We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 20:41
Heeft iemand hier advies voor het houden en verzorgen van een baardagame/baardagaam (of hoe je de naam van die dieren ook schrijft)? Ik zit er namelijk aan te denken om er heel misschien eentje te nemen want ik vind reptielen echt awesome maar ik ben er nog niet zo heel zeker van want ik ben bang dat ik dingen fout ga doen en zo.. Ik heb al wel wat dingen opgezocht en gelezen over hoe en wat maar ik vroeg me af of hier mensen me uit ervaring advies zouden kunnen geven :3
Laatst aangepast door Fisheye op ma 15 mei 2017 - 20:45; in totaal 1 keer bewerkt
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 20:43
@Marieke, Kate heeft een baardgamaan, van Draco en... ik ben haar andere accounts even kwijt, heb je haar nummer? Volgens mij zat ze ook in de wc groepsapp
River •
Member
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light