|
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| |
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller zo 14 mei 2017 - 15:02 | |
| Bear wilt wel een oude vriend zijn c: Ze hebben ongeveer 'tzelfde karakter xD |
|
| |
Linn 98 Actief He would always be a storm
and she would always be a girl
who danced in the rain
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller zo 14 mei 2017 - 15:16 | |
| Hmmm, ik heb zo'n gevoel dat Night wel vaker met Skyteller in aanraking is gekomen, voornamelijk omdat ze zo impulsief is en dat gecombineerd met haar rang als Cave Guard lijkt het me dat ze best vaak voor wonden naar de Healer moet onder andere en dan een grote mond opzet/sarcastisch gaat wezen als hij haar verteld dat ze eens moet stoppen met dat impulsieve gedrag?. Dus dat de twee elkaar wel redelijk-ish kennen?
Zou niet weten wat voor relatie dat dan zou moeten zijn. Haat-liefde met heel veel sarcasme en droge humor lol.
Hmn en anders kunnen we ooit eens een topic doen en dan zien we wel waar het ons heen brengt? |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller zo 14 mei 2017 - 15:22 | |
| @Bear: Lijkt me goed ^^ @Night: Kunnen idd doen dat ze goed bekend met elkaar zijn en dan zien als we n topic doen hoe dat een beetje loopt tussen de twee en daar de algemene verhouding tussen hun uit halen idd. Of t meer irritatie is of ergens ook wel elkaar mogen enzo x'D |
|
| |
mArLiE 31 Actief Why'd only call me when you're high
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller zo 14 mei 2017 - 15:24 | |
| Lunar als goeie vriend? :3
Lunar is wel een kater die vroeger tijdens zijn To-be tijd zich vaak in de nesten werkte dus misschien dat hij dan vaak de zieken en elders moest helpen wanneer hij weer iets geflikt had en daarom Skyteller vaak sprak toen hij in de sick cats den lag. Het is even snelle denkwerk maar dat leek me wel leuk, maybe dat ze elkaar dus nog steeds vaak spreken en dat Lunar hem altijd wel een handje helpt wanneer dat nodig is c: Lunar is 43 moons dus kwa leeftijd is het mogelijk volgens mij~
Laatst aangepast door Lunar • op zo 14 mei 2017 - 15:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Linn 98 Actief He would always be a storm
and she would always be a girl
who danced in the rain
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller zo 14 mei 2017 - 15:26 | |
| Waz: Yes, klinkt goed! Ik heb momenteel een drukke week ivm eindexamens, maar vanaf donderdag zou ik eventueel een topic voor de twee aan kunnen maken als je interesse hebt? |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller zo 14 mei 2017 - 15:28 | |
| Storm is de broer van Night en zal hem waarschijnlijk ook wel kennen. Daarbij is Storm behoorlijk wispelturig dus zou hij vast ook vaak genoeg met hem in aanraking zijn geweest.
Chaser zal misschien zijn nichtje worden dus als dat zo is kan er ook wel iets tussen die twee verzonnen worden. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller zo 14 mei 2017 - 15:31 | |
| @Night: Helemaal prima hoor ^^ @Lunar: Hmm ik moet even denken vanaf wanneer hij er weer uit was, want ik denk dat hij met 20 moons wel aan zijn training is begonnen. Dan nog zou hij veel in de sick cats den geweest zijn omdat hij van Stoneteller kruiden en planten moest leren om katten te genezen enzo. Miss da Lunar voor straf wel eens met hem mee moest kruiden zoeken? @Ocean: Dan laat ik Storm ook beetje aan de RPG over. En Chaser kunnen we miss nog wat op bedenken dan idd ^^ |
|
| |
mArLiE 31 Actief Why'd only call me when you're high
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller zo 14 mei 2017 - 15:34 | |
| Yea sounds great, laten we dat doen ^^ |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller zo 14 mei 2017 - 15:40 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller ma 15 mei 2017 - 0:22 | |
| Yushh! Ik ga btw binnenkort posten hoor |
|
| |
liefs, jacqy 16 Actief to triumph, ink your fingers
and start a wildfire
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller ma 15 mei 2017 - 5:02 | |
| Light en Sky zijn wel ongv dezelfde leeftijd dus die kunnen ook vrienden zijn? En tja, ze is de moeder van Night en Storm dus als die zich in de nesten hebben gewerkt kan Sky haar misschien wel eens een preek kunnen gegeven hebben hoe ze die heeft opgevoed xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller ma 15 mei 2017 - 15:06 | |
| @Light: Ja dat klopt dat ze beetje zelfde leeftijd hebben. Dan kent hij haar al van zijn jeugd. Als zij over de grot moest waken kan hij af en toe ook met haar zijn gaan praten toen hij nog zo ziek was. |
|
| |
liefs, jacqy 16 Actief to triumph, ink your fingers
and start a wildfire
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller di 16 mei 2017 - 4:19 | |
| Klinkt goed ja c: Misschien later een topicje om te kijken hoe het tussen die twee gaat? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller di 16 mei 2017 - 9:58 | |
| Ja is goed hoor ^^ Ik kan soms wat laat reageren, omdat ik super veel topics heb, maar moet goedkomen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Skyteller | |
| |
|
| |
|