We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: De droogheid der filmpjes! (Part I) di 13 sep 2011 - 17:08
Helleuwtjes
Hallo trouwe warrior cats! Welkom op de droogheid der filmpjes. Wat is dit? Ik kijk graag van die droge en melige filmpjes, en omdat mensen die vaak met elkaar willen delen besloot ik om een topicje te maken! Hier kan je dus al de grappiste, droogste, hilarischte, etc. fimpjes op posten!
Pas op!: Als er 18+ praat, racistische opmerkingen, schelden, etc. in voorkomt vermeld dit dan even vlak boven het fimpje aub en dat het op eigen verantwoordelijkheid is om te klikken en kijken. Ook geen filmpjes met virussen op hier posten want dat is helemaal niet leuk voor de andere spelers!
Hier zijn er een paar leuke!
klik voor deze droge fimpjes!:
Pas op: GROF TAALGEBRUIK EN SCHELDEN KOMT HIER SOMS IN VOOR!
PAS OP: GROF TAALGEBRUIK EN SCHELDEN KOMEN IN DE FILMPJES HIER ONDER VOOR EN SOMS OOK EEN 18+ PRAAT!
Deze filmpjes die hieronder volgen zijn 7 filmpjes die op elkaar volgen met daarachter nog een verwijderde scene
Onderwerp: Re: De droogheid der filmpjes! (Part I) wo 14 sep 2011 - 23:34
ik ben niet alleen een komiek, maar ik ben ook je OMAA, JE OMA JA xD'
hoevaak heb ik die zin wel niet geluisterd xD ik was een tijd geleden echt verslaafd aan dit soort filmpjes. Simpelweg omdat ik gewoon compleet in een deuk kon liggen door ze
Maar Mav entertainment maakt gewoon awesome filmpjes. kan grof taalgebruik bevatten >3