Far away and still near (Lizardpath)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Oceanstar
StarClan
Far away and still near (Lizardpath) 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Far away and still near (Lizardpath)   Far away and still near (Lizardpath) Icon_minitimeza 17 jun 2017 - 19:18

Er waren enkele zaken waarover de jonge Deputy moest spreken met haar nichtje Lizardpath. Haar passen waren groot en sterk, ook al was ze duidelijk vermoeid. Het nieuwe nestje dat er aan zat te komen had haar buik iets uit laten zetten en het zou inmiddels niet zozeer een geheim meer zijn dat de Deputy een aantal kittens verwachtte. Tigergaze was de vader, niet Neverland zoals haar vorige nestje. Ze zouden veel halfzussen en halfbroers krijgen, een grote familie. Sowieso was haar familie nooit klein geweest, al had ze minder zussen en broers gehad dan haar kittens. Whitelion was ze in het bijzonder heel close mee geweest en hij was de vader van Lizardpath. Voorzichtig stapte de kattin zelfverzekerd de ruimte in voordat ze de zwart-witte kattin vond. Haar blauwe ogen glinsterden vriendelijk en warm voordat ze op haar familielid af liep. Ze waren niet altijd zo close geweest, als kittens hadden ze elkaar na het incident met Cyber en Jeff niet zo graag gemogen. Pas aan het einde van hun Apprentice-tijd waren ze er over heen gegroeid en leken ze beter met elkaar om te kunnen gaan. Haar oor wiebelde ze even voordat ze haar nichtje voorzichtig aan sprak. "Lizardpath, er zijn enkele dingen die ik met je wil bespreken. Heb je even tijd?" Vroeg ze met een zacht glimlachje ook al was haar houding serieus. Haar warme stem loog niet over haar rang, ze sprak zoals enkel een doorgewinterde moeder het kon doen. Hoewel ze natuurlijk niet neerbuigend was naar de andere kattin. Er waren onder andere enkele dingen die ze wou bespreken, zoals Burnetkit's gezondheid, het verloren leven van Everstar en natuurlijk de kittens die op komst kwamen. Ze had in de afgelopen ceremonie verteld dat ze zwanger was en dat Tigergaze de vader was. Hij had net kittens gekregen,
kleine bengaaltjes die aan haar buik lagen. De keuze die ze stiekem al gemaakt had om de kittens zelf niet te zogen had ze nog aan niemand verteld. Ze moest het er zelfs nog met Tigergaze over hebben, maar ze wist gewoon dat haar lichaam de grens aan gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Far away and still near (Lizardpath) R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Far away and still near (Lizardpath)   Far away and still near (Lizardpath) Icon_minitimeza 17 jun 2017 - 19:44

Lizardpath was elk moment druk in de weer geweest. Echt op pad gaan om de omgeving te ontdekken, had ze nog niet gedaan. Tot dit punt had ze zich vooral geconcentreerd op het aanvullen van de kruiden voorraad. Ook haar apprentice had ze wat verwaarloosd, al kwam dit ook door de gehele journey. Als er zoveel katten om je heen stonden, was het moeilijk om een uitgebreide training te doen. Toen Oceanbreeze, haar nicht en de deputy van Windclan, naar haar toe stapte en haar aansprak, liet ze haar werk even liggen. Ze had heel wat katten geholpen deze journey, niet alleen met hun wonden, maar bij sommige ook op mentaal vlak. "Voor jouw heb ik altijd tijd." mauwde de poes en wenkte Oceanbreeze om wat verder van de andere katten te komen zitten. Lizardpath zette zich neer en knikte even naar de poes voor haar.
Oceanstar
StarClan
Far away and still near (Lizardpath) 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Far away and still near (Lizardpath)   Far away and still near (Lizardpath) Icon_minitimeza 17 jun 2017 - 20:00

Zoals elke kat van een hoge rang het druk had, was Lizardpath nu ook druk in de weer. Hoewel de grijsbruin gestreepte kattin haar het liefste niet stoorde in de drukke tijden, wist ze dat ze elkaar moesten spreken. "Voor jouw heb ik altijd tijd." Mauwde de zwart-witte kattin waarna ze Oceanbreeze wenkte. De Queen en Deputy volgde haar nichtje op de voet waarna ze naast de ander bleef staan. Haar blauwe ogen gleden even langs de rustige omgeving voordat ze zich ook neer zette naast Lizardpath. "Everstar is pas een leven verloren door haar ziekte," fluisterde de kattin zodat het duidelijk was dat niemand anders het hoorde. Het was vast wel opgevallen dat Everstar zich mentaal niet altijd even goed voelde en hoewel ze het verder aan Everstar over liet wie ze hierover vertelde voelde ze zich wel verantwoordelijk het hun Medicine Cat te melden. "Houdt deze informatie verder maar stil. Everstar mag bepalen wie er van af weet. Daarbij is het niet aan ons om het aan de clan te vertellen of te beslissen of de clan dit moet weten." Mauwde ze waarna ze haar schouders rechtte. "Verder vroeg ik mij af hoe het met Burnetkit gaat. Ze lijkt nogal van slag de laatste tijd en ongemanierd nadat ze haar verwondingen is opgelopen. Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik met haar aan moet." Verklaarde de kattin waarna ze haar nichtje met een zachte blik aan keek. Een steek in haar buik deed haar zuchtten. Zoveel zorgen en problemen. Lizardpath moest vast ook zwaar bellast zijn.
Lizardpath
Member
Far away and still near (Lizardpath) R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Far away and still near (Lizardpath)   Far away and still near (Lizardpath) Icon_minitimema 19 jun 2017 - 22:43

Lizardpath keek ook even oplettend om haar heen toen de deputy dit ook deed. Ze spitste haar oren toen de poes haar mond opende en meedeelde dat Everstar een leven was verloren. Ze had al opgemerkt dat de leader er niet altijd fris bijliep. Ze vond het wel jammer dat ze niets tegen haar was komen zeggen, al kon dit natuurlijk ook een reactie zijn op het feit dat zij niets tegen de leader had gezegd over de prophecy. Maar dat was gewoon een verkeerde beslissing geweest. Ze knikte even toen Oceanbreeze erbij vermeldde dat dit onder hen moest blijven. "Verder vroeg ik mij af hoe het met Burnetkit gaat. Ze lijkt nogal van slag de laatste tijd en ongemanierd nadat ze haar verwondingen is opgelopen. Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik met haar aan moet." Burnetkit was Oceanbreeze' kitten, die sinds een vossenaanval bij de Medicine cats sliep. Het was vooral Routpaw die zich over de jonge kat ontfermd had. "Met de wonden die Burnetkit heeft opgelopen is het al een stuk beter, kan kan ik je wel zeggen. Al heeft ie wel een aantal wonden die blijven open gaan omdat Burnetkit niet altijd kan stilzitten." deelde de poes mee. "Al is dat normaal bij kittens." Lizardpath had nog geen enkele kitten gehad die, als hij beter was, nog steeds stil bleef zitten. Kittens hadden nood aan beweging. "Routpaw heeft zich ontfermd over de kitten, maar ik zal binnenkort eens een gesprek met haar houden, met Burnetkit."
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Far away and still near (Lizardpath)   Far away and still near (Lizardpath) Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: