|
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Search zo 14 mei 2017 - 17:25 | |
|
Hai all B)
Ik zoek voor mijn River (that runs Downhill) een paar dingen. In specifiek ouders en een even oude sibling. Verder misschien ook oudere siblings. In haar profile staan nu wat placeholders maar die mogen ook gebruikt worden voor de rollen in kwestie c:
Hieronder de placeholder names, maar andere namen mogen zeker ook!
Mama: ? Papa: Drizzle (Wolf)
Littermate: Stag roaming in the Forest (Found - Elfje)
Other siblings: Eyes of the Snake (Anouk)
IK zou eig het liefst een protective bro hebben voor de littermate, maar voor degene die wilt, u ziet maar! c:
River is daarbij gebasseerd op mijn oude acc Snowdrop, haar karakter zal dus evenwijdig lopen met de hare maar niet volledig gelijk zijn ^^ Aangezien River een calico is denk ik zo dat alle kleuren mogelijk zijn, dus daar ga ik niet nauw op kijken c:
Verder andere dingen kunnen eventueel ook nog gezocht worden dus als je wilt meld je maar aan ook topics pls geef me topics
Wat zoek ik nu, kort samengevat: - Ouders (Daddy found!) - Siblings (1 littermate) (Littermate found!) - Evt andere dingen - Topicsss
Alvast bedankt, Bo2
Laatst aangepast door River • op ma 15 mei 2017 - 15:46; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Search zo 14 mei 2017 - 22:55 | |
|
STAG ROAMING IN THE FOREST
General: Name: Stag Full Name: Stag roaming in the Forest Age: 9 moons Gender: Male Tribe: Tribe of Rushing Water Sibling(s): River that runs Downhill Parents: ? x ?
Inside: Keywords: Easy going, care free, protective, curious,
Stag gaat makkelijk met andere katten, maar ook het onverwachte om. Als er iets op zijn pad komt zal hij proberen er een weg omheen te zoeken, of een oplossing, hoe lang het ook duurt. Ook zal hij dit bij vrienden en familie doen. Hij is in dat opzicht nogal een bemoeial. Als iets zijn geliefden dwars zit zal hij niet rusten voor het opgelost is. Dat kan een pluspunt of een minpunt zijn. Hij kan er niets aan doen, het zit eenmaal in zijn aard. Net zoals zijn overbezorgde bedrag naar katten waar hij close mee is. Vooral zijn zus. Als hij niet bezorgd is, lijkt het echter alsof hij geen zorgen aan zijn hoofd heeft. Stag zal dan grappen maken, lol trappen wanneer hij kan etc. Ook kan hij door zijn half zorgeloze blik op het leven wel eens in de problemen komen, want hij is ook erg nieuwsgierig, wat wel eens leid tot een ongelukje of straf. Toch trekt hij zich daar niets van aan en gaat hij gewoon door met zijn leven hoe goed mogelijk hij dat kan.
Outside:
Stag heeft een korte, bruine vacht met tabby patroon, en een kleinere bouw, die perfect is voor een Prey Hunter. Dit zal hij dan later ook worden, in tegenstelling tot zijn zus River, die een Cave Guard zal worden. Hij heeft bruine ogen en een roze neusje. Stag heeft een klein litteken op zijn poot die hij een keer perongeluk had opengehaald aan een scherp stuk steen (al zal hij volhouden dat het anders was gebeurd).
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Search ma 15 mei 2017 - 15:45 | |
| Drizzle zal de vader zijn van de kindjeeess (aka Wolf) ♥
De oudere bro is Eyes of the Snake, die bespeeld word door Anouk c:
Van mij mag je Stag aanmaken, Elfje~ |
|
| |
Elfje 172 Actief Tú y yo nos llevamos el mundo por delante
| |
| Onderwerp: Re: Search ma 15 mei 2017 - 17:14 | |
| Hier is ie, zal hem even gaan aanmelden |
|
| |
Wölf 113 Actief Damn, this is exciting!
| |
| Onderwerp: Re: Search ma 15 mei 2017 - 17:15 | |
| en hier is daddy Drizzle B) |
|
| |
A 82 Actief Ultimately, we are judged by what we cannot change
| |
| Onderwerp: Re: Search ma 15 mei 2017 - 18:30 | |
| Here is the older brother *waves around with cat* poor cat |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Search vr 7 jul 2017 - 23:30 | |
| Hey all!
Zullen we ze allemaal een maantje omhoog doen? c:
Dan zullen ze allen als volgt staan; River & Stag: 10 moons Eyes: 18 moons Drizzle: 30 moons
(a) |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Search za 8 jul 2017 - 0:19 | |
| |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Search za 8 jul 2017 - 22:32 | |
| Ik vind het goed, zal het wss ergens volgende week pas doen want ik ben lui |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Search vr 1 sep 2017 - 14:19 | |
| Hey all~ Het is alweer bijna 2 maanden geleden, zullen we de familie weer een maandje omhoog doen? c:
River & Stag: 11 moons Eyes: 19 moons Drizzle: 31 moons
c: |
|
| |
Wölf 113 Actief Damn, this is exciting!
| |
| Onderwerp: Re: Search wo 13 sep 2017 - 15:05 | |
| zekerlijks~ |
|
| |
Elfje 172 Actief Tú y yo nos llevamos el mundo por delante
| |