Alone

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Alone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Satsui
Member
Alone YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Alone   Alone Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 18:31

Ongemakkelijk keek hij rond het nieuwe kamp. Ach.... kamp was misschien een groot woord. Meer een hoop katten die nu naar een nieuwe locatie waren verhuist. Hij was het er niet mee eens in alle eerlijkheid. Hij was gewend aan hun oude kamp en had het fijn gevonden. Goed, fijn was een groot woord. Hij was daar nu eenmaal heen gebracht als kitten en een idee wat hij nu moest doen had hij niet. De clans waren blijkbaar gevlucht en nu hadden ze al dit gebied voor hunzelf. Was het een goed iets? Als de rest dood ging daar gingen hun dat toch ook? Satsui zuchtte. Hij zou het wel zien. Wie weet wat er voor de rest ding gebeuren. Hij voelde een ongemak opkruipen onder zijn vacht en besloot weer in beweging te gaan voordat de schimmen, zijn demonen, weer begonnen. Hun waren het ook niet eens met de veranderingen. Vluchtig sprong hij daardoor op, recht tegen een ander aan. Meteen sprong hij weer opzij, bang om een klap te krijgen. Zijn staart was onderdanig laag terwijl zijn vuur gekleurde ogen naar de ander stonden. "Ehem... s-sorry... ik lette niet op" Verman je eigen

[Shallow first~]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Alone Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 19:28

Ze was zonet terug in het kamp, haar poten deden een beetje pijn na al dat lopen. Maar ze had ook een kleine steen in haar kussen voelen prikken toen ze rond zat te lopen. Toch toonde ze er niet veel aandacht aan. En nu was ze bezig met het schoonlikken van de wond dat door dat exacte ding gevormd werd. Gelukkig was het niet zo ernstig. Waarschijnlijk een kleine schaafwond, maar het deed wel pijn wanneer ze met die poot een stapje nam. Ze kon het wel proberen? Langzaam en voorzichtig tilde ze haar bloedende rechterpoot op. Plotseling botste iemand tegen haar aan, dat door de impact haar poot recht op de grond liet stampen en een scherpe pijnscheut ging van haar poot recht door haar lichaam heen. Een kreet van de plotselinge pijn verliet haar mond en meteen keek ze recht in de ogen van een andere kater. "Ehem... s-sorry... ik lette niet op." Zei een rossige kater. Shallow glimlachte naar hem. Het was niet dat het echt zijn bedoeling was. De kattin zat weer neer nadat de pijn weggevaagd was. Meteen likte ze het bloed van haar poot op. "Het is al goed," zei ze vriendelijk tegen de kater. Kende ze hem wel? Ze kon wel zien dat hij ook een BloodClanner was, dat was wel duidelijk. "Ik ben Shallow, by the way."
Satsui
Member
Alone YDcgicx
Jamie
519
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 19:36

Meteen toen hij tegen de ander was gebotst had hij een klap verwacht, zo was het meestal in zijn dagelijks bestaan gegaan. Echter kreeg hij klap maar hoorde hij een pijnlijke kreet van de tabby komen. Hij drukte zichzelf plat tegen de grond aan en keek met grote ogen omhoog naar de kattin... Was het zo erg geweest? Had hij haar echt pijn gedaan? Wat hij ervan moest denken wist hij niet. Ze is zwak. Nee... Nee niet iedereen was zwak. Misschien was er iets anders gaande. Je weet wat er met zwakke moeten gebeuren. Ja... ja dat wist hij maar dit was niet zo'n geval. Ze was in pijn.... Je weet hoe je de pijn kan laten stoppen. Net op het moment dat hij weer wilde reageren op de stemmen in zijn kop hoorde hij al de woorden van de kattin. Deze waren... vriendelijk? Wat wantrouwig bleef hij nog op de grond liggen, om hierna langzaam omhoog te komen toen de poes zichzelf voorstelde. Misschien was ze echt vriendelijk? "H...hi Shallow. Ik ben... Satsui" Zoals vaker gebeurde stierf zijn stem halverwege wat af en keek hij ongemakkelijk naar de grond om zijn moed en woorden weer te verzamelen. Zie je? Ze was niet zwak. Hij hoefde niks te doen. Nog niet. "Wat vind jij.. van het nieuwe kamp?" Besloot hij maar te vragen, in de hoop dat dit bewees dat ze hem echt geen kwaad wou doen.
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 19:49

