|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Don't stumble di 11 jul 2017 - 21:15 | |
| Swallow was vaak te vinden in de Redwoods. Het deed haar denken aan het oude thunderclan territory. Haar thuis. Ze kon nog steeds niet wennen aan het feit dat de clans nu één waren, hoewel ze hoopte dat het tijdelijk zou zijn. Natuurlijk waren de meeste katten oké, maar ze vond het echt behoorlijk druk. Namen onthouden was altijd al lastig geweest, zelfs met alleen thunderclan. En nu met de vier clan bij elkaar -en nog die rare tribe die hier woonde- was het nog lastiger dan ooit tevoren. Een luide zucht ontsnapte uit haar bek, en ze keek even om zich heen. Links van haar zag ze een Shadowclan warrior die er pittig toegetakeld uitzag. Een grijns sierde haar lippen en langzaam benaderde ze de kater. "Een potje geworsteld met een bergleeuw?" grapte de zwarte poes.
|
|
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Don't stumble do 10 aug 2017 - 11:41 | |
| Het was duidelijk dat Swallowflight in een goede bui was. Normaal gezien meed ze Shadowclanners, puur om het feit dat ze ze niet mocht, maar nu zat ze middenin een gesprek met een Shadowclanner. Wow vooruitgang! "Zeker," grinnikte de ander terug, waarna Swallow geamuseerd met haar oortjes draaide. "Laten we maar aannemen dat hij degene was die wegrende met zijn staart tussen zijn poten. Een enorm beest, drie keer mijn grootte." Oh sure. Ze keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, en schudde haar kop. "Alright then, bergleeuwworstelaar." grinnikte ze, waarna ze ging zitten. "En wat is de naam van onze vechtersbaas?" miauwde ze vervolgens. Grappige kerel, dus het zou vast wel een leuk gesprek worden.
|
|
| Onderwerp: Re: Don't stumble | |
| |
|