Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Love is a demon's gift di 16 mei 2017 - 20:31 | |
| Amberhunt proestte het uit van het lachen en Demon lachte met hem mee. Het had raar geklonken, z'n robuust tom die zegt dat hij de mama wilt zijn van de familie. Hij had ook niet geweten waarom dat er uitvloog maar hij zag zich zelf meer als een mama als een papa. Hij was nu al onafscheidelijk met zijn baby's en hij had al meerde opmerkingen gekregen dat hij een geweldige queen kon zijn als de een she-cat was geweest. "Is goed, zolang je maar de kater van mijn dromen blijft" Mauwde de rode tom met een glimlach en Demonslayer krulde weer zijn staart om hem heen en likte zijn roze neusje. Oh Starclan wat was hij gelukkig met Amberhunt
|
|
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Love is a demon's gift di 16 mei 2017 - 20:41 | |
| En weer voelde hij de warme staart om zich heen geslagen. Amber werd vervult van vreugde en gaf Demon een likje terug. Hij kon niet blijer zijn met welke kat dan ook. Hij keek opnieuw naar de kleine kittens en grinnikte "Laten we ze hier liggen ofzo? Ik weet niet wie er nu voor ze zorgt?" Vroeg hij Demonslayer zachtjes. |
|
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Love is a demon's gift wo 17 mei 2017 - 7:57 | |
| "Laten we ze hier liggen ofzo? Ik weet niet wie er nu voor ze zorgt?" Vroeg zijn partner, Demon keek eventjes op, zijn blik glijdend over zijn drie engeltjes. "De queen die ze zoogt is nu eventjes der benen streken dus ik denk dat we blijven tot ze terug is" Hij kan natuurlijk ook gewoon, de andere Shadowclan queens zouden heus wel een oogje in zeil houden maar de grote tom vertrouwde enkel zijn oude vriendin die nu voor zijn kleine balletjes zorgde. "Als je wil mag je weg hoor" Mauwde hij, misschien had Amberhunt nog plannen en hij wou hem niet hier houden en zijn dag nog meer verpesten als hij iets te doen dan.
|
|
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Love is a demon's gift wo 17 mei 2017 - 19:14 | |
| "De queen die ze zoogt is nu eventjes der benen streken dus ik denk dat we blijven tot ze terug is" Legde Demonslayer uit en Amber knikte met een glimlach. Als Demon haar vertrouwde deed hij dat ook. "Als je wil mag je weg hoor" Vervolgde zijn partner en de rode kater schudde snel zijn kop, hij wilde heel graag bij Demon en zijn kittens blijven. "ik blijf hier liefje" Glimlachte hij blij.
|
|
| Onderwerp: Re: Love is a demon's gift | |
| |
|