Daan 38 Actief You were always faster than me. I'll never catch up with you, with you. Oh I can feel them coming for me
| |
| Onderwerp: Give me a sign ma 5 jun 2017 - 12:32 | |
| "Wish!" grauwde hij speels terwijl hij half op zijn zusje sprong. Het katertje stond nog wankel op zijn pootjes, zijn vocabulaire was nog niet bepaald groot, maar hij wist wel wat de naam van zijn zusje. Palekit was het typische voorbeeld van een onbeschadigd katertje. Het zilveren wezentje deed een stapje terug, grijnsde een beetje onhandig en klauterde toen het nest uit. "Kwijk!" Hij gaf een flinke pets tegen een mosbal die hij had gevonden. Of eerder - stiekem had gejat van wat oudere kittens die even door hun moeder waren teruggeroepen.
[Wishkit first] |
|
Wortelzzz 51 Actief n. ;; a feeling that one would like to have or do something or to see something happen; a desire, longing, or strong inclination for a specific thing.
| |
| Onderwerp: Re: Give me a sign ma 5 jun 2017 - 12:59 | |
| Een gilletje van schrik ontsnapte uit Wishkit's bek toen er een zwaargewicht op haar achterste sprong. Met grote, bange ogen keek ze Palekit aan en jammerde zachtjes. Was dit nou nodig? Om zo wakker te worden? Ze trilde nog na van de schrik, maar wankelde wel mee met haar grote broer. Toen deze haar een mosbal liet zien waar hij een harde tik aan gaf, glimlachte ze zwakjes. "L-leuwk!" miauwde ze beverig.
- fluuuut
|
|
Daan 38 Actief You were always faster than me. I'll never catch up with you, with you. Oh I can feel them coming for me
| |
| Onderwerp: Re: Give me a sign ma 5 jun 2017 - 21:29 | |
| Enthousiast keek hij naar zijn zusje, die wakker was geschrokken toen hij half bovenop haar was gaan staan. Palekit was een flinke kitten, dat had hij overduidelijk van zijn vader. Daarbij was er van zijn moeders kant ook wel wat kracht meegekomen, zijn opa daarvan was namelijk ook een flinke kater geweest. Het zilveren katertje viel wel op naast zijn twee zusjes, hij was een soort pigmentloze versie van hen. Zijn helderblauwe oogjes waren echter wel goed zichtbaar, opvallend ook. "Kwom!" mauwde hij naar zijn zusje terwijl hij achter het balletje aanrende, om vervolgens over zijn pootje te struikelen en met zijn kop op de grond te slaan. Auch. Gehaast krabbelde hij overeind. Niets aan de hand! |
|
| Onderwerp: Re: Give me a sign | |
| |
|