Heyy mensjuus ^^
Dus ja, jullie vragen jullie vast af wat ik eigenlijk te zoeken heb in dit topic. Het is niet zoveel. Gewoon een paar katjes die wat mee kunnen doen in de verhaallijn.
Dus, dit is Lily. Een calico she-cat, 100% Tribe bloed, nogal stil maar wel slim en af en toe soms ook vaak melig wanneer ze er soms zin in heeft.
Ze is een nogal een jonge she-cat. Duis leeftijd telt zeker wat mee voor sommige rollen hier.
In haar katten profiel staat er dat ze maar 1 nestje gehad heeft, en die heeft het natuurlijk niet overleeft. En dit is dus wat ik wil opbouwen.
De katten die ik opzoek ben
De vader
Deze kater wilt niet veel met Lily te maken hebben. Hij wou alleen even wat dollen, toch heeft dat geleid op een zwangerschap. Er is dus geen crush, geen liefde tussen de twee. Nopes. Het was niets meer dan een kleine vriendschap.
Deze kater kan van alle kanten opkomen. Het kan een Rogue zijn, Kittypet, misschien zelfs van de Tribe. Maar op dit moment klikt het al niet meer goed tussen hem en Lily. Hij zal dus geen grote rol spelen.
Liefst rond 20-30 manen
Een goede vriend/vriendin
Tuurlijk, als een jonge. hartgebroken moeder kan je niet alles in je eentje redden. Lily zal dus iemand nodig hebben die een beetje op haar kan letten. haar wat kan steunen, troosten. Een goede vriend of vriendin, dus. Ook of deze kat in een Clan zit of niet maakt niet uit. Toch is het beter als het iemand van de Tribe is, dan is het ook gelijk veel makkelijker.
Leeftijd onbelangerijk
De kitten(s)
Hoeft niet, maar voor als iemand er vrijwillig voor staat-
Maar wat als ze wel bevallen is? Wat als de kittens het hebben gered? Het kon allemaal gelogen zijn, en zijn ze bij de vader terecht gekomen, of bij een pleegmoeder. Beschaamd om haar veel te vroege zwangerschap heeft Lily zelf, en paniekerig de keuze genomen de kittens aan iemand anders te geven. Maximaal een nestje van drie. En het kan op de moeder, of vader lijken. Deze hebben echter geen idee dat Lily de moeder is. Maar misschien wel wie hun vader is. Zodra iemand echt een kitten zou willen bespelen trekken we storyline verder.