|
|
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje vr 23 jun 2017 - 23:41 | |
| Whahaha die is geweldig omg <333 |
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 14:09 | |
| - Swallowflight:
- Routpaw:
» Der zijn weer twee plekjes open dus voor wie nog een tekening wil kan er nu eentje aanvragen <3 |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 14:16 | |
| |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 16:36 | |
| aaah zo mooi!! dankjewel c: |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 16:48 | |
| Oh hij's geweldig! Thank you <3 |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 16:56 | |
| » Lijstje Ik wil een tekening!
Naam: Linn Naam kat(ten): Dustrise Beschrijving uiterlijk: seal-point met helderblauwe ogen Beschrijving character: flirterig, grappig, nieuwsgierig, vrolijk.. gewoon een silly flirt eigenlijk die van zonsondergangen en bloemen houdt probably xD Extra: doe wat je wil~ |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 18:04 | |
| Je tekeningen zijn echt goed verbeterd! <3 Supermooi Trek je ze over van iemand, of is dit je eigen stijl? Echt leuk zijn ze aaa |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 18:10 | |
| » Thornface en Dustrise zijn toegevoegd! Extra melding: Ik ga nu werken met vier slotjes per keer dus voor wie wil, er is nog een plekje open <3
@Loïs: De andere stijl die ik af en toe gebruik is van Mizu-no-Akira die ik overtrek/na teken Deze stijl is gewoon een simpele doodle c:
Laatst aangepast door Demonslayer op za 24 jun 2017 - 18:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 18:12 | |
| Ik vind deze doodle stijl juist echt superleuk! (Die Zira is ook echt heel mooi nomnom <3)
» Lijstje Ik wil een tekening!
Naam: Loïs Naam kat(ten): Otterdive c: Beschrijving uiterlijk: Staat op haar profiel! Heel uitgebreid daar hihi Beschrijving character: Oeff, afstandelijk, koud, wel heel moederlijk, concentreert zich heel erg op haar warriortaken en heeft niet echt een social life Extra: <3 |
|
| |
ワゾウラ 141 Actief "I prefer to have my nightmares with open eyes."
| |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 18:13 | |
| Kijk uit met overtrekken en natekenen van iemand anders zijn art. Als je dat plaatst en claimt als jouw eigen is dat basically stelen. |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 18:23 | |
| Ik zal uit kijken c: Als ik iets overneem zal ik de credit erbij zetten
» Otterdive is toegevoegd |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 19:42 | |
| Kan niet wachten tot Stallion hier verschijnt c: |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje zo 25 jun 2017 - 10:16 | |
| » Lijstje Ik wil een tekening!
Naam: jacqy Naam kat(ten): jinglepaw Beschrijving uiterlijk: licht bruine tabby poes, wat aan de kleinere kant, grote puppy ogen; rechter oog goudkleurig, linkeroog helder groen Beschrijving character: vrolijk, grappig, nogal dom, luid, charismatisch, houd van (zonne)bloemen en de winter desnoods maak je gwn een kerstmis jingle Extra: ik ben de hele tijd te laat denk ik (kan niet tellen lol) met de slotjes so hope you don't mind that i just post it here already <3 anders negeer dit maar gwn |
|
| |
| Onderwerp: Re: » Teken shopje | |
| |
|
| |
|