevend - eerlijk - rechtvaardig - loyaal - betrouwbaar - ondersteunend
Weaknesses: gevoelig - open boek - overthinker - chaotisch
Interests: vissen - water - petrichor - maanlicht
Distastes: genegeerd worden - overweldigende drukte - aandachtstrekkers - bedtijd
In depth: het is redelijk duidelijk dat deze tom-cat een gevoelig mannetje is. op vlak van emoties is hij een open boek, al lijkt hij ook een soort diepgang te hebben waar niemand echt vat op heeft. zijn emoties zijn vaak duidelijk zichtbaar. Hij ervaart alles nogal heftig en laat dit ook aan de wereld weten, zonder schaamte. de bron van deze emoties is echter niet makkelijk te achterhalen. wat hem bezighoud, is voor anderen een mysterie. enkel katten die hij volledig vertrouwt, kunnen trachten dit te achterhalen, al kunnen ze evengoed op een muur stuiten waar ze niet over of omheen kunnen.

al bij al vind je in hem een goeie vriend, een waardevolle Clangenoot. zijn passie voor het welzijn van anderen is één van zijn meest duidelijke karaktertrekken. iets waar anderen graag gebruik van maken. echter probeer hem niet voor te liegen of te verraden. waar hij veel liefde heeft, zit ook genoeg ruimte voor evenveel haat en woede. moeilijk in hem los te krijgen, maar eenmaal je een stapje te ver zet, zul je dat geweten hebben.

Stillness. I feel like a secret I've never told. Tucked tightly between the sheets of my conscience. Words cannot be held. Hands constantly reaching out for empty. Hearts racing toward a bearing paradise. Love longing, but never lasted. Why can't you let go? Ghostly habits.

APPEARANCE
Fur color lichtgrijs - wit - zwart
Fur length kort en pluizig als kitten. later middellang in de zomer, lang en dik in de winter
Fur pattern tabby streepjes
Eyes color goudgeel
Build breed en gespierd, typische RC build om goed te kunnen zwemmen
Tail lang en floof, zwart
Pawpads grijs
Nose grijs
Reference pic

In a perfect world I would be a thunderstorm. Rain falling everywhere at once, like big diamonds on my skin melting into reverie. Lightly making itself present, color bowing beneath the clouds, being affected, being transposed.

SKILLS
Hunting hoewel jagen niet één van zijn favoriete bezigheden is, probeert hij altijd zijn uiterste best om deze skill te verbeteren en te onderhouden. hij is er niet echt heel goed in, maar slaagt er vaker wel dan niet in om een prooi te pakken te krijgen. ✭✭✩✩✩
Fishing vissen is bijna een hobby van deze tom-cat. liefst zou hij de hele dag bij de rivier spenderen, onder de indruk van niet alleen de kracht maar ook de mogelijkheid om er van te leven. ✭✭✭✭✩
Fighting dankzij zijn vader, heeft hij hier zeker de bouw voor, maar is vaak een beetje terughoudend met geweld. toch toont hij zich later een goeie apprentice en warrior, die zeker in staat is zijn Clan te verdedigen met tand en klauw. ✭✭✭✩✩
Social skills Rain/Haze kan zich makkelijk uitdrukken met woorden, waardoor hij aangenaam gezelschap is. op het randje van manipulatief kan hij rustig andere katten overtuigen. echter maakt hij hier geen misbruik van, gezien hij zeker kan genieten van een goed gesprek en een fijne vriendschap. ✭✭✭✩✩
Leadership samenhangend met zijn social skills, heeft hij een natuurlijke aanleg voor leiderschap. hij maakt niet altijd de juiste beslissingen, maar kan zijn omgeving vaak overtuigen dat dat wel zo is. daarnaast heeft hij ook een sterk empatisch vermogen, waardoor hij makkelijk kan inspelen op de noden van anderen. ✭✭✭✩✩

A heavy set of hands on the hills of my body, holding its shape together. Clothing the fears. Keeping these limbs from falling to pieces. When the sky breaks apart, and the weight culminates, will my fingers know the buzzing of blood and the absence of numbness? Can I keep the door open and the lights on in the forest? Will the trees still call me home again?

