|
|
Mama Beertje 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 16:42 | |
| i can help c:
heeft het te maken met pj?
|
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 16:44 | |
| - Roughsand schreef:
- I'm thinking about a name, but I'm not sure xD I want something echo related, but idk :')
sws iets met echo! Tawnee gaat wss iets met Lion hebben aangezien haar naam daar mee gerelateerd is, namelijk betekend haar naam dit: The name Tawnee is an Irish name. In Irish the meaning of the name Tawnee is: A green field; the warm sandy color of a lion's coat.en yes beertje XD |
|
| |
»Quinty« 118 Actief "It wasn't my fault. We had no choice"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 16:45 | |
| @beer, dat mag xD ik zoek gewoon iets met Echo erin :') |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 16:46 | |
| Ahhh jullie krijgen allemaal zulke matchende namen. Baneflower is gwn rag want een edgy teen name. Btw hoe oud gaan zjullie ze maken? B) |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 16:48 | |
| - Acefray schreef:
- Ahhh jullie krijgen allemaal zulke matchende namen. Baneflower is gwn rag want een edgy teen name. Btw hoe oud gaan zjullie ze maken? B)
Ze is ook wel een verwelkte bloem hoor, rotwijf B( nee yk love herWss gaat tawn een appie zijn van rond de 8/9/10 moons aangezien ze wat jonger is dan Rag & ik mss ook haar innocent kant eerst wil bespelen c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 16:48 | |
| Not sure yet XD Ik zou er trouwens ook een Wolf naam van maken (Echo Wolf immers xD)
Ik ben met een half uurtje thuis??? Dus Dan kunnen we wel verder eraan werken xd |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 16:51 | |
| Hee kan iemand de ogen hiervan amberkleurig bruin