|
|
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:38 | |
| @Nath, maar oh je doet het al mega goed tho <3 |
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| @Inge; Thanks <3 en jup Shatteredice is me enigste kat die niet evil, grumpy of boos op de wereld is :') ik dacht agh waarom ook niet? Probeer het maar is een keer lol Evil cats spelen zo lekker hhuehu
Laatst aangepast door Shatteredice op wo 28 jun 2017 - 15:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| - Routpaw schreef:
- Raptorecho schreef:
- Tigergaze schreef:
- Omg hoe Raptor praat over Ocean en Tiger B) stinky bastard that he is <3
Ik doe mijn best om hem zo goed mogelijk te bespelen en het zo realistisch mogelijk te maken :'D
@Shattered: Hahaha who knows~
Honestly doe je dat echt zo goed c:
Like het is knap lastig om een psychopaat/sociopaat te bespelen zonder dat 't over de top is of onrealistisch. Je doet dat echt super knap, echt mn complimenten heheh :> idd, ik zou t wss niet kunnen, mijn katten eindigen altijd zo zielig xD |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:40 | |
| Chilly is soort van evil, alleen uit ze dat niet en dat is ook geinig om te spelen :"D |
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:41 | |
| - Chillybreath schreef:
- Chilly is soort van evil, alleen uit ze dat niet en dat is ook geinig om te spelen :"D
Same met Whitelion :') |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:43 | |
| Ik ben niet goed in psycho katten for some reason xD
Ik heb mijn onserieuze, dodo Dustrise. En dan komt mijn sad Lionroar met zijn gigantische hart. En dan heb je Lionrose die geen gevoelens heeft maar toch de clan op de eerste plaats zet. En yeah. ;v;
Maybe.. maybe Tiger? ~ |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:44 | |
| - Shatteredice schreef:
- Chillybreath schreef:
- Chilly is soort van evil, alleen uit ze dat niet en dat is ook geinig om te spelen :"D
Same met Whitelion :') ?? white is een zielig hoopje witte pluis in starclan xD |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:45 | |
| mijn karakters zijn gwn meestal pestkoppen of gwn salty |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:46 | |
| Grapp I mean Whitenight xD ik ben verward door al die topics die gaan over lionroar en whitelion |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:46 | |
| Ik ben heel erg van het leven van mijn accounts een hel maken op iedere manier dat ik kan xD Whoops. Ace komt er nog het beste mee af omdat hij gewoon zo heerlijk dom is en dingen niet snapt. Echt mensen speel eens een dom account het is amazing xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:47 | |
| - Shatteredice schreef:
- Grapp I mean Whitenight xD ik ben verward door al die topics die gaan over lionroar en whitelion
haha weet ik wel :') Ik vind het echt zo vet gaaf dat white al meer dan een jaar dood is en dat de dingen die hij gedaan heeft nu nog gevolgen hebben like hij is echt mn kat met het meeste invloed die ik tot nu toe al heb gehad xD |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:47 | |
| Ik ga ooit een puur evil karakter maken, watch me B) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:48 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Shatteredice schreef:
- Grapp I mean Whitenight xD ik ben verward door al die topics die gaan over lionroar en whitelion
haha weet ik wel :') Ik vind het echt zo vet gaaf dat white al meer dan een jaar dood is en dat de dingen die hij gedaan heeft nu nog gevolgen hebben like hij is echt mn kat met het meeste invloed die ik tot nu toe al heb gehad xD Is inderdaad super gaaf c: White blijft voor altijd spoken |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:48 | |
| Oceanbreeze moet een rampenplam hebben en echt eens reageren op dat topic van Ever hahaha. |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:51 | |
| - Routpaw schreef:
- Ik ga ooit een puur evil karakter maken, watch me B)
een kindvan jinx en never en butter ik wil eig terug cute topics tussen ocean en burn maar zullen ze ooit nog dezelfde zijn? :< |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:55 | |
| - Acefray schreef:
- Ik ben heel erg van het leven van mijn accounts een hel maken op iedere manier dat ik kan xD Whoops. Ace komt er nog het beste mee af omdat hij gewoon zo heerlijk dom is en dingen niet snapt. Echt mensen speel eens een dom account het is amazing xD
Same same same same so much same xD |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:56 | |
| - Lionroar schreef:
- Acefray schreef:
- Ik ben heel erg van het leven van mijn accounts een hel maken op iedere manier dat ik kan xD Whoops. Ace komt er nog het beste mee af omdat hij gewoon zo heerlijk dom is en dingen niet snapt. Echt mensen speel eens een dom account het is amazing xD
Same same same same so much same xD Ace heeft gewoon zoiets van Mousedung it all :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:59 | |
| evergreen is such a pretty name but meeeuh ;w; |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 16:01 | |
| - Wolfdance schreef:
- Lionroar schreef:
- Acefray schreef:
Same same same same so much same xD Ace heeft gewoon zoiets van Mousedung it all :') xD En dan heb je ineens het moment van "Nee ik ben lief nu" En dan krijg je weer een evil idee en dan vergaat de kans op een happy ending xD Yup op het moment wel xD Hij is boos op alle levende en dode katten en in zijn midlife crisis xD |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 16:03 | |
| Woah woah guys ik heb gewoon 512 rpg posts met deze doofus. Ik wist niet dat het er zoveel waren ;v; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|