Chickens nuggets - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Chickens nuggets

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Jackdaw
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 Cfe1b7_694f61e840c2447db8b395dd7d3bb8d9~mv2

Kip
330
Actief
»"So, what would you little maniacs like to do first?"«

CAT'S PROFILE
Rank:
Jackdaw
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimewo 27 jun 2018 - 15:18

Jullie zijn perfect voor mijn studie ontwijkend gedrag B)

@Brat
Chickens nuggets - Pagina 3 7N60HpY

@Stallionheart
Chickens nuggets - Pagina 3 Uzmk05e

@Shallow
Chickens nuggets - Pagina 3 ZciK8U7

there ya go! Jullie worden wel mn dood met al die tabbies :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfhunt
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 G99le50
San
158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfhunt
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimewo 27 jun 2018 - 22:17

Ahh kip ze is echt geweldig geworden thanks <333
Stallionheart
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimedo 28 jun 2018 - 13:20

@Routpaw,

But tabby's are life <3

& nogmaals bedankt Very Happy
Willowbreeze
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 58aa6a53b9f4d3e5c8b814d59e0aeaa635f1e835
xx
58
Actief
6th dimension

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Willowbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimedo 28 jun 2018 - 15:01

Zou je hem ook voor mij kunnen maken? (:

Chickens nuggets - Pagina 3 Img-2011

Chickens nuggets - Pagina 3 Img-2010

Farai
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 9:33

Ik gooi mn requests open!
Zometeen ga ik heel erg lang in de auto zitten dus om mezelf te vermaken ga ik een paar full bodies/headshots maken. Als je er een van je karakter wilt, laat dan even een reactie achter met de naam van het karakter en een korte beschrijving van het uiterlijk/een reference sheet, dan ga ik ermee aan de slag ik doe er max 5 en als k die allemaal af weet te krijgen misschien meer.

@hierboven; sorry dat het zo lang duurt! Zodra ik thuis ben kan ik hem pas maken, gezien ik nu alleen mn ipad heb en daar niet zo makkelijk zo-n ref op kan maken. Maar hij komt eraan! c:
Chickenpaw
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 9:36

Aaa jaa, zou je eentje van Chick kunnen maken? c:
Een langharige bruine kater met donkere strepen en hele groene ogen, t was je zoon dus you’ll probably know hehe
Thornface
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 9:55

Wat leuk dat je dit wil doen! Ik heb Thornface wel in de aanbieding (a) Ik ben nog bezig met een nieuwe ref waarop zijn bouw beter te zien is, maar voor nu volstaan deze wel c: Hij is kortharig en aan de slanke kant.
Refs:
https://orig00.deviantart.net/dfbe/f/2017/155/6/7/thornfacerefnoshad_by_dexterhorse-dbbhpet.png
https://2img.net/h/oi65.tinypic.com/np4ac9.jpg
Burninglove
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 DPKsfdL
110
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Burninglove
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 10:09

Als je wilt zou je dan Burninglove kunnen doen? Ze is zwart-wit met goudkleurige ogen (die iets meer naar het oranjegoud dan geelgoud neigen). Haar poten, borst, buik en snuit is wit. Daarnaast heeft ze zwart over haar gehele bovenlijf. (ze heeft nog geen ref sheet... heb haar pas gisteren overgenomen. Ze is trouwens de dochter van Ace ^^) EDIT: en super klein. Meer informatie over haar looks is ook op haar profiel te vinden. Als je zin/tijd hebt zou je anders Ace en Burning samen kunnen tekenen. Als Jamie dat ook leuk vind. Ze is wel veel kleiner dan Ace though. Relatie met Ace staat op profiel..
Enkele foto's:
foto's:

Laatst aangepast door Burninglove op za 4 aug 2018 - 10:48; in totaal 1 keer bewerkt
Acefray
Dorpsslet
Chickens nuggets - Pagina 3 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 10:10

Mocht je willen kan je altijd Ace, Abyss, Surtr of Ragya tekenen <3 je bent wel amazing dat je dit wilt doen B)
Thunder •
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 K4hg4J1
Linn
100
Actief
What would you ask for, if you knew the answer was yes?

CAT'S PROFILE
Rank:
Thunder •
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 10:35

Aah leuk dat je dit doet! Als er nog plek vrij is en je hebt tijd, zou je dan miss ook een voor mij willen doen? <3 Thunder of Lionroar, maybe? <3

Thunder is een langharige bengaal met gele ogen (babs drew this dus beetje zo qua patroon: https://i.imgur.com/8H93XZt.png).

En Lionroar is een grote, licht pluizige, red lynx point kater met blauwe ogen.
Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 13:10

Zou je Stallion willen doen ? c:
Big fluffy goodass beer c:
Apricotpaw
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 16:16

Ik kwam eventjes vertellen hoe cute jouw art is c:
Vooral die ref sheets, pixel dingetjes & die tekeningetjes van Burnet zijn echt adorable!

Mocht je nog zin/tijd hebben mag je altijd Apricot doen, maar ik zag de max 5 en daar ben je al overheen volgensmij haha. If ur still bored, here's a pic. I'd trade u but ik ben niet echt goed in tekenen lol (could draw u somethin ugly tho :3)
Wolfblood
Deputy
Chickens nuggets - Pagina 3 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 23:47

Ik ben halverwege toch in slaap gevallen en heb ze daarom niet allemaal afgekregen :'D Die van jou komt nog Linn, hopelijk vanavond nog ergens.

@ Hannah:

@ Femke:

@ Butter:

@ Jamie:

excuus dat sommige wat slordig zijn, tekenen in de auto is geen pretje :')

@Rebecca; sorry, het waren maar 5 slots!
@Lyra; Ahh bedankt!! Ik ga hierna eventjes geen aanvraagjes meer doen, maar voor een art-trade ben ik altijd wel te vinden <3 maakt niet uit wat je skill is!
Acefray
Dorpsslet
Chickens nuggets - Pagina 3 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 1:10

AHHHHH DUDE Abyss ziet er geweldig uit omg <33 Ik hou echt van je shading en texture met heel deze batch. Het is zo painterly en mooi. Dankje voor het tekenen van mijn misvormde kat <333
Chickenpaw
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 8:43

Aaa omg Chicken is zo mooi gelukt <3 you always make masterpieces, thank youu ^^
Thornface
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 8:48

Oooh, Kip! Hij is prachtig! Zijn vachtpatroon komt zo mooi uit met de brush die je hebt gebruikt <3
Laat het me weten als je hier een art trade van wil maken, ik vind hem zo mooi dat ik er iets voor wil teruggeven Very Happy
Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 10:07

Art trade doen dan ?

Full body? c:
Thunder •
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 K4hg4J1
Linn
100
Actief
What would you ask for, if you knew the answer was yes?

CAT'S PROFILE
Rank:
Thunder •
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 12:15

Ahh don't worry dear, alle tijd! <3 Thanks for the opportunity and omg die vier artpieces zijn zo mooi ö Love your style!
Burninglove
Member
Chickens nuggets - Pagina 3 DPKsfdL
110
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Burninglove
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 12:30

Awwhh dankje Burning is zoo pretty!!!
Wolfblood
Deputy
Chickens nuggets - Pagina 3 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 aug 2018 - 16:32

@ Thunder!:

duurde even, sorry! ;;

@Femke; oh een art-trade vind ik altijd leuk, maar voel je alsjeblieft niet verplicht om iets terug te doen hoor <3

@Rebecca; yes sure! Kan wel even duren tho!

@de rest; blij dat jullie ze leuk vinden en bedankt voor de complimenten <3

Ik dump hier ook even de hoogte punten van mijn Art fight attacks -a-

Art fight 2018:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Chickens nuggets   Chickens nuggets - Pagina 3 Icon_minitime

Chickens nuggets
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: