|
|
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 20:36 | |
| - Bear • schreef:
- I'm in for a happy familiy!
Ik zou zeggen Bear en Apple maar die hebben eigenlijk al wat achter de rug, niet in de rpg dan (a) also drama kan inspirationeel zijn zoals je het zegt, sure, maar ik vind het te veel worden opt moment en ugh xD Ik heb geen zin meer in drama yk? :') Ik wil gewoon een kat die nog lang en gelukkig kan leven is dat zo veel gevraagd? xD |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 20:37 | |
| - Bloomkit schreef:
- Bear • schreef:
- I'm in for a happy familiy!
Ik zou zeggen Bear en Apple maar die hebben eigenlijk al wat achter de rug, niet in de rpg dan (a)
I never said he wouldn't find another partner :'D |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 20:38 | |
| Ik wil altijd happy familietjes maar dan schiet ik per ongeluk al mn accs af die liefjes hebben en dan gaat iedereen van wat en dan lach ik hard ha hahahaha mei is bijna gedaan wat dus betekend dat mijn persoonlijke not-kill rule bijna verlopen is <3 |
|
| |
Nynke 55 Actief snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 20:39 | |
| hmmm, ja ergens heb je n punt daar c: sinds november is er non stop drama geloof ik ?? ik zou best wel een gelukkig nestje willen, maar atm zijn er niet erg veel geschikte katten niet waar :""") thornface x redpetal @Bo2; ja gvd nu is Deerkit heel zielig en alleen :c xD |
|
| |
ワゾウラ 141 Actief "I prefer to have my nightmares with open eyes."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 20:53 | |
| Ik wil een gelukkig gezin met Fire.. min of meer xD |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 20:56 | |
| - Runeshade schreef:
- Ik wil een gelukkig gezin met Fire.. min of meer xD
gwn red x fire behalve dat ze voor zover ik weet allebei op katers vallen dus dat kan een probleem vormen hmmm :') |
|
| |
❤ Daan 51 Actief I know this sounds insane, but this is an insane world.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 21:24 | |
| Ik wilde sand ook gelukkig maken but i already failed (voorlopig ofc) so boar is de nieuwe poging xD |
|
| |
Nynke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 21:27 | |
| - Boarkit schreef:
- Ik wilde sand ook gelukkig maken but i already failed (voorlopig ofc) so boar is de nieuwe poging xD
same met Snow en nu is Snowy next one (en Song, en Coyote, en Fire en Deer en nog zo veel anderen XD) |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 21:29 | |
| Zo te horen val ik nog wel mee met Thorn die gewoon veel te lang in zijn rouwproces blijft hangen :'D |
|
| |
Bo~ 117 Actief She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 21:44 | |
| Ik heb sws niet veel familie's en die zijn ook in drama afgelopen xD Jaytail; Snowdrop ging neer rip Beautysoul; Beauty ging neer rip en papa was er niet eens xD (en met oddeye was t ook al van oeps) Lionbeat; Firework ging neer rip
iedereen ging neer xD |
|
| |
A N N I - S E N S E I 111 Actief "If the elevator to success is broken, take the damn stairs."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 21:49 | |
| Het enige nestje dat ik ooit had was Nightsky X Lionblaze. Die ship was zo cringy not gonna lie dhdinoijdoi- :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 22:28 | |
| T enigste nest wa k ooit had ging de ma van dood. So I'd like to try with two living parents for once xD
@Bunny: Heel technisch gezien is Fire bi, maar aangezien ik zelf straight ben plus tot nu toe enkel mannelijke karakters een bepaalde klik met haar hebben gehad valt ze voornamelijk voor katers xD |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 22:48 | |
| Ace word veel te snel verliefd xD Iig heeft hij zijn kits waar hij onwijs veel van houd :"D Ooit wil ik dat als hij met pensioen is van zijn werk dat hij een stabiele partner krijgt <3
Bane heeft geen goede smaak dus dat word hem voor een lange tijd niet xD Ze moet eerst slechte keuzes maken voor ze ooit settled. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 23:11 | |
| K denk da Fire altijd wel enige frictie gaat hebben met wie dr partner dan ook wordt, maar ik wil dr iig wel voor n poosje gwn beetje happy hebben met wat kleinere dingetjes die dan spelen, maar niet hele grote drama denk ik x'D Juist weer warriors gaan lezen en t zijn die simpele dingen die t m juist soms doen. |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 23:25 | |
| |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 23:30 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 23:30 | |
| |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 23:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 23:38 | |
| Daar wil ik wel op posten x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 23:51 | |
| - Tallfright schreef:
- Daar wil ik wel op posten x3
Van mij mag je (A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|