A N N I - S E N S E I 111 Actief "If the elevator to success is broken, take the damn stairs."
| |
| Onderwerp: » GZ « family counts for two di 23 mei 2017 - 20:38 | |
| Heya !!
Sacredfire is in de RPG qua familie erg alleen, dus ik zoek wat familie voor haar! Oude of nieuw aangemaakte accounts, mij lijkt het allebei leuk?
Parents Ik zoek ten eerste een moeder of vader voor Sacredfire en haar eventuele siblings. Of deze een partner heeft of de ander een NPC ouder was maakt niet zo heel erg uit. Sacred is in ieder geval best gehecht aan haar ouder(s) maar voelt zich vaak onzeker over aandacht vragen, al is dat wel iets wat ze vaak graag wil
Siblings Ten tweede, broertjes en zusjes. Sacred is sowieso de oudste van haar nestje, maar dat maakt niet erg veel uit, uiteindelijk. Sacred is 19 moons oud, dus de andere siblings uit haar nestje zouden dus ook deze leeftijd aanhouden. Een tweede optie is dat je een sibling hebt van een nestje later, dus katten die nu apprenticeleeftijd zouden hebben. Sacred kan af en toe wat neerhalende grappen maken, zeker naar jongere siblings toe, maar waardeert ze over het algemeen wel en net zoals bij haar ouders houdt ze van aandacht krijgen van hen.
That'll be all!
•Hyena |
|
Lieke 17 Actief And if there's a reason i'm still alive
when everyone who loved me has died,
I'm willing to wait for it~
| |
| Onderwerp: Re: » GZ « family counts for two wo 21 jun 2017 - 20:22 | |
| Hai! Ik zou het heel leuk vinden om een zusje te hebben, dus heb ik Lightwhisker voor je als het goed is? :3 Lightwhisker is een bruinblonde poes met ijsblauwe ogen en een lange vacht. Ze is alleen 13 manen oud, ik weet niet of dat een probleem is? Anders zou ik dat misschien nog kunnen veranderen |
|