|
|
Rebecca c: 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 18:54 | |
| Zo, m'n promo is klaar voor SeaWorld c: |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 19:08 | |
| white is zo trots op ocean <3 zo jammer dat hij nooit z'n (half)neefjes en nichtjes heeft kunnen ontmoeten tbh :') |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 19:11 | |
| - Whitelion schreef:
- white is zo trots op ocean <3
zo jammer dat hij nooit z'n (half)neefjes en nichtjes heeft kunnen ontmoeten tbh :') Awh.... I like that <33 Ja dat is wel jammer, ben benieuwd hoe hij zou zijn geweest naar zijn nichtjes en neefjes XD |
|
| |
Bunny 132 Actief "It only takes a small pebble to start an avalanche."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 19:17 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Whitelion schreef:
zo jammer dat hij nooit z'n (half)neefjes en nichtjes heeft kunnen ontmoeten tbh :') Awh.... I like that <33 Ja dat is wel jammer, ben benieuwd hoe hij zou zijn geweest naar zijn nichtjes en neefjes XD heel lief wss want white houd zo van kits <3 also hij werd veel te zacht naar het einde van zn leven dus hij wss zo'n lieve nonkel geweest die met iedereen spelletjes speelde enzo xD helemaal zijn reputatie naar de knoppe gooien ofc :') |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 19:18 | |
| Waar is Beertjeeee? *inserts wet sloth* |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 19:28 | |
| Ik zou het btw erg chill vinden als elke Tribe kat in one way or another zn complete naam ergens in z'n sig heeft staan, because I cannot remember all that shit x"D |
|
| |
Bunny 132 Actief "It only takes a small pebble to start an avalanche."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 19:32 | |
| - Firedance schreef:
- Ik zou het btw erg chill vinden als elke Tribe kat in one way or another zn complete naam ergens in z'n sig heeft staan, because I cannot remember all that shit x"D
Eigenlijk zou dat wel praktisch zijn ja :') -gaat het alvast ergens in m'n sig proppen- |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 19:34 | |
| - Pebble • schreef:
- Firedance schreef:
- Ik zou het btw erg chill vinden als elke Tribe kat in one way or another zn complete naam ergens in z'n sig heeft staan, because I cannot remember all that shit x"D
Eigenlijk zou dat wel praktisch zijn ja :') -gaat het alvast ergens in m'n sig proppen- Ik zoeken voor die ceremonie, op ieders profiel kijken enzo x'D |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 19:44 | |
| - Pebble • schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Whitelion schreef:
zo jammer dat hij nooit z'n (half)neefjes en nichtjes heeft kunnen ontmoeten tbh :') Awh.... I like that <33 Ja dat is wel jammer, ben benieuwd hoe hij zou zijn geweest naar zijn nichtjes en neefjes XD heel lief wss want white houd zo van kits <3 also hij werd veel te zacht naar het einde van zn leven dus hij wss zo'n lieve nonkel geweest die met iedereen spelletjes speelde enzo xD helemaal zijn reputatie naar de knoppe gooien ofc :') Nu Ocean vond hem niet te zacht hahaha... Oh en dat is ongeveer het enige wat tussen White en Ocean hetzelfde is, de liefde voor kits <33 Hahaha, zou wel makkelijker zijn geweest om dan alle kits in de gaten te houden. Nu wat heeft hij aan zijn reputatie? |
|
| |
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 19:50 | |
| Terugkijkend naar zoveel oude accounts, ik huil. Nu wil ik Tor weer actief maken maar ik heb Shal al :') |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 20:46 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Pebble • schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Whitelion schreef:
zo jammer dat hij nooit z'n (half)neefjes en nichtjes heeft kunnen ontmoeten tbh :') Awh.... I like that <33 Ja dat is wel jammer, ben benieuwd hoe hij zou zijn geweest naar zijn nichtjes en neefjes XD heel lief wss want white houd zo van kits <3 also hij werd veel te zacht naar het einde van zn leven dus hij wss zo'n lieve nonkel geweest die met iedereen spelletjes speelde enzo xD helemaal zijn reputatie naar de knoppe gooien ofc :') Nu Ocean vond hem niet te zacht hahaha... Oh en dat is ongeveer het enige wat tussen White en Ocean hetzelfde is, de liefde voor kits <33 Hahaha, zou wel makkelijker zijn geweest om dan alle kits in de gaten te houden. Nu wat heeft hij aan zijn reputatie? white is altijd al trots geweest (a) zelfs in Starclan nu vind hij eigenlijk dat hij te soft geworden is en hij vind het niet per se aangenaam xD Maar ach. In Starclan spreekt hij toch alleen maar met leaders die een leven verliezen haha :') als ocean leider word moet ie wel een leven geven hoor >D |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 20:48 | |
| - Firedance schreef:
Heeft Bear niet, zit ik me nu te bedenken xD I might do that, someday, when I find the right spot for it :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 20:51 | |
| Guys, me need help :/ - klik:
Zou ik de huidige ava behouden of deze? Want deze past ook een beetje bij zijn naam Beam = straal (van licht)
|
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 20:53 | |
| Ik vind de huidige mooier tbh c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 20:54 | |
| Ja he, dacht ik ook al, but idk |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 20:58 | |
| Ik ga maar weer es, tot morgen mensen ^^ |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 21:00 | |
| Ik stem voor de huidige! c:
en doeg buns c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 21:04 | |
| - Redpetal schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Pebble • schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Whitelion schreef:
zo jammer dat hij nooit z'n (half)neefjes en nichtjes heeft kunnen ontmoeten tbh :') Awh.... I like that <33 Ja dat is wel jammer, ben benieuwd hoe hij zou zijn geweest naar zijn nichtjes en neefjes XD heel lief wss want white houd zo van kits <3 also hij werd veel te zacht naar het einde van zn leven dus hij wss zo'n lieve nonkel geweest die met iedereen spelletjes speelde enzo xD helemaal zijn reputatie naar de knoppe gooien ofc :') Nu Ocean vond hem niet te zacht hahaha... Oh en dat is ongeveer het enige wat tussen White en Ocean hetzelfde is, de liefde voor kits <33 Hahaha, zou wel makkelijker zijn geweest om dan alle kits in de gaten te houden. Nu wat heeft hij aan zijn reputatie? white is altijd al trots geweest (a) zelfs in Starclan nu vind hij eigenlijk dat hij te soft geworden is en hij vind het niet per se aangenaam xD Maar ach. In Starclan spreekt hij toch alleen maar met leaders die een leven verliezen haha :')
als ocean leider word moet ie wel een leven geven hoor >D
Als Ocean Leader wordt dan is dat dé kat die een van de levens moet geven... Hahaha het gesprek tussen Everstar en Whitelion gaat ook echt soepel enzo.. Ja White is altijd trots geweest, ook op Ocean geloof ik.. Hij is a big fluffy white softie.. <33 |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 21:14 | |
| iemand die weet hoe zo'n site heet waar je je avatars in kan zetten en deze achter elkaar afspeelt? ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 mei 2017 - 21:15 | |
| - Skullkit. schreef:
- iemand die weet hoe zo'n site heet waar je je avatars in kan zetten en deze achter elkaar afspeelt? ^^
DIT |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|