|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 12:31 | |
| arme sin man dr zielige hartje met dr childhoodcrush op Ace gaat nu ook echt zitten van whut |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 12:32 | |
| hallow allemaal c: Vanavond nog eens mn rapport gaan halen en dan hoef ik hopelijk niet meer naar school te gaan voor de volgende twee maanden :') |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 12:34 | |
| Like hell dat Wolf ooit een schaap als nieuwe pa gaat accepteren :'D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 12:35 | |
| - Butterstar schreef:
- arme sin man
dr zielige hartje met dr childhoodcrush op Ace gaat nu ook echt zitten van whut Dawww poor thing xD Ace is nu ook van "Yup she's going to hate me now" :C Maar hij wilde het gewoon heel graag zeggen want hij vind dingen verzwijgen niet leuk Pffftt Schaap is de beste pa ooit. B) als ze niet weggeven worden aan Thunderclan that is |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 12:37 | |
| Ace is te precious voor het leven. Sin wil m geen pijn doen :c |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 12:39 | |
| 3 Ace accepteert friend zone ook. Maar hij houd echt van Sin en ziet haar helemaal niet als een slechte kat maar juist als iemand die super sterk is en loving xDD Poor idiot. |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 12:40 | |
| - Acefray schreef:
- 3 Ace accepteert friend zone ook. Maar hij houd echt van Sin en ziet haar helemaal niet als een slechte kat maar juist als iemand die super sterk is en loving xDD Poor idiot.
ben ik de enige bij wie de inhoud van dit bericht onzichtbaar is? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 12:42 | |
| Nope... dat doet mn laptop soms... urgh
Ace accepteert friend zone ook. Maar hij houd echt van Sin en ziet haar helemaal niet als een slechte kat maar juist als iemand die super sterk is en loving Poor idiot. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 12:43 | |
| @Jamie, nog steeds onzichtbaar :') Van wat ik kan zien komt 't door dat hartje |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 12:45 | |
| Ik heb m'n puber een beetje verwaarloosd, oeps uwu |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 12:46 | |
| Livestreaming again (dit keer met voice chat voor als iemand met me wil praten of me gewoon wil horen praten): https://join.me/432-802-714stream is voorbij
Laatst aangepast door Flight • op do 29 jun 2017 - 13:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 12:47 | |
| Whahaha wacht maar tot Owl oud genoeg is :'D |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 13:08 | |
| Nog een halve dag op mijn werk zitten. Ik ben echt blij als de nieuwe rapporten komen volgende week, het is echt veel te rustig en daardoor wordt ik juist onrustig :') ... |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 13:14 | |
| Ik ben de pirates of the caribbean films weer aan het herkijken ;3; Gisteren de eerste gekeken en vandaag de tweede <33 |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 13:15 | |
| wow haha ik ben 3 dagen out en er is een nieuwe WC leader/deputy haha congrats both! |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 13:16 | |
| Wölf: ben je even weg, opeens 50% van de highranks veranderd in WC xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 13:17 | |
| ja maar echt pff ik kan jullie toch geen dag alleen laten he!! hahaha zijn er nog updates waar ik moet van weten? c: |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 13:18 | |
| Uhm.. niet dat ik heb meegekregen in ieder geval? (': En nee, als je ons een dag alleen laat dan gaat het direct mis hier ;3; hehe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 13:20 | |
| oké ik ga nooit meer weg it's settled then ghehehe omg deze voormiddag kwam de assistent-chirurg langs om nog een keer mn wonden enzo te checken en me uiteindelijk te ontslaan (bless die man) maar omg hij heette gewoon dokter de Wolf hahahha zo'n toeval ik had echt binnenpretjes |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 13:25 | |
| De uiteindelijke versie Ff witte achtergrond toegevoegd voor op DA, maar heb hem ofcourse ook in transparant. Geslaagde eerste project van deze vakantie? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|