|
|
Daan 55 Actief She who tells lies that are truths and truths that are lies
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 11:12 | |
| rood met wit x3
Kan niet wachten om te posten met spoodertje <3
|
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 11:14 | |
| - Spiderkit. schreef:
- rood met wit x3
Kan niet wachten om te posten met spoodertje <3
Yess same hereee <33 |
|
| |
Rebecca / Lion 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 11:33 | |
| |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 11:46 | |
| goeiemorgen c: vandaag ga ik a l l e s bijposten guyss!! eindelijk hehehe
2000ste post met Swallow yess uwu
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 11:48 | |
| Ik ben trots op Beer's impersonation met het setje, thanks for the tip Beer XD |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 11:51 | |
| Ahh gefeliciteerd Nyn <3 Ben nog steeds enorm blij met dit setje van Sand x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 11:55 | |
| Iemand die trouwens een topicje wilt met deze? uwu |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 11:56 | |
| Sandflower is zo mooi wah<33 En ah Leo looks super cute too *-* ik wil ook echt al een eeuw een kittypet maar die kan ik toch niet actief houden probably eep |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 12:02 | |
| Yeas sand is pretty <3 En helaas heb ik geen kat voor Leo, I'm sorry :C |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 12:10 | |
| ik kan me niet herinneren dat ik je een tip heb gegeven (a)"
thanks mensies c: nu even kijken naar my precious child
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 12:11 | |
| - Chivypaw schreef:
ik kan me niet herinneren dat ik je een tip heb gegeven (a)"
thanks mensies c: nu even kijken naar my precious child Je zei dat ik me meer rond de ogen moet concentreren en dat heb ik gedaan, senpai uwu APPRECIATE ME |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 12:12 | |
| - Leo. schreef:
- Chivypaw schreef:
thanks mensies c: nu even kijken naar my precious child Je zei dat ik me meer rond de ogen moet concentreren en dat heb ik gedaan, senpai uwu APPRECIATE ME ooya true xD ddat heb ik gezegd wbw phahahah ik heb kaas in mn hersenen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 12:14 | |
| - Chivypaw schreef:
- Leo. schreef:
- Chivypaw schreef:
thanks mensies c: nu even kijken naar my precious child Je zei dat ik me meer rond de ogen moet concentreren en dat heb ik gedaan, senpai uwu APPRECIATE ME ooya true xD ddat heb ik gezegd wbw
phahahah ik heb kaas in mn hersenen stiekem ben je gewoon een kaaskop Beer B) |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Zijn er trouwens mensen die Aceliefde willen? :3 Urgh ik moet eigenlijk mijn andere charries ook aandacht geven maar Ace post nu zo goed |
|
| |
| |
| - Swallowflight schreef:
- Chivypaw schreef:
- Leo. schreef:
- Chivypaw schreef:
thanks mensies c: nu even kijken naar my precious child Je zei dat ik me meer rond de ogen moet concentreren en dat heb ik gedaan, senpai uwu APPRECIATE ME ooya true xD ddat heb ik gezegd wbw
phahahah ik heb kaas in mn hersenen stiekem ben je gewoon een kaaskop Beer B) We zijn allemaal kaas behalve ik want ik ben lactose intolerant :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 12:16 | |
| - Leo. schreef:
- Swallowflight schreef:
- Chivypaw schreef:
- Leo. schreef:
- Chivypaw schreef:
phahahah ik heb kaas in mn hersenen stiekem ben je gewoon een kaaskop Beer B) We zijn allemaal kaas behalve ik want ik ben lactose intolerant :') kaas = mijn hemel maar even serieus wat is lactose intolerant xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 12:16 | |
- Leo. schreef:
- Swallowflight schreef:
- Chivypaw schreef:
- Leo. schreef:
- Chivypaw schreef:
phahahah ik heb kaas in mn hersenen stiekem ben je gewoon een kaaskop Beer B) We zijn allemaal kaas behalve ik want ik ben lactose intolerant :') kaas = mijn hemel maar even serieus wat is lactose intolerant xD Kort uitgelegd: Hannah wilt kaas Maag wilt geen kaas Hannah eet kaas Maag geeft Hannah karma Hannah pijn Hannah ziek |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 12:17 | |
| - Leo. schreef:
- Swallowflight schreef:
- Leo. schreef:
- Swallowflight schreef:
- Chivypaw schreef:
- Leo. schreef:
- Chivypaw schreef:
phahahah ik heb kaas in mn hersenen stiekem ben je gewoon een kaaskop Beer B) We zijn allemaal kaas behalve ik want ik ben lactose intolerant :') kaas = mijn hemel maar even serieus wat is lactose intolerant xD Kort uitgelegd: Hannah wilt kaas Maag wilt geen kaas Hannah eet kaas Maag geeft Hannah karma Hannah pijn Hannah ziek rip Hannah 2k17 ik zou me tbh geen leven kunnen voorstellen zonder kaas omfg :"""") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 12:18 | |
- Leo. schreef:
- Swallowflight schreef:
- Leo. schreef:
- Swallowflight schreef:
- Chivypaw schreef:
- Leo. schreef:
- Chivypaw schreef:
phahahah ik heb kaas in mn hersenen stiekem ben je gewoon een kaaskop Beer B) We zijn allemaal kaas behalve ik want ik ben lactose intolerant :') kaas = mijn hemel maar even serieus wat is lactose intolerant xD Kort uitgelegd: Hannah wilt kaas Maag wilt geen kaas Hannah eet kaas Maag geeft Hannah karma Hannah pijn Hannah ziek rip Hannah 2k17
ik zou me tbh geen leven kunnen voorstellen zonder kaas omfg :"""") Ik mag niet eens ijs eten ofzo, tenzij het geen melk bevat :'D Ik lust geen kaas dus yeh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 12:19 | |
| - Leo. schreef:
- Swallowflight schreef:
- Leo. schreef:
- Swallowflight schreef:
- Leo. schreef:
- Swallowflight schreef:
- Chivypaw schreef:
- Leo. schreef:
- Chivypaw schreef:
phahahah ik heb kaas in mn hersenen stiekem ben je gewoon een kaaskop Beer B) We zijn allemaal kaas behalve ik want ik ben lactose intolerant :') kaas = mijn hemel maar even serieus wat is lactose intolerant xD Kort uitgelegd: Hannah wilt kaas Maag wilt geen kaas Hannah eet kaas Maag geeft Hannah karma Hannah pijn Hannah ziek rip Hannah 2k17
ik zou me tbh geen leven kunnen voorstellen zonder kaas omfg :"""") Ik mag niet eens ijs eten ofzo, tenzij het geen melk bevat :'D
Ik lust geen kaas dus yeh waterijsjes kun je dus wel eten B) daar zit toch geen melk in of ben ik nu dom? (A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|