Het was gelukkig niet zo'n kat dat op alles snauwde. En hij leek wel iemand die er tenminste zin in had om een gesprekje aan te gaan met haar.Hij leek best wel oud, maar hij had nog geen halsband. Dus misschien was hij nog een Young One? Wat was er met alle jonge katten die nogsteeds zo aardig waren? Of lag het aan haar? Haar mentor was niet zo streng met haar, in ieder geval. Maar ze wou niet zoals de anderen worden. Bloedlustig en bereid om alles en ieder uit te moorden. Het enige wat ze kon doden zonder te veel schuldgevoel was prooi, want die had ze simpelweg nodig om te overleven. Geen dode katten voor alleen respect or whatsoever. Anyway. Ze richtte haar aandacht weer op de kater. Haar blik nogsteeds vriendelijk. Ze kon weer vrienden maken. De cirkel wat te verbreden. Als deze kater wel mee zou helpen en... Ja... Dat zou willen. "H...hi Shallow. Ik ben... Satsui." Stelde hij zich voor. Goed. Hij vertelde haar tenminste zijn naam. En geen scheldwoord. But again, hij boodd zijn excuses aan voor niets ergs. Ja, ze konden wel vrienden worden, toch? "Wat vind jij.. van het nieuwe kamp?" Kwam de volgende vraag. Waardoor ze weer opkeek van haar bloedende poot.
"Nogal moeilijk te zien dat dit ons kamp gaat worden. Maar ik denk wel dat ik eraan kan wennen," antwoordde ze openlijk. Wist hij het van haar Rogue verleden?
Satsui
Member
Alone YDcgicx
Jamie
519
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 20:14

De kater besloot wat meer overeind te zitten, al was zijn houding alles behalve passend bij zijn lichaam. Hij was nog vrij puberend maar leek toch al redelijk een grote te hebben. Niet boven natuurlijk groot, maar duidelijk geen kleintje. Hij was een dier waar wat kracht achter zat. Echter was zijn houding die van een ongemakkelijke tiener. Zijn staart bleef onrustig heen en weer zwiepen en zijn ogen schoten soms een richting op waar een plots geluid kwam... zelfs al was het geluid voor andere niet bestaand. Hij kon het niet helpen, dit was hoe hij was. Toch probeerde hij zijn aandacht op Shallow te houden. Ze had wel mooie ogen, tweekleurig. Vreemd. Maar.... vreemd was toch goed? Apart... speciaal. Nee. Hij slikte even en keek snel naar beneden, al stopte dit de constante stroom van feedback niet. Ze gaf echter wel antwoord op zijn vraag. "Dat is...goed. Ik vind het raar... deze pek" Besloot hij. Ja, wennen was goed. Misschien kon hij dat ook? Op dat moment zag hij echter het bloed aan haar poot en keek wat verschrokken op. "Gaat het, heb ik dat gedaan?" Bezorgd zwiepte hij zijn staart en leunde toen lichtelijk naar de poot toe. "Maakte je daarom dat geluid?"
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 20:49

"Dat is...goed. Ik vind het raar... deze plek" gaf hij toe. En even moest de poes knikken. "Ik kan dat niet vermijden. Ik ben inderdaad meer gewend geraakt aan het oudere kamp. De Young One tower was een leuke plek om rond te hangen. Vooral in de avond." Zei ze. Al snel weer enthousiast nu ze weer terug nadacht toen ze net een Young One gemaakt werd. Ze had altijd lol gehad in die plek. Blijkbaar merkte Satsui pas op dat haar voorpoot aan het bloeden was. Zo te zien aan hoe hij erop reageerde. "Gaat het, heb ik dat gedaan? Maakte je daarom dat geluid?" Vroeg hij bezorgd terwijl hij naar haar poot toe leunde. De kattin tilde het meer op om het even weer te checken. "Het prikt," gaf ze toe. "Maar het kwam gewoon door een klein steentje. Niets ernstig." Shallow hield haar schouders op voordat ze haar blik terug naar de kater liet glijden. "Ik ben niet zo'n opletter." Zei ze eerlijk. Een zachte giechel ontsnapte haar. Alsof dit allemaal grappig leek. "Op het andere moment kijk ik naar mijn mentor, dan staar ik naar een voorbij vliegende vogel, en voor ik het weet zeg ik weer 'oeps'."
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Icon_minitime

Alone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: