We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 14:16
» Lijstje Ik wil een tekening!
Naam: Femke Naam kat(ten): Thornface Beschrijving uiterlijk: Hier is zijn ref: http://pre00.deviantart.net/c1d6/th/pre/i/2017/155/7/6/thornfacerefnoshad_by_dexterhorse-dbbhpet.png Beschrijving character: Hij kan snel humeurig zijn, maar hij heeft een goed hart. Soms denkt hij wat te veel na. Extra: Je hebt Thorn al eens getekend voor mij voor een OTM, dus je mag zelf weten of je hem nog eens wil tekenen of liever een andere kat kiest ^^
Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 16:56
Naam: Linn Naam kat(ten): Dustrise Beschrijving uiterlijk: seal-point met helderblauwe ogen Beschrijving character: flirterig, grappig, nieuwsgierig, vrolijk.. gewoon een silly flirt eigenlijk die van zonsondergangen en bloemen houdt probably xD Extra: doe wat je wil~
Her walk is like a shot of whisky. Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
Onderwerp: Re: » Teken shopje za 24 jun 2017 - 18:12
Ik vind deze doodle stijl juist echt superleuk! (Die Zira is ook echt heel mooi nomnom <3)
Naam: Loïs Naam kat(ten): Otterdive c: Beschrijving uiterlijk: Staat op haar profiel! Heel uitgebreid daar hihi Beschrijving character: Oeff, afstandelijk, koud, wel heel moederlijk, concentreert zich heel erg op haar warriortaken en heeft niet echt een social life Extra: <3
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Runeshade
Member
ワゾウラ 141 Actief "I prefer to have my nightmares with open eyes."
Onderwerp: Re: » Teken shopje zo 25 jun 2017 - 10:16
Naam: jacqy Naam kat(ten): jinglepaw Beschrijving uiterlijk: licht bruine tabby poes, wat aan de kleinere kant, grote puppy ogen; rechter oog goudkleurig, linkeroog helder groen Beschrijving character: vrolijk, grappig, nogal dom, luid, charismatisch, houd van (zonne)bloemen en de winter desnoods maak je gwn een kerstmis jingle Extra:ik ben de hele tijd te laat denk ik (kan niet tellen lol) met de slotjes so hope you don't mind that i just post it here already <3 anders negeer dit maar gwn