|
|
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 0:19 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 0:19 | |
| Ik ben echt kapot x.x T was wel heel gaaf. Hele dag ship foto's gemaakt met een van mn con vrienden hahaha |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 0:21 | |
| @Waz: Cool dat je toch een goede dag hebt gehad, nu lekker gaan slapen <3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 0:25 | |
| @nath: Thanks <3 ga ik idd doen |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 0:47 | |
| pffllrpbb ik ben zo inactief ;w; |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 0:48 | |
| - Ophelia schreef:
- pffllrpbb ik ben zo inactief ;w;
Busy life? |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 0:51 | |
| - Serpentkit schreef:
- Ophelia schreef:
Busy life? niet veel meer dan normaal eigenlijk heb wel tentamens binnenkort en om één of andere reden ben ik dan het meest actief oeps |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 0:53 | |
| - Ophelia schreef:
- Serpentkit schreef:
- Ophelia schreef:
Busy life? niet veel meer dan normaal eigenlijk heb wel tentamens binnenkort en om één of andere reden ben ik dan het meest actief oeps Hahaha, je bent zeker niet de enige ^^ Succes met je tentamens! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 0:54 | |
| - Serpentkit schreef:
- Ophelia schreef:
- Serpentkit schreef:
- Ophelia schreef:
Busy life? niet veel meer dan normaal eigenlijk heb wel tentamens binnenkort en om één of andere reden ben ik dan het meest actief oeps Hahaha, je bent zeker niet de enige ^^ Succes met je tentamens! dankjewel! c: ik zal nog wel even een posje proberen te plaatsen, al weet ik niet meer waar c': |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 0:56 | |
| - Ophelia schreef:
- Serpentkit schreef:
- Ophelia schreef:
- Serpentkit schreef:
- Ophelia schreef:
Busy life? niet veel meer dan normaal eigenlijk heb wel tentamens binnenkort en om één of andere reden ben ik dan het meest actief oeps Hahaha, je bent zeker niet de enige ^^ Succes met je tentamens! dankjewel! c: ik zal nog wel even een posje proberen te plaatsen, al weet ik niet meer waar c': Huehue, Serpentkit is nu trouwens Serpentpaw (de naam moet nog ff, maar dat komt wel), dus als je wilt kunnen we binnenkort ook een nieuw topic doen c: |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 0:59 | |
| Ik heb nu ook examens en ik ben weer super actief x'D
Dat topic van jouw is echt nice, Nath! Heb er mijn verhaal van Lizard, Tall en Bark ook neergezet (echt lang btw want ze hebben veel meegemaakt x'D) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 1:02 | |
| - Serpentkit schreef:
- Ophelia schreef:
- Serpentkit schreef:
- Ophelia schreef:
- Serpentkit schreef:
- Ophelia schreef:
Busy life? niet veel meer dan normaal eigenlijk heb wel tentamens binnenkort en om één of andere reden ben ik dan het meest actief oeps Hahaha, je bent zeker niet de enige ^^ Succes met je tentamens! dankjewel! c: ik zal nog wel even een posje proberen te plaatsen, al weet ik niet meer waar c': Huehue, Serpentkit is nu trouwens Serpentpaw (de naam moet nog ff, maar dat komt wel), dus als je wilt kunnen we binnenkort ook een nieuw topic doen c: oeh, ja, leuk! c: |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 1:03 | |
| - Ophelia schreef:
- Serpentkit schreef:
- Ophelia schreef:
- Serpentkit schreef:
- Ophelia schreef:
- Serpentkit schreef:
- Ophelia schreef:
Busy life? niet veel meer dan normaal eigenlijk heb wel tentamens binnenkort en om één of andere reden ben ik dan het meest actief oeps Hahaha, je bent zeker niet de enige ^^ Succes met je tentamens! dankjewel! c: ik zal nog wel even een posje proberen te plaatsen, al weet ik niet meer waar c': Huehue, Serpentkit is nu trouwens Serpentpaw (de naam moet nog ff, maar dat komt wel), dus als je wilt kunnen we binnenkort ook een nieuw topic doen c: oeh, ja, leuk! c: Roep maar wanneer je er klaar voor bent, haha c: @Yanthe; Thanks, ik hoop dat meer mensen er gebruik van gaan maken c: Ik lees sowieso wat er neergezet wordt. |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 5:34 | |
| - Boarkit schreef:
- Iemand een topic met Boar? B)
Btw voor peepz die weten wie zn vader is, zie topic sandflower en tallfright in de cave (A) le sigh zoveel branch kittens in een half jaar xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 7:18 | |
| morning! al ben ik al sinds half vijf wakker x.x |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 7:38 | |
| mensen moeten origineler gaan worden met vaders :")
also goedemorgen~ vandaag wss alleen leren dus yay ~ |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 8:46 | |
| - Jinglekit schreef:
- Boarkit schreef:
- Iemand een topic met Boar? B)
Btw voor peepz die weten wie zn vader is, zie topic sandflower en tallfright in de cave (A) le sigh zoveel branch kittens in een half jaar xD Why am I not surprised? xD Also goedemorgen, vandaag ga ik maar eens proberen om te posten c: |
|
| |
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 9:04 | |
| Mornin' |
|
| |
★ Beer 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 9:21 | |