|
|
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 10:27 | |
| Kom je dan even wat websites optimaliseren en conversiebutton's plaatsen :"DD |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 10:28 | |
| Haha ja is goed, ik denk alleen dat ik al snel in een hoekje kruip omdat het niet lukt (a) |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 10:54 | |
| Wanneer je social anxiety hebt en jezelf hebt opgesloten in de wc :'') |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:14 | |
| *hugs Hannah* We kregen een mailtje dat het netwerk er straks een tijdje afgaat, dat wordt vroeg pauze XD |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:16 | |
| #Hannah: Wat? Germ :c
--
Omfg, Shark is 40 moons. Oude zak xD |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:17 | |
| Haha nee joh Freedje, dat valt nog wel mee |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:21 | |
| Toen ik hier begon met hem was hij 26 moons geloof ik <3 Het is handig dat hij steeds tien moons jonger is dan Claw xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:22 | |
| Ja volgens mij wel zoiets inderdaad c: |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:30 | |
| Wie had toen ooit kunnen raden dat hij acht kinderen kreeg? XD |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:31 | |
| Whaha ja XD stiekem houdt hij gewoon van baby's :p |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:32 | |
| Stiekem hoopt hij gewoon de beste vader in de wereld te zijn (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:33 | |
| Als hij maar niet zo faalt daarin als Claw :') dan zou dat best nog eens kunnen, haha. |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:38 | |
| @Julia; Uiteindelijk was ze er om tien voor 10 :') en om tien uur stond ik weer buiten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:43 | |
| Dat is altijd zo irritant als je langer moet wachten dan dat iets duurt, maar ging het wel goed? |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:43 | |
| Ik loop weer bloednerveus rond voor geen enkele reden u.u Wrm krijg ik altijd stress op de meest random momenten haha :')
fckingtentamens |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:47 | |
| #Julia: Hij heeft een nieuwe kans met Razor en Jim + Ik heb het gevoel dat Shark meer een papa is voor Chawl dan voor zijn eigen kittens rip, maar hopelijk komt daar verandering in nu met Yoka xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:52 | |
| Je kunt het :3 !
@Freedje: Haha ja is zo, ben benieuwd hoe hij het er dit keer vanaf brengt XD en ik ben ook benieuwd naar Shark en Yoka samen ja. |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 11:59 | |
| #Julia: Razor gaat gewoon zo cute doen dat hij geen andere keus heeft dan van haar te houden <3 + Hij toonde toch redelijk wat gevoel toen Chawl ontvoerd was? xD Well, Shark heeft in elk geval een vaag gevoel van spijt dat hij haar heeft achtergelaten en heeft haar moeder vermoord voordat zij dit met Yoka kon doen, dus dat vat ik op als een goed teken? xD Op vlak van vader zijn passen Claw en Shark echt wel goed bij elkaar xD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 12:09 | |
| Hellooow ^^
Binnenkort moet ik nog eens wat posten met mijn inactievere acc's. De examenperiode is zeer slecht voor hen x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 mei 2017 - 12:14 | |
| Whaha best wel hè Freedje :3 .
Wij moeten ook een keertje een topic Bark x Brindle (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|