|
|
Bunny 132 Actief "It only takes a small pebble to start an avalanche."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:32 | |
| Argh ondertussen heb ik te veel stress om iets nuttigs te doen xD Mn moeder moet echt thuiskomen want binnen een halfuur moeten we mn rapport gaan ophalen ;-; |
|
| |
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3 122 Actief We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:32 | |
| - Owlkit, schreef:
- Bearkit* schreef:
- Wow much hamilton references such wow
Look around, look around YOU DIDN’T DO THAT |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:33 | |
| Pebble's hele naam tho Ik zie gewoon een kat steentjes naar wolven gooien :'D |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:34 | |
| |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| - Pebble • schreef:
- Argh ondertussen heb ik te veel stress om iets nuttigs te doen xD
Mn moeder moet echt thuiskomen want binnen een halfuur moeten we mn rapport gaan ophalen ;-; Komt goed <3 Ik sebiet alsnog ijs gaan eten maar to celebrate |
|
| |
| |
| - Owlkit, schreef:
- Pebble's hele naam tho
Ik zie gewoon een kat steentjes naar wolven gooien :'D ikr ik lachte me dood toen ik 'm bedacht 8) edit; also @chi; thanks, ik hoop dat ik daarna ook ijs mag gaan eten hehe xD |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:36 | |
| ooh man ik wil zo graag gaan schaatsen met een jongen die ik kinda leuk vind want het is zoiets dat we beide al een tijdje op zitten te lachen en alle schaatsbanen zijn al toe en ik ben echt van fml
okay dan maar iets anders bedenken om te gaan doen XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:37 | |
| - River • schreef:
- ooh man ik wil zo graag gaan schaatsen met een jongen die ik kinda leuk vind want het is zoiets dat we beide al een tijdje op zitten te lachen en alle schaatsbanen zijn al toe en ik ben echt van fml
okay dan maar iets anders bedenken om te gaan doen XD rolschaatsen? : D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:37 | |
| - River • schreef:
- ooh man ik wil zo graag gaan schaatsen met een jongen die ik kinda leuk vind want het is zoiets dat we beide al een tijdje op zitten te lachen en alle schaatsbanen zijn al toe en ik ben echt van fml
okay dan maar iets anders bedenken om te gaan doen XD J U S T D O I T |
|
| |
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3 122 Actief We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:38 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Bearkit* schreef:
hehehehe it's my fault want Panther is sad en je hebt best wel wat Sad Hamilton™ liedjes
https://www.warriorcatsnl.com/t32036-riverclan-patrols#764021 Katten van RiverClan: het is weer mogelijk je aan te melden voor Patrols! c: True ;-; Ik heb hier ergens nog een Lafayette rondhangen tho :0 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:38 | |
| HAHAHA omg XD even zien bunny
gaat moeilijk als ik geen ijs heb Hannah B( |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:39 | |
| - Bearkit* schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Bearkit* schreef:
hehehehe it's my fault want Panther is sad en je hebt best wel wat Sad Hamilton™ liedjes
https://www.warriorcatsnl.com/t32036-riverclan-patrols#764021 Katten van RiverClan: het is weer mogelijk je aan te melden voor Patrols! c: True ;-;
Ik heb hier ergens nog een Lafayette rondhangen tho :0 Zal ik de boel op stelten zetten met een kat gebaseerd op John Laurens or? XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:41 | |
| - Owlkit, schreef:
- Bearkit* schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Bearkit* schreef:
https://www.warriorcatsnl.com/t32036-riverclan-patrols#764021 Katten van RiverClan: het is weer mogelijk je aan te melden voor Patrols! c: True ;-;
Ik heb hier ergens nog een Lafayette rondhangen tho :0 Zal ik de boel op stelten zetten met een kat gebaseerd op John Laurens or? XD YEAAAAH Of HERCULES MULLIGAN |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:41 | |
| - Bearkit* schreef:
- Owlkit, schreef:
- Bearkit* schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Bearkit* schreef:
Ik heb hier ergens nog een Lafayette rondhangen tho :0 Zal ik de boel op stelten zetten met een kat gebaseerd op John Laurens or? XD YEAAAAH Of HERCULES MULLIGAN Omg whahaha ik heb al teveel katten tho :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:42 | |
| - Owlkit, schreef:
- Bearkit* schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Bearkit* schreef:
Ik heb hier ergens nog een Lafayette rondhangen tho :0 Zal ik de boel op stelten zetten met een kat gebaseerd op John Laurens or? XD JONG. Als jullie ze evenoud als panther maken (panther = hamilton) dan kunnen we ze allemaal vrienden maken? Dan moeten ze wel RC zijn tho (en kunnen jullie je ook meteen opgeven voor een patrol eyyy) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:42 | |
| oke ik ga mn rapport ophalen tot straks guys! -stress- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:43 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Owlkit, schreef:
- Bearkit* schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Bearkit* schreef:
Ik heb hier ergens nog een Lafayette rondhangen tho :0 Zal ik de boel op stelten zetten met een kat gebaseerd op John Laurens or? XD JONG. Als jullie ze evenoud als panther maken (panther = hamilton) dan kunnen we ze allemaal vrienden maken? Dan moeten ze wel RC zijn tho (en kunnen jullie je ook meteen opgeven voor een patrol eyyy) squadgoals |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:44 | |
| Panther heeft gewoon geen vrienden eigenlijk rip. Alleen Butterstar volgens mij en ehh zijn partner Silvercloud En dan had hij nog Vixencry en Graywing maar die zijn inactief ;w; Dat was zooo leuk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:44 | |
| OML DAT = BESTE IDEA EVER
Maar ik heb al een Laf hier :c Yeah whatever Wil iemand een setje maken? C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:45 | |
| ik ken alleen de songs van hamilton rip ik heb geen idee waar het zelfs over gaat nailed it
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|