Linn 269
| |
| Onderwerp: [RPG] Coloris Souls vr 9 sep 2011 - 16:34 | |
| Naam: Coloris Souls Soort: [ RPG ] Onderwerp: Machtige wolven met krachten Omschrijving: In Coloris Souls leven vele soorten bijzondere dieren. Vooral de wolven zijn hier erg bijzonder, vooral omdat ze krachten hebben. Vele wolven over de hele wereld komen hierheen, om hun plekje te vinden in het prachtige paradijs van CS, Maar misschien vergissen ze zich wel, misschien is dit helemaal geen paradijs..Wie weet.. Link: www.coloris-souls.actieforum.comEventuele banner/afbeelding: Nope. Registreer je snel En commentaar is welkom . |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Coloris Souls vr 9 sep 2011 - 18:53 | |
| Tjah, De banner daar was ik zelf ook hard aan het twijfelen, ook aan het online ding. Maar ik heb echt iemand nodig die me kan helpen met de plaatjes / lay-out. Omdat ik daar zelf niet de beste in ben . Vooral niet in de plaatjes, omdat het gedoe waarmee ik het bewerk niet echt werkt en dus heel erg wazig en lelijk word wanneer ik letter etc. erop zet. Dus iemand die mij daarmee wilt helpen? En een origineel verhaal kan in schrijven, maar daar moet ik nog wel even over nadenken Ik heb namelijk geen enkel idee.. |
|
| Onderwerp: Re: [RPG] Coloris Souls | |
| |
|