|
|
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 21:11 | |
| Idd, 35 graden was voor mij ook way too hot om paard te rijden. Tegen de koude daarentegen doe je gwn een trui aan ofzo~
Alhoewel ik in de regen ook gewoon een regenjas aandoe en ga paardrijden XD |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 21:13 | |
| - Wolfdance schreef:
- Idd, 35 graden was voor mij ook way too hot om paard te rijden.
Tegen de koude daarentegen doe je gwn een trui aan ofzo~
Alhoewel ik in de regen ook gewoon een regenjas aandoe en ga paardrijden XD Hardlopen in een regenpak raad ik af en t mag wel regenen, maar dan moet ik al opgewarmd zijn en aan het hardlopen zijn, niet anders, anders blijf ik koud en wordt het hardlopen niks (slecht voor de spieren) |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 21:14 | |
| - Smokegaze schreef:
- Wolfdance schreef:
Alhoewel ik in de regen ook gewoon een regenjas aandoe en ga paardrijden XD Hardlopen in een regenpak raad ik af en t mag wel regenen, maar dan moet ik al opgewarmd zijn en aan het hardlopen zijn, niet anders, anders blijf ik koud en wordt het hardlopen niks (slecht voor de spieren) Hoezo raad je 't af? Is het ongemakkelijk? c: |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 21:16 | |
| - Wolfdance schreef:
- Smokegaze schreef:
- Wolfdance schreef:
Alhoewel ik in de regen ook gewoon een regenjas aandoe en ga paardrijden XD Hardlopen in een regenpak raad ik af en t mag wel regenen, maar dan moet ik al opgewarmd zijn en aan het hardlopen zijn, niet anders, anders blijf ik koud en wordt het hardlopen niks (slecht voor de spieren) Hoezo raad je 't af? Is het ongemakkelijk? c: Wanneer je intensief gaat bewegen en je spieren zijn nog niet opgewarmd, of krijgen geen kans om op te warmen, werkt dat averechts en het is niet dat ik in huis een goede warming up kan doen, anders had ik het wel op die manier gedaan. Zodra de spieren warm zijn, dan kan verkoeling geen kwaad (: |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 21:33 | |
| |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 21:37 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 21:49 | |
| Ik ben bij mijn papa (en ben eigen laptop vergeten) D: Heb geen discord hier. Ben wel via skype/fb te bereiken.
Uurgh, en zoveel problemen gehad met het aanmaken van een nieuwe acc :/ (is nog niet gelukt. Ik krijg geen e-mail terug etc) |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 21:51 | |
| - Lizardpath schreef:
- Ik ben bij mijn papa (en ben eigen laptop vergeten) D:
Heb geen discord hier. Ben wel via skype/fb te bereiken.
Uurgh, en zoveel problemen gehad met het aanmaken van een nieuwe acc :/ (is nog niet gelukt. Ik krijg geen e-mail terug etc) Dan moet je even een mod/admin contacteren, dan komt het wel goed. Gewoon het gewenste accountnaam doorgeven en vragen om die te accepteren (: |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 21:59 | |
| "je bent als een zoon voor me" - De kat van 15 moons tegen die van 42. Sorry this made me to happy |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 22:04 | |
| - Acefray schreef:
- "je bent als een zoon voor me" - De kat van 15 moons tegen die van 42. Sorry this made me to happy
He died at that age, ok! |
|
| |
Puddin M 95 Actief People change after being hurt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 22:05 | |
| Ik heb echt een grote drang gevoel op met Sweetheart in te springen bij het topicje shelter me met Burnetkit lol bad idea |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 22:05 | |
| - Shifa schreef:
- Ik heb echt een grote drang gevoel op met Sweetheart in te springen bij het topicje shelter me met Burnetkit lol bad idea
Rout beschermd Burnet wel hoor uwu |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 22:06 | |
| - Swiftclaw schreef:
- Acefray schreef:
- "je bent als een zoon voor me" - De kat van 15 moons tegen die van 42. Sorry this made me to happy
He died at that age, ok! XDD Hoe is hij eigenlijk dood gegaan? Ace moet eigenlijk als de puber die hij is zeggen "Je geeft veel advies voor iemand die zo vroeg doodging" Alright he wouldn't dare, Rowan is his dad |
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 22:06 | |
| - Routpaw schreef:
- Shifa schreef:
- Ik heb echt een grote drang gevoel op met Sweetheart in te springen bij het topicje shelter me met Burnetkit lol bad idea
Rout beschermd Burnet wel hoor uwu Beter anders was Sweet Lion gaan slaan -a- |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 22:07 | |
| - Shifa schreef:
Just do it wiewoo rout police |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 22:07 | |
| Shatteredice is echt een te prachtige naam <3
@Jamie; euh, ff opzoeken xD |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 22:08 | |
| Burnet heeft die corrigerende tik volgensmij meer dan verdiend maar ze heeft gewoon een army van katten die haar beschermen for some reason :'D |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 22:09 | |
| - Routpaw schreef:
- Burnet heeft die corrigerende tik volgensmij meer dan verdiend maar ze heeft gewoon een army van katten die haar beschermen for some reason :'D
HAHAHA JA DIT SNAP IK DUS OOK NIE MAAR VIND HET WEL LEUK |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 22:10 | |
| Zoveel te posten, zo afgeleid x'D
Iemand, help me m'n aandacht te behouden x3 |
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 22:13 | |
| - Burnetkit schreef:
- Shifa schreef:
Just do it
wiewoo rout police Haha maybee~ @Nath; Thanks <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|