Starting to feel them..

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Starting to feel them..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Dreamheart
StarClan
Starting to feel them.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 22:06

Liefkozend likte Dreamheart over haar opgezwollen buik. Niet lang meer. Absoluut niet lang meer of haar kleintjes zouden geboren worden. Ze had het Crookedstar al verteld. En daarna Seastream. Nu had ze haar plek in de Nursery ingenomen. Duidelijk als enigste. Maar dat maakte niet uit. De welkome rust zo af en toe was goed. Licht vroeg Dreamheart zich af wat haar zusje Snowpaw nu aan het doen was. En wat Lionclaw haar partner nu deed? Even likte ze over haar buik en zuchtte glimlachend. Het leek allemaal nog niet zo lang geleden. En nu, nu zou zij moeder worden.. Ze kon niet zeggen dat het altijd haar droom was geweest om kits te krijgen. Maar nieuw bloed in de Riverclan, Dreamheart wist dat het nodig was. Maar vooral. Dat haar bloedlijn, haar vadersbloedlijn, en de bloedlijn van Lionclaw zich verder waande. Tijden had ze gedacht dat zij het genetisch eindpunt was. Maar nu, nu zou zij, zij Dreamheart haar genen overbrengen. En dat zou ze niets liever doen dan met Lionclaw. Dreamheart werd uit haar gedachtes gestoord door een ritseling die een andere kat zijn of haar aankomst verraadde.

(open voor iedereen,
jup dis ook het geboorte topic)
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Starting to feel them.. DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 23:42

Een jong spierwit poesje kwam met haar bek vol prooi terug in het kamp. Dit was het laatste van haar vangst van die dag. Een trotse glimlach lag rond haar snuit, maar ze glimlachte de laatste tijd veel vaker. En zij wist door wie dat kwam. Door Moonpaw, haar eigen Moonpaw. Ze wist nog steeds niet hoe ze dit moest gaan vertellen aan haar zus, zou zij boos worden? Even schudde ze haar hoofd, ze kon haar zus nu niet lastig vallen met zoiets. Zeker niet nu de bevalling van haar kittens zo dichtbij kwam. Snowpaw zuchtte even, haar zus zou kittens krijgen van Lionclaw. Langzaam trippelde de jonge witte poes naar de prooistapel en legde haar laatste resten prooi erbij. Even bekeek ze de stapel en plukte er toen toch een muis vanaf. Die muis zou zewel naar Dreamheart brengen, dat had haar zus waarschijnlijk wel nodig. Met de muisin haar bek trippelde Snowpaw naar de Nursery waar haar zus nu verbleef. Voor de ingang bleef ze even staan en ademde diep in. Langzaam stak ze haar kop het hol binnen en liep toen zachtjes de Nursery in. Het hol zelfwas al heel rustgevend, en ze hoorde even wat gepiep van andere kits. Haar helderblauwe ogen keken de Den rond en bleven hangen op het gestalte van haar zus en ze glimlachte weer. Geruisloos liep ze naar haar zus toe en legde de muis voor haar neer. ''Hallo Dreamheart,'' sprak ze vriendelijk en glimlacht naar haar zu enn ging gewoon zitten. ''Ik was net terug van mijn jacht en dacht dat je misschien wel honger zou hebben dus ik heb een muis voor je meegenomen.'' Ze keek even naar de gezwollen buik van haar zus en keek haar zus toen aan.

- Snow komt even binnenwandelen =) -
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 23:50

''Hallo Dreamheart,'' Klonk de maar al te bekende vriendelijke stem van haar zusje Snowpaw. De apprentice ging rustig voor haar zitten en had de muis die ze mee had gebracht voor zich neer gelegd. ''Ik was net terug van mijn jacht en dacht dat je misschien wel honger zou hebben dus ik heb een muis voor je meegenomen.'' Een warme glimlach streek over Dreamheart's gezicht terwijl ze zich moeizaam overeind hees. Ze drukte haar roze neusje tegen Snowpaw's vacht en snorde even. Met haar heldere ogen keek Dreamheart haar zusje aan. "Hey Snowpaw." Snorde Dreamheart vriendelijk waarna ze even breed geeuwde. Haar buik puilde nu duidelijk uit en Dreamheart zuchtte even. "Kan je het geloven, een maand geleden ofzo rende ik nog achter de muizen aan. Nu moet jij ze me brengen." Dreamheart glimlachte en likte even over haar buik. "En toch heb ik het er absoluut voor over.." Concludeerde ze zacht waarna ze haar blik weer naar Snowpaw bracht en haar zusje diep in haar ogen aan keek.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimema 12 sep 2011 - 0:03

Zodra ze de reden van haar bezoek had verteld zag Snowpaw een warme glimlach over het gezicht vanhaar zus strijken terwijl ze zich moeizaam overeind hees. Ze voelde hoe haar zus haar nus tegen haar vacht duwde en snorde. Snowaw glimlachte en snorde nu zelf ook even zacht. "Hey Snowpaw." snorde haar zus vriendelijk en Snowpaw lachte even toen haar zus geeuwde. Even gleden Snowpaws blauwe ogen naar de buik van haar zus en ze glimlachte toch even. "Kan je het geloven, een maand geleden ofzo rende ik nog achter de muizen aan. Nu moet jij ze me brengen." Haar zus glimlachte even en gaf een lik over haar buik. Snowpaw grinnikte weer, het was wel waar wat haar zus zei, maar zebracht haar met liefde wat prooi als dat moest. "En toch heb ik het er absoluut voor over.." oncludeerde Dreamheart zacht en snowpaw ontmoett haar zusters blik en keek daarbij niet weg. ''Hoe voelt het?'' Vroeg Snowpaw toen ineens. ''Ik bedoel om opeens moeder te worden.'' Snowpaw keek even naar haar witte voetjes en keek toen haar zus weer aan. ''Hoe voel je je trouwens?'' Murmelde het spierwitte poesje en zachtjes sloeg ze haar al even spierwitte staart om haar ook al spierwitte voorpoten
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimema 12 sep 2011 - 0:10

''Hoe voelt het?'' Vroeg Snowpaw toen ineens. ''Ik bedoel om opeens moeder te worden.'' Snowpaw keek even naar haar witte voetjes en keek toen haar zus weer aan. ''Hoe voel je je trouwens?'' Murmelde het poesje en zachtjes sloeg ze haar spierwitte staart om haar witte voorpoten. Dreamheart glimlachte even. "Heel onwerkelijk zoals ik al zei, ik bedoel.. Je voelt duidelijk dat er leven in je groeit.. Er bestaat niets mooiers dan dat." Haar gestreepte staart zwiepte zacht over de grond en ze keek Snowpaw aan. "Ik voel me prima.." Verzekerde de poes haar zusje nogmaals en begon onverschillig haar poot te likken.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimema 12 sep 2011 - 1:13

Voordat haar zus antwoord gaf gimlachte ze en Snowpaw liet haar kop even iets zakken. "Heel onwerkelijk zoals ik al zei, ik bedoel.. Je voelt duidelijk dat er leven in je groeit.. Er bestaat niets mooiers dan dat." Haar gestreepte staart zwiepte zacht over de grond en ze keek Snowpaw aan. "Ik voel me prima.." Verzekerde Dreamheart haar nogmaals en begon onverschillig haar poot te likken. Snowpaw knikte langzaam en gaf toen een klein zetje met haar voorpoot tegen de muis. Dreamheart had het diertje nog niet eens aangeraakt. Ze keek op en zuchtte kort, ze keek zelf ook wel uit naar haar neefjes en nichtjes die zouden komen. Maar het zou nog zo lang duren voordat ze oud genoeg waren om goed mee te kunnen spelen.''Moet ik weer weggaan?'' Vroeg Snowpaw toen en gaf het puntje van haar staart even een vlugge lik. ''Ik bedoel, als ik weg ben kan je weer gewoon rusten.'' Mompelde Sowpaw en keek weer op naar haar zus.
Lionclaw
StarClan
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimema 12 sep 2011 - 15:44

Een langharige vacht was opmerkelijk goed te onderscheiden op de open plek van het kamp. Een apnormaal vrolijk humeur had hij vandaag. ZIjn vrienden Stormtail en Skywalker wisten er nog helemaal niks van. Hij was van plan ze te verassen als het zover was. Rustig liep hij verder naar de warriors den om te kijken hoe het met Dreamheart ging. Met zijn oogjes gesloten wandelde hij verder. Toen zijn poten het zachte mos voelde wist hij dat hij was. Hij ging de den binnen en zocht naar Dreamheart. Hij keek de den de rond maar zag Dreamheart nergens! Waar kon ze nou zijn? Opeens bedacht hij iets. Ze is natuurlijk in de nursey! Hoe kon hij zo dom zijn dat te vergeten? Hij wandelde naar de nursey en duwde de bladeren voor de ingang opzij. Hij stak zijn langharige grote kop naar binnen en zag Dreamheart met haar zusje Snowpaw. "Hey Dreamheart! Hoe gaat het met je? Heb je iets nodig? Moet ik een beetje water voor je halen? Zeg het maar hoor!" Zijn stem klonk nerveus en zenuwachtig. Het was tenslotte ook erg spannend vor hem.
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimedi 13 sep 2011 - 19:31

Haar zusje zei iets maar Dreamheart hoorde het niet echt. Ze knikte enkel licht. De vertrouwde poten van Lionclaw klonken door de gang en Dreamheart glimlachte breed. Ze snorde zacht nog voor Lionclaw zichzelf bekend had gemaakt. "Hey Dreamheart! Hoe gaat het met je? Heb je iets nodig? Moet ik een beetje water voor je halen? Zeg het maar hoor!" Ze keek hem snorrend aan maar kromp licht in elkaar. Ze liet haar hoofd zacht op de grond zakte en gromde licht. "Dit meen je toch niet he." Gromde ze in zichzelf. De kramp was vreselijk en Dreamheart gromde. "Snowpaw, kan je alsjeblieft Crookedstar ofzo halen." Ze keek even naar de ogen van haar zusje en kneep haar ogen dicht. De pijn vloeide door haar buik en uit automatisme perste ze. Tot de druk lichtelijk af nam.

(first kitty)
Firepaw.
Member
51

CAT'S PROFILE
Firepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimedi 13 sep 2011 - 19:54

Hij voelde dat het wat leger werd en dat hij ergens anders heen ging. Ik wil niet weg! Dacht hij. Hij voelde dat hij ergens uit moest en het ging een beetje moeilijk. Toen hij eruit was lag hij ergens op wat hij niet kende. Hij wou weer terug! Hij voelde ook dat hij opeens ergens anders was iets met veel meer ruimte. Hij kon nog niet zien maar hij voelde dat hij tegen iets zachts aan lag. Hij begon te piepen. Hij vond het een beetje eng. Hij was opeens ergens anders. Hij hoorde allemaalvage geluiden om hem heen die hij ook niet kende en begon nog harder tre piepen. Hij had een raar gevoel in zijn buikje. Het voelde niet fijn. Hij probeerde wat dichter tegen het zachte ding aan te kruipen. Op de een of andere manier voelde dat heel fijn en vertrouwd aan. Nou, waar ben ik nu weer beland? Dacht hij.

Okeee! Kan er nog net mee door. Moeilijk hoor vijf volle regels posten als je nog niks kan!

Sorry Firekit is een zij!
Lionclaw
StarClan
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimedi 13 sep 2011 - 20:10

"Snowpaw, kan je alsjeblieft Crookedstar ofzo halen." Miauwde Dreamheart. Het was nu officieel begonnen. Likonclaw trok zijn kop terug en ging nerveus voor de ingang lopen ijsberen. "Het begint! O,nee het begint! Shit wat moet ik doen als het begint! Ummhh Seastream! Snowpaw wil je Seastream halen?" Vroeg Lionclaw. Tot dat er een paar zachte piepjes uit de nursery kwamen. Lionclaw rendde nerveus een paar rondjes en stak zijn kop in de lucht. "Starclan please laat de kits gezond zijn ik smeek het u!" Miauwde hij. Hij stak zijn kop naar binnen. En wat zag hij? Een klein bruin gespreept cypers poesje. Zijn hart smolt ineen. Hij liep door de bladeren en begon de kitten over haar kopje te likken. Hoeveel zouden er nog komen?
Dawnpaw
Member
Daphne
247

CAT'S PROFILE
Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimedi 13 sep 2011 - 20:23

Het warme vocht in de buik was heerlijk warm. Als het moet zou ze hier haar hele leven willen blijven liggen. Maar dan natuurlijk zonder haar broertjes en zusjes. Langzaam liet ze haar ogen zakken en merkte al gauw dat alles in elkaar trok. Iedereen kwam dicht bij elkaar en langzaam werd er een zuigende kracht aan haar getrokken. Maar al snel stopte die kracht. Eindelijk meer plek voor haar. Haar ogen nog steeds gesloten wachtte ze geduldig af. Maar weer kwam de trekkende kracht in de buik terug. Alles trok weer samen en langzaam werd zij weggetrokken. Meegetrokken naar een voor haar onbekende plek. Eerst naar een kleinere ruimte en daarna naar een fel licht. Alles om der heen was wit in plaats van donker en zwart. Nog steeds met haar ogen gesloten liet te zich vallen op een paar stekelige dingen. Waar was ze in vredes zijn naam beland. Ze wou helemaal niet in deze koude buik zitten, als ze nog wel in de buik zou zitten. Warrig probeerde ze haar hoofdje heen en weer te schudde, maar zonder resultaat. Al haar spieren waren zo slap. Ze kon nergens heen. Dat was allemaal zo makkelijk in de buik. Ze kon simpelweg zo heen gaan waar ze wou in dat vochtige water. Maar hier kon dat niet. En nog steeds was het koud. Gelukkig had ze iets langer haar dat haar iets warmer hield. Langzaam trok ze haar hoofdje op en opende haar mond. Maar er kwam geen geluid uit. Een geluid loos kitten momenteel. Rustig strompelde ze weg van de plas waar ze in zat. De verkeerde kant op. In plaats van naar haar moeder liep ze er vanaf. Schel gepiep kwam achter haar vandaan waardoor ze in de gaten had dat ze de verkeerde kant op ging en strompelde al snel richting het gepiep op. Weer opende ze haar mond, en dit keer met resultaat. Luid gepiep was te horen uit haar mondje. En omdat ze het zo koud had ging ze dicht tegen de warme vacht aanliggen die zee voelde. Haar broertje of zusje had daar misschien ook wel mogen liggen, maar dat kon haar op het moment helemaal niets schelen.
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimedi 13 sep 2011 - 20:34

De eerste kitten kwam. Een klein poesje met een donkere vacht die tot nu toe nog onder het bloed zat. Ze begon haar zacht te likken en een schitterend streepjes patroon kwam onder het bloed vandaan. Zacht keek ze haar aan. De kramp schoot opnieuw door haar heen en daar was het tweede kittentje. Dreamheart verwachtte dat het diertje naar haar toe zou komen maar inplaats daarvan kroop ze van Dreamheart af. Maar even later kwam ze terug en Dreamheart ving het poesje likkend op. Onder het bloed kwam een zwart witte vacht tevoorschijn die het poesje duidelijk van haar vader had. Teder keek Dreamheart even op naar Lionclaw maar liet daarna haar hoofd weer vallen. Opnieuw schoot pijn door haar heen en toen ze op keek zag ze het derde kittentje in het vocht liggen.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimedi 13 sep 2011 - 21:57

Snowpaw keek op toen Lionclaw ineens binnenkwam. De kater zei verdereen woord tegen haar maar sprak tegen haar zus. "Hey Dreamheart! Hoe gaat het met je? Heb je iets nodig? Moet ik een beetje water voor je halen? Zeg het maar hoor!" Snowpaw rolde even met haar ogen en deed een stap achteruit. "Snowpaw, kan je alsjeblieft Crookedstar ofzo halen." Ze keek ontmoette haar zusjes blik en knikte even kort. ''Is goed,'' sprak ze kalmen draaide zich om en liep al richting de uitgang. Maar de pootstappen van Lionclaw deden haar even stilstaan en ze keek naar de kater. Lionclaw begon voor de ingang te ijsberen en Snowpaw zuchtte even. Dit was helemaal niet goed voor haar zus, de stres van het bevallen was al erg genoeg voor haar maar met een stressende kater erbij kon het alleen maar erger worden. "Het begint! O,nee het begint! Shit wat moet ik doen als het begint! Ummhh Seastream! Snowpaw wil je Seastream halen?" Opnieuw knikte snowpaw en keek hem doordringend aan. ''Als je me er langs laat kan ik dat doen voor je.'' Sprak ze op een zachte toon waar toch wel de vriendelijkheid in was te horen. Achter zich hoorde ze een zacht piepje en even keek Snowpaw om met een glimlach. "Starclan please laat de kits gezond zijn ik smeek het u!" Ze knikte bemoedigend naar haar zus en stapte even opzij toen Lionclaw weer binnen kwam. ''Succes zus,'' murmelde Snowpaw voordat ze de den uit liep om zowel Seastream te waarschuwen als Crookedstar.

-okee deze Snow is uit het topic nu xD
Firepaw.
Member
51

CAT'S PROFILE
Firepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimewo 14 sep 2011 - 19:03

Ze hoorde wat gemiauw en pootstapjes. Er begon iets over haar hoofdje te bewegen. Het voelde nat en een beetje ruw aan. Maar het voelde ook fijn en liefdevol. Ze voelde er nu twee. Ze hoorde nog wat gepiep. Ook een kit? Ze ging wat dichter tegen het warme, zachte ding aan liggen. Ze hoorde twee verschillende soorten gemiauw. Ze begon weer te piepen. Deze keer wat zachter. Ze piepte omdat ze honger had. Ze had nog steeds dat rare gevoel in haar buikje. Zou dat door de honger komen? Zou kunnen. Ze probeerde haar oogjes open te doen maar het lukte niet. De vloer was niet zo lekker zacht als het ding waar ze tegen aan lag. Mischien kan ik er wel op klimmen. Dacht ze. Ze probeerde het maar het lukte niet echt. Ze probeerde het opnieuw. Ze was een klein, heel klein stukje gekomen toen ze eraf gleed. Ze begon weer te piepen en ging zo dicht mogelijk tegen het zachte ding aan liggen. Ze stopte met piepen omdat ze moe was. Ze ging lekker liggen en viel in slaap.
Thistlefrost
Member
sas & tess
103
Actief

CAT'S PROFILE
Thistlefrost
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 17:14

{Laat laat laat...}

Een dichte, benauwde ruimte was zo verstikkend, maar op de een of andere manier ook weer zo enorm rustgevend... Maar toch, de rust werd al snel verstoord, vreemde rimpelingen gingen door zijn kleine kamer waar hij nu zijn hele leven al.. geleefd had. Eventjes schopte hij, hij vond dit helemaal niet leuk! Plots was er ineens veel meer ruimte, dat was al een stuk beter! Hij had het heerlijk warm en hij had ineens ruimte. Maar met een schokje kwam hij in beweging. Wat?! Wat is dit! Wat gebeurde er! Een paniekerig gevoel verspreidde zich door zijn kleine lichaam. Oke, oke! Hij had spijt, hij had niet moeten klagen over de ruimte om hem heen. Steeds meer ruimte werd hem afgenomen, en toen werd het plotseling... koud, zeer koud. Een ruwe tong ging over zijn hoofdje, en daarna over de rest van zijn lichaam. Een koude hap lucht vulde zijn longen, die wel op knappen leken te staan, uiteindelijk liepen ze bijna automatisch weer leeg en vielen ze terug in een bijna regelmatig patroon. Bijna doelloos begon hij iets rond te kruipen, naar de warmte toe, was dat mama? Een zacht gepiep ontsnapte uit zijn mond en hij drukte zijn pootjes tegen pluizige vacht. Al snel vond hij een tepel en begon hij de warme, voedzame melk te drinken.
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 17:24

Terwijl ze haar derde kitten schoon likte en in de richting van haar buik waar de andere twee al lagen hoorde ze Snowpaw tegen Lionclaw praten. ''Als je me er langs laat kan ik dat doen voor je.'' Sprak ze op een zachte toon waar toch wel de vriendelijkheid in was te horen. Snowpaw om met een glimlach. "Starclan please laat de kits gezond zijn ik smeek het u!" Ze knikte bemoedigend naar haar zus en stapte even opzij toen Lionclaw weer binnen kwam. ''Succes zus,'' murmelde Snowpaw voordat ze de den uit liep. Dreamheart zuchtte en kreunde opnieuw. Ze liet haar hoofd vallen en ademde zwaar. Nog even hief ze haar hoofd en keek Lionclaw aan. Daarna liet ze haar hoofd weer vallen en spande haar spieren aan. Om de vierde kit ter wereld te brengen. Pijn schoot door haar lichaam. Maar toen de pijn licht wegvaagde hief ze haar kop en keek naar haar vierde kit. Zachtjes ging ze met haar ruwe tong over de vacht en glimlachte bij het zien van de kitten. Vervolgens duwde ze het katje met haar neus naast zijn broertje en zusjes. Een zucht omglipte haar en vertederd keek ze naar de vier kittens. Maar het nu waarschijnlijk compleet voorbij. Dreamheart wist het zeker.

(Oke, Snowkit we wachten dus nog op jou)

Laatst aangepast door Dreamheart op di 4 okt 2011 - 16:20; in totaal 2 keer bewerkt
Stormwise
StarClan
Starting to feel them.. Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 17:38

Stormtail was net terug zijn patrouille langs de grenzen. Hij had een ekster in zijn bek terwijl hij het kamp binnenliep. Alles was rustig en vredig. De muizen van onderweg hadden hem gesmaakt. De vogeltjes vloten af en toe, maar niet zoals een paar manen gelden. Er kwam weer een koud zeizoen op, bladval. Over enkele manen en het bos zou prachtig rood en oranje zijn. Koud, maar heerlijk. Stormtail hield eigenlijk van elke zeizoen als het om hun schoonheid ging. Wit als de sneeuw kon zijn, nieuwe diertjes in bladgroei en in bladgroen waren de dagen heerlijk warm. En nu over enkele manen, de prachtige oranje bladeren. Genietend van het leven liep hij naar de prooi hoop toe.
Opeens kwam er een vreemde geur zijn zijn geurklieren binnen. Oh nee, deze geur herkende hij van Mousefur, de kits. Een poes was aan het bevallen. Even dacht hij na over de stelletjes en poezen in de Nursery. Dreamheart! Ze had daar al lange tijd gelegen, het kon niet anders. Stormtail gooide de vogel op de stapel en volgde zijn weg vlug naar de nursery. Jahoor, hij had gelijk. Dreamheart lag in de nursery de kreunen en al twee kitten hadden hun weg gevonden. Het was rumoerig in de nursey. '' Gaat het allemaal goed? Kan ik helpen?'' Hij wist eerlijk gezecht niet wat hij moest doen. Stormtail ging aan de kant van de nursery zitten zodat hij niet in de weg zou lopen. Hij keek Lionclaw aan, in zijn ogen was af te lezen dat Stormtail trots op hem was. Hij had zo te zien zijn liefde een lange tijd al verklaard aan de poes waar ze over hadden gesproken. Hij knikte goedkeurend naar hem. Zijn blik gleed nu over de schattige drijfnatte kittens. Alles ging goed, en zo te ruiken was zijn leerling Snowpaw hier geweest. Stormtail nam aan dat ze de medicein kat was gaan halen. '' Rustig blijven Dreamheart, het omt allemaal wel goed.'' Zei hij gerustellend. Nu was het wachten op Seastreem en Nightpaw.

*Kan ik hier posten? ^^*
Lionclaw
StarClan
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimema 3 okt 2011 - 18:15

Lionclaw was nog steeds nerveus. De derde kit was er al uit! Dreamheart keek hem even aan. Hij spinde maar glipte even de nursery uit. Daar stond hij dan te ijberen voor de ingang. Zijn gele ogen staarden rond het kamp. Misschien kan ik iets voor haar halen! Dacht hij. Hij rende het kamp uit. De wind gleed langs zijn vacht. Daar lag iets op de grond. Een soort kommetje. Vast verloren door een tweebeen. Hij pakte het voorzichtig op met zijn bek. Hij liep naar de rivier en haalde het bakje door het water. Toen het vol water zat nam hij het voorzichtig mee terug naar de nursery. Met zijn kop duwde hij voorzichtig de bladeren opzij. Hij zette het bakje bij Dreamhearts kop. "Ik hoop dat je hier wat aan hebt." Miauwde hij tegen haar en hij likte over haar kop. Hij ging weer bij de ingang zitten maar bleef dit keer wel in de nursery. Langzaam kwam er een bekende grijze kop door de bladeren. Stormtail! Hij ging zitten en miawde tegen Dreamheart. '' Gaat het allemaal goed? Kan ik helpen?'' Miawde Stormtail. Toen keek hij naar Lionclaw. Hij zag in de ogen van Stormtail dat hij trots op hem was. Lionclaw lachte naar Stormtail. "Bedankt vriend, dat je ook gekomen bent.""Miauwde hij naar zijn vriend. Toen richtte hij zijn aandacht weer oip Dreamheart...

Ja tuurlijk mag je posten Wink En trouwens ik kreeg een PB dat Blackkit zich afmeld..
Snowkiller
Member
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimedi 4 okt 2011 - 22:15

Al zijn hele leven had hij doorgebracht in deze kleine benauwde ruimte. Maar nu peens werd hij deels samengeperst. Zijn broetjes en zusjes waren al weg, maar nu werd hij net zoals zijn zusjes langzaam weggeduwd uit deze ruimte. Het werd voor hem steeds benauwder,. Het was heemaal niet fijn om hier in te zitten. Hij spartelde iets tegen maar het leek niet te werken. Langzam, maar zeker werd hij uit zijn vertrouwde omgeving getrokken en opeens voelde hij iets kouds aan zijn lijf. Hij was ergens, een wereld die hij nog nooit had meegemaakt. Een ruwe tong streelde over zijn pels en hij haalde ineens dip adem en piepte toen de koude lucht zijn longetjes binnendrong. Hij kon nog altijd niks zien en een onbekende geur drong zijn neusgaatjes binnen. Heel langzaam voelde hij dat er een pluizig en warm iets niet al te ver bij hem vandaag was. Zo goed als hij kon kroop hij er naar toe en rook daar een overheerlijke geur. Hij kroop zijn weg op naar de plek waar de geur het sterkst was en zoog zich vast aan een van Dreamhearts tepels en begon te drinken. Terwijl het warme en overheerlijke goedje zijn keel binnenstroomde kneedde hij zachtjs met zijn witte voorpootjes om nog meer te kunnen krijgen.

-sorry voor het wachten
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitimedi 4 okt 2011 - 22:43

Haar kleine kitten piepte en kroop richting haar buik naast de andere kittens. Ze likte zijn vachtje schoon en een schitterende zwarte vacht met witte pootjes kwam er onder vandaan. Vertederend keek ze naar de vier wonderschone kindjes. Ze wou net Lionclaw wat vragen die terug was gekomen met een raar bakje gevuld met water. "Ik hoop dat je hier wat aan hebt." had hij gesproken en had haar over haar kop gelikt en hij ging weer bij de ingang zitten toen ze een bekende geur rook die de Nursery in kwam. ' Gaat het allemaal goed? Kan ik helpen?'' Stormtail ging aan de kant van de nursery zitten zodat hij niet in de weg zou lopen. Hij keek Lionclaw aan, in zijn ogen was af te lezen dat Stormtail trots op hem was. Daarna gleed zijn blik over de schattige drijfnatte kittens. '' Rustig blijven Dreamheart, het komt allemaal wel goed.'' Hij sprak bemoedigend en Dreamheart knikte. De vier geboortes begonnen haar op te breken en ze liet haar hoofd op de grond zakken. Ze hijgde even na terwijl ze luisterde naar Lionclaw's woorden. "Bedankt vriend, dat je ook gekomen bent." Mauwde hij en richtte haar aandacht weer op haar. "Het komt goed.." Fluisterde ze kreunend en haar buik kromp samen. Iets in haar werkte niet mee, het was niets.. Het was geen deel van haar. En toen het er uit was en ze zich overeind hees om te kijken wat het was. Toen zag ze de schrik van haar leven. Haar ogen werden leeg en ze liet zich zinloos neervallen. Wat er lag, wat er net uit haar was gekomen, was een klein hoopje bloed en vacht, levenloos, geleefd en gegroeid in haar lichaam, maar nu niets meer.. Wat daar lag was een kitten die nooit het morgenlicht zou zien. Het was het dode lijkje van haar ongeboren laatste kitten. Verdriet straalde over haar gezicht. Ze lette nieteens op de pijn van de nageboorte. Ze wist wat ze moest doen. Even keek ze nog naar haar kittens. Maar haar ogen stonden leeg. En toen ze zich overeind hees om de nageboorte vast te pakken. Vielen haar ogen opnieuw op het lijkje. Haar ogen deden nog meer pijn en ze voelde vocht opkomen. Ze scheurde de nageboorte open en met dichte ogen at ze het op. Ze wist dat het moest. Dat had ze geleerd. Maar de pijn was te hard. Pas toen het vocht in de nageboorte op was hief ze haar hoofd en likte snel haar lippen af. Toen keek ze naar Stormtail en Lionclaw. "Ik heb gefaald.." Fluisterde ze. "Ik heb een van mijn kittens laten dood gaan.." Fluisterde ze opnieuw en sloot haar ogen.

(dode kit in ruil voor Blackkit..)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Starting to feel them..   Starting to feel them.. Icon_minitime

Starting to feel them..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: