We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 17:45
Oceanbreeze schreef:
Tallshadow schreef:
Oceanbreeze schreef:
Tallshadow schreef:
Hey guys how's life??
EDIT @Junkrat, junk is rommel dus yes mag, ik zie niet in waarom ouders zo evil zouden zijn though xD
Goed en met jou? Ocean wordt weer bijna moeder van een paar (veel) kittens. :") Kan niet wachtten tot het geboortetopic haha
NO WAY AGAIN?! Van wie nu though? Ik dacht dat never dood was?! o: Ik mis zoveel D:
Tigergaze! Jaaa again.. Ja Never is ook niet de vader. Haha ja. Ze krijgen vijf kittens Fraykit, Lionkit, Seakit, Spiderkit en Homekit.
poor never zn lijk is net niet warm meer of ocean heeft al iemand anders gevonden :"( red moet een voorbeeld aan haar nemen though miss is ze dan niet meer zo zielig xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 17:49
Tallshadow schreef:
Amazing xD Die tigergaze... Maar Ocean had hem toch straf gegeven en toen haatten ze elkaar? (je suis zo confused!)
Yo Buns! Ik wilde een topic met Wind maar toen bedacht ik me dat die dood was, was een harde realisatie..
naww xD we moeten een topic snake x tall though, snake is soort-van mijn vervang wind (a) plus ze moeten eigenlijk wel goeie vrienden zijn want snake is praktisch een kopie van der twin ace aka tall's bae xD
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 17:56
Redpetal schreef:
Tallshadow schreef:
Amazing xD Die tigergaze... Maar Ocean had hem toch straf gegeven en toen haatten ze elkaar? (je suis zo confused!)
Yo Buns! Ik wilde een topic met Wind maar toen bedacht ik me dat die dood was, was een harde realisatie..
naww xD we moeten een topic snake x tall though, snake is soort-van mijn vervang wind (a) plus ze moeten eigenlijk wel goeie vrienden zijn want snake is praktisch een kopie van der twin ace aka tall's bae xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 17:57
Hey eh.. Zou iemand een tip hebben om stress/nerveusiteit/paniekaanvallen wat in tomen ofzo. Ik heb serieuze last van mn chronische hyperventilatie omdat ik echt niet de stress in bedwang kan houden. Groene thee, ademhalingsoefeningen, een wandeling... Niks lijkt te helpe... Dus heeft iemand mss nog iets buiten die dingen? want zo kan ik echt atm nie verder leren en het stoort me immens.
Tiger •
Member
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 18:00
Burnetkit schreef:
Hey eh.. Zou iemand een tip hebben om stress/nerveusiteit/paniekaanvallen wat in tomen ofzo. Ik heb serieuze last van mn chronische hyperventilatie omdat ik echt niet de stress in bedwang kan houden. Groene thee, ademhalingsoefeningen, een wandeling... Niks lijkt te helpe... Dus heeft iemand mss nog iets buiten die dingen? want zo kan ik echt atm nie verder leren en het stoort me immens.
Hmmm.. Voor mij helpt op stressmomenten vaak even don't judge mijn gevechtstrainingen doen, omdat dat stoom afblaast, verder even liggen of alle gedachten opschrijven die je hebt zodat het op een rijtje te krijgen is.. Maar echt ervaring heb ik niet, guys?
Nice Linn (: Tall wilde hem stiekem voortrekken maar no way dat ik dat in de post ga zetten xD
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 18:02
Tallshadow schreef:
Redpetal schreef:
Tallshadow schreef:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 18:02
Burnetkit schreef:
Mij helpt het vaak om goed uit te huilen en mijn moeder knuffelen
Tiger •
Member
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 18:11
Tall wordt gwn de opperleider xD
Ik ben blij met Lionkit <3 ze gaat het helemaal nist zo erg vinden dat Ocean haar taken gewoon opneemt en niet haar kits zoogt etc. ocean being a rolemodel for her (;
Oceanstar
StarClan