|
|
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:21 | |
| - Owlkit, schreef:
- Ik ben zo'n spammer, ik heb van Nynke gewonen :'D
Also, we moeten een Beam x Heron uwu
Zal ik Owl naar Owlgaze veranderen of Owlscream, Owlzeal (credits to Chi because in honor of Zealsparkuh-kun) beck me pardon the game isn't over yet[/quote] |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:22 | |
| Ik wil gewoon met Owl posten zodat hij takken naar anderen kan gooien :c |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:22 | |
| |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:23 | |
| Hmmz, wie wil er een topicje ? c: |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:24 | |
| |
|
| |
| well congratz je hebt een unborn kitten 100 posts gegeven HAHAHAH Swallowflight heeft 155 rpposts en 2000+ posts fite memaar even mag ik een topic Owl en Wish claimen wanneer Owl geboren is |
|
| |
| |
| - Lionkit' schreef:
- o m g takken? ;v;
just imagine Owl die zo klein en pluizig is en hij kruipt zo rond en iemand die is van 'awh, wat is jouw naam, schatje?' en hij zo met een stok diegene zijn poot prikken totdat die kat hem bij zijn nekvel oppakt en hij echt wild schreeuwt en erg temperamentvol gaat wriemelen @N; ja maar Swallow is al warrior hfuejehuftgffo Also, sure ^^ |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:25 | |
| - Owlkit, schreef:
- Lionkit' schreef:
- o m g takken? ;v;
just imagine Owl die zo klein en pluizig is en hij kruipt zo rond en iemand die is van 'awh, wat is jouw naam, schatje?' en hij zo met een stok diegene zijn poot prikken totdat die kat hem bij zijn nekvel oppakt en hij echt wild schreeuwt en erg temperamentvol gaat wriemelen
@N; ja maar Swallow is al warrior hfuejehuftgffo Also, sure ^^ Oh boy ;vv; En jongens. Ik denk dat jullie met Emma moeten vechten voor die titel (": |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:25 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:26 | |
| lol Cedar bestaat al een paar maand en heeft nu pas 100 posts c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:26 | |
| - Lionkit' schreef:
- Owlkit, schreef:
- Lionkit' schreef:
- o m g takken? ;v;
just imagine Owl die zo klein en pluizig is en hij kruipt zo rond en iemand die is van 'awh, wat is jouw naam, schatje?' en hij zo met een stok diegene zijn poot prikken totdat die kat hem bij zijn nekvel oppakt en hij echt wild schreeuwt en erg temperamentvol gaat wriemelen
@N; ja maar Swallow is al warrior hfuejehuftgffo Also, sure ^^ Oh boy ;vv;
En jongens. Ik denk dat jullie met Emma moeten vechten voor die titel (": WHAHAHA tru tho |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:27 | |
| Goals tho, een van mijn oude accounts staat nog steeds bij top 20 berichtenplaatsers aller tijden xD Ben niet meer actief met hem geweest sinds 2014. |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:28 | |
| - Owlkit, schreef:
- Lionkit' schreef:
- o m g takken? ;v;
@N; ja maar Swallow is al warrior hfuejehuftgffo Also, sure ^^ ik dacht serieus eedrer aan ogen uitprikken dat zou burnet namelijk doen |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:28 | |
| mijn katten hebben nooit heel veel posts tbh, ik verspreid ze te veel volgens mij xD
of ik spam niet genoeg hm |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:29 | |
| - Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
- Lionkit' schreef:
- o m g takken? ;v;
@N; ja maar Swallow is al warrior hfuejehuftgffo Also, sure ^^ ik dacht serieus eedrer aan ogen uitprikken
dat zou burnet namelijk doen daar kan hij nog niet bij :'D |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| - Lionkit' schreef:
- Goals tho, een van mijn oude accounts staat nog steeds bij top 20 berichtenplaatsers aller tijden xD
Ben niet meer actief met hem geweest sinds 2014. wauw :') Ik zag net dat Fisheye ook in die lijst staat... ik ben echt zo'n spammer xD |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Ik heb iets met het setje van Brindle geprobeerd, But I'm not sure XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:30 | |
| - Owlkit, schreef:
- Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
- Lionkit' schreef:
- o m g takken? ;v;
@N; ja maar Swallow is al warrior hfuejehuftgffo Also, sure ^^ ik dacht serieus eedrer aan ogen uitprikken
dat zou burnet namelijk doen daar kan hij nog niet bij :'D you can do anything if you just believe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:30 | |
| - Brindleleaf schreef:
- Ik heb iets met het setje van Brindle geprobeerd, But I'm not sure XD
bootiful |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |