|
|
Maxxx 36 Actief I ain't a killer
but don't push me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:16 | |
| - Tallshadow schreef:
- Yo Max welkom terug! (probeer niet te dubbelposten, ook niet met twee verschillende accounts ;D)
So how's life guys? Jullie hebben mij altijd door he :'D nee jk jk, life's great, everything's great. how about you? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:19 | |
| - Tempest schreef:
- Tallshadow schreef:
- Yo Max welkom terug! (probeer niet te dubbelposten, ook niet met twee verschillende accounts ;D)
So how's life guys? Jullie hebben mij altijd door he :'D nee jk jk, life's great, everything's great. how about you? altijd We're always watching Schitterend! Goed om te horen. Wat maakt het zo great? Hier ook alles goed, natuurkunde aan 't doen en ondertussen hier rondhangen (: |
|
| |
Maxxx 36 Actief I ain't a killer
but don't push me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:21 | |
| - Tallshadow schreef:
- Tempest schreef:
- Tallshadow schreef:
So how's life guys? Jullie hebben mij altijd door he :'D nee jk jk, life's great, everything's great. how about you? altijd We're always watching
Schitterend! Goed om te horen. Wat maakt het zo great? Hier ook alles goed, natuurkunde aan 't doen en ondertussen hier rondhangen (: Done with school i'm 2kool4skool en ik heb deze plek gemist. Dus ik ben weer teruggekropen :') Anyway, echt fijn dit helemaal ge-upgrade te zien. Ik herinner me nog toen we die hele kleine ava's hadden |
|
| |
[ ❁ ] Beertje 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:30 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:34 | |
| - Tempest schreef:
- Tallshadow schreef:
- Tempest schreef:
- Tallshadow schreef:
So how's life guys? Jullie hebben mij altijd door he :'D nee jk jk, life's great, everything's great. how about you? altijd We're always watching
Schitterend! Goed om te horen. Wat maakt het zo great? Hier ook alles goed, natuurkunde aan 't doen en ondertussen hier rondhangen (: Done with school i'm 2kool4skool en ik heb deze plek gemist. Dus ik ben weer teruggekropen :') Anyway, echt fijn dit helemaal ge-upgrade te zien. Ik herinner me nog toen we die hele kleine ava's hadden Ja tis echt nice nu <3 Nog niet heel lang zo though, jaartje denk ik inmiddels das langer dan ik dacht lolYo Beer! |
|
| |
[ ❁ ] Beertje 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:36 | |
| Hii Ems c: how was your day? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:37 | |
| Good actually, lekker veel kunnen doen en nu dus wat meer uitkijken naar een chill avond (:
Hoe was die van jou?? |
|
| |
[ ❁ ] Beertje 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:39 | |
| - Tallshadow schreef:
- Good actually, lekker veel kunnen doen en nu dus wat meer uitkijken naar een chill avond (:
Hoe was die van jou?? oeeh nice, wat heb je allemaal gedaan? Kben naar school geweest en ik heb een paar leerkrachten goodbye gezegd cause laatste lessen, wat ik helemaal niet erg vind bij sommige X"D en nu zit ik hier heheheh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:41 | |
| - Snowtip schreef:
- Tallshadow schreef:
- Good actually, lekker veel kunnen doen en nu dus wat meer uitkijken naar een chill avond (:
Hoe was die van jou?? oeeh nice, wat heb je allemaal gedaan?
Kben naar school geweest en ik heb een paar leerkrachten goodbye gezegd cause laatste lessen, wat ik helemaal niet erg vind bij sommige X"D en nu zit ik hier heheheh Aaah laatste lessen alweer? Voor altijd of qua vakantie?? Heb voornamelijk huiswerk gedaan en wat algemeen spul wat moest gebeuren voor wat leraren, maar zometeen even mario met m'n zusje, wat netflix en wat posten (: |
|
| |
[ ❁ ] Beertje 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:43 | |
| - Tallshadow schreef:
- Snowtip schreef:
- Tallshadow schreef:
Kben naar school geweest en ik heb een paar leerkrachten goodbye gezegd cause laatste lessen, wat ik helemaal niet erg vind bij sommige X"D en nu zit ik hier heheheh Aaah laatste lessen alweer? Voor altijd of qua vakantie??
Heb voornamelijk huiswerk gedaan en wat algemeen spul wat moest gebeuren voor wat leraren, maar zometeen even mario met m'n zusje, wat netflix en wat posten (: ha cute xD en wat kijk je op netflix? uhm laatste lessen van het jaar dus nu komt de zomervakantie xD en in september weer erin vliegen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:48 | |
| - Snowtip schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowtip schreef:
- Tallshadow schreef:
Kben naar school geweest en ik heb een paar leerkrachten goodbye gezegd cause laatste lessen, wat ik helemaal niet erg vind bij sommige X"D en nu zit ik hier heheheh Aaah laatste lessen alweer? Voor altijd of qua vakantie??
Heb voornamelijk huiswerk gedaan en wat algemeen spul wat moest gebeuren voor wat leraren, maar zometeen even mario met m'n zusje, wat netflix en wat posten (: ha cute xD en wat kijk je op netflix?
uhm laatste lessen van het jaar dus nu komt de zomervakantie xD en in september weer erin vliegen House of Cards atm, heb eerst de Britse gekeken ben nu bezig met de amerikaanse (: Ohke op die fiets, nu al zomervakantie! Heerlijk! Al plannen? |
|
| |
Beertje 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:49 | |
| - Tallshadow schreef:
- Snowtip schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowtip schreef:
- Tallshadow schreef:
Heb voornamelijk huiswerk gedaan en wat algemeen spul wat moest gebeuren voor wat leraren, maar zometeen even mario met m'n zusje, wat netflix en wat posten (: ha cute xD en wat kijk je op netflix?
uhm laatste lessen van het jaar dus nu komt de zomervakantie xD en in september weer erin vliegen House of Cards atm, heb eerst de Britse gekeken ben nu bezig met de amerikaanse (:
Ohke op die fiets, nu al zomervakantie! Heerlijk! Al plannen? Oeh die staat op mijn lijstje. Is hij goed? hehehehe xD eerst nog examens maar ik ga een maand naar Frankrijk met de tent (met mijn ouders) en voor de rest heb ik een vakantiejob afwasser |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:50 | |
| I swear de eerste week vd vakantie ga ik alleen maar slapen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:53 | |
| Ik vind 'm erg leuk, een vriendin van me ging 'm kijken en die vond hem te langzaam soo... ligt eraan I guess xD
Oh super nice!! Lekker moneys verdienen na vakantie, goed idee ^^ En ga je relaxed je examens in?
@hierboven Same dude, same |
|
| |
Beertje 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:54 | |
| Hmmm niet echt, ik ben wel goed voorbereid, maar ik heb voor de eerste keer mondelinge examens (voor theorie) vakken en ik heb stress hahaha xD
Oeh, wait is het een film of een serie? |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:57 | |
| Ergens echt goals dat Tall nog altijd die sig heeft xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 19:59 | |
| Oeh kan ik me voorstellen beer, maar je gaat 't ongetwijfeld acen! Tis een serie ^^ I know right Tall is goals |
|
| |
Beertje 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 20:00 | |
| Thanks XD en oef dan had ik het niet verkeerd
well whirlkit is born jaaj |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 jun 2017 - 20:04 | |