MOTIVATION
oké hier ben ik nooit goed in but here goes. na (te) lang te hebben nagedacht, heb ik de cs waar ik mee bezig was, gedelete. ik voelde me nogal geïntmideerd, het voelde alsof ik niet genoeg moeite had gedaan voor mijn aanmelding. ik denk dat de pressure me nogal heeft genekt tbh. maar het zou ook voor minder, Panthergrowl en Silvercloud zijn twee v important accounts en hier een kittenaanmelding voor maken is voor iedereen denkik nerve wracking gheh. toch kan ik deze niet aan me voorbij laten gaan. ik weet nog dat ik in m'n cat questions had gezet dat ze dringend nog eens een nestje moesten en hier zijn we dan!!

na het deleten van de oude cs, ben ik random wat andere dingen beginnen doen. dan herinnerde ik me ineens de track Control van Angel Haze, en met dit ding op repeat heb ik deze aanmelding op een uurtje afgewerkt. eenmaal ik me over de druk had gezet, leek alles vanzelf te gaan. iets wat altijd fijn is bij het aanmaken van een karakter. dan weet je gewoon 'ja, dit is goed'. met deze jongen zou ik fijn kunnen posten. en dat is iets wat ik jullie ook wil bieden. een zekerheid dat ik actief zal zijn en blijven tot deze boi een elder is.

Laatst aangepast door Blackbear op zo 9 jul 2017 - 13:20; in totaal 1 keer bewerkt
Pantherstar
StarClan
[KS] For the dancing and the dreaming Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimezo 9 jul 2017 - 10:43

Bedankt voor alle leuke aanmeldingen al!
Het kiezen gaat moeilijk worden, dat is nu al zeker ;w;
Er is een deadline besloten, namelijk over een week. Op 16 juli zullen de aanmeldingen sluiten! De tijd is nog onbekend. Tot dan heb je dus alle tijd om een nieuwe aanmelding te plaatsen of je huidige aanmelding aan te passen. Veel succes!
xx Loïs en Yanthe
Redpetal
StarClan
Bunny
2462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimema 10 jul 2017 - 14:13

Spannend ^.^
Ik wil wel even zeggen dat ik de 16de weer naar de zee vertrek en daar alleen internet heb op mn gsm, dus ik kan wel zien wie gewonnen heeft maar ik kan pas echt online komen vanaf die woensdag dan ;3
Bear •
Member
[KS] For the dancing and the dreaming C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimewo 12 jul 2017 - 15:05

crimsonkit
IT'S ALWAYS THERE... WHETHER I LIKE IT OR NOT. I BRING MISFORTUNE. I GUESS YOU COULD CALL ME A BAD LUCK CHARM.
[KS] For the dancing and the dreaming 1nhPedD

; general

name: crimsonkit

meaning behind the name:
  • named after the blood that silvercloud lost when he was born
  • named after the beautiful crimson light of the beginning of the dawn. which also means the dawn of their new family.
  • named after their own blood they lost during and before the big Journey

future names: crimsonpaw > crimsoncurse

meaning warrior name:
  • when he gets older it will be clear that crimson is always surrounded by misfortune, he's kind of a bad luck charm. his leader gives him the name -curse because they think he's cursed by starclan.

sexuality: straight > bi-curious
clan: riverclan
rank: kitten
future ranks: apprentice > warrior > elder
born: clan cavern - mountain territory
parents: silvercloud x panthergrowl
siblings: chivypaw, peregrinepaw, ravenpaw (†), Lionkit (†), gracekit (†)
other family: don't ask me
kittens: not a good idea
crush: i won't be making you happy, babe
mate: don't try, trust me

based on: slightly based on qrow branwen from RWBY

; outside

fur color: dark grey with white
fur pattern: tabby with white
breed: unknown
eye color: blue
nose color: pink
pad color: pink
scars: non yet
size: slightly bigger in general, build like his dad
general: a big and strong tom cat, just like his father. he will shed his longer fur when he gets older, which will help him with swimming. he has a shorter tail in comparing to his siblings, but stands strong on his paws. they color of his eyes might be as blue as his parents, they will always have this gloomy glanze in them.

; inside

characteristics: strong - unlucky - harsh - lonesome - proud - crow-lover

• strong: crimson is a strong tom, both physically as with words. some might think he's not the smartest in the room, but he can have some pretty good ideas if cats actually listen to him. physically is he's like his dad, strong and hotheaded.
  • unlucky: that one word to identify crimsoncurse. he's a walking bad luck charm. how it happend and why it is happening is unknown. he thinks it's helpful when in battle, but it's more difficult to deal with around friends and family.
  • harsh: when you have a permanent supply of bad luck, you're not the most frienly cat around. crimson seems to be a harsh cat to deal with, his words are often filled with sarcasm or just pure hatred. he chose to be like this, so he could protect those he loves from his own misfortune.
  • lonesome: crimsoncurse prefers to be alone, but knows that this is almost impossible now the cals are basically unified. stil he tries to be alone most of the time and won't let anyone get really close to him.
  • proud: althought he's always alone and has his misfortune with him, crimsoncurse is a very proud cat. he's proud of his clan, he's proud of his dad; the deputy. he just wishes that he could be more of a good son for his dad. still, he'll wear the name of a riverclan cat with proud in his heart.
  • crow-lover: one of the weirdest things about crimconscurse is the fact that he adores crows, he has a nose for finding them and doesn't like to hunt them down. sometimes he refers to crows as his only true friends, since they are also a token of bad luck.

likes: being alone - crows - swimming - being around or in the water
dislikes: his own "curse" - being around other cats - heights -  making cats unhappy
fears: never being able to get friends - losing his family because of his own misfortune - drowning - to never be happy

; skills

hunting: crimson will be a fairly good hunter. while his training might have been a bit problematic with his "curse", he still manages to get his kills and fill the prey stack. ✭✭✭✩✩
fishing: fishing is one of the things crimson loves to do, just because it's something he can do on hiw own and he can't screw up most of it. still, he likes to get better at it, so he can help his clan more. ✭✭✭✩✩
swiming: as a riverclan cat, crimson is a very good swimmer and always seems to be able to handle himself better in the water then on the land. still, he's scared of not getting out of the water and drown. ✭✭✭✭✩
fighting: although he brings bad luck, he's a strong fighter. with his strong build, which he got from his dad, he's able to get most of the cats he's fighting to the ground. crimson likes to think that when he's fighting it's the only time he's not hindered by he's bad luck "curse". ✭✭✭✭✩
social skills: crimson isn't much of a talker, never was, never will be. still he's good with words, problem is that nobody actually listens to him. this is why he prefers to be quiet and just let other cats fight for themselfs. ✭✭✩✩✩
leadership: crimson isn't much of a leader. if he wanted to, he might be able to have some leadership capabilities inside of him, but he just doesn't care about it. ✭✩✩✩✩
herb knowledge: not being a big fan of herbs, he doesn't care about his knowledge about the herbs. still, if his big sister needs some help, he'll probably be able to give her a paw. if he doesn't ruin her herb supplies, that is. ✭✩✩✩✩

; motivation

name: quinty
experience: around 10 years now
motivation: good, this part, i hate this part. let us start with the fact that i absolutely adore the name crimsoncurse and wanted to use it either for a new cat or a kitten. when i noticed that you guys where looking for new kits, i just took my chance to get a new kitten. this will be my new, active, riverclan cat, since honeyscent isn't active anymore. i do have to admit that i missed a lot around panthergrowl and silvercloud, since that was in the time periode where i wasn't active or not active enough to really get to know the couple. but what i've seen around panther and butter when, and before, he became her deputy i started to love the tom cat.
i'm working hard to be active again, with a selected group of cats i really like and really want to go on with. and if one of you guys think i'm not active enough, you can always poke me on both the forum and discord ^^.

disclaimer: i'm sorry that it's entirely in english, it just .. happened, i guess. also, if the fur pattern and color can't be happening, please tell me and i'll change it ^^' i wasn't 100% sure.

IF I WAS ONE OF YOUR MEN, I'D SHOOT MYSELF.
Butterkit,
Member
Derpje
142
Actief
"When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."

Butterkit to Snowdrop(RIP)

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterkit,
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitimeza 15 jul 2017 - 21:45

!!MIJN AANMELDING IS AF!!

Succes iedereen! <333
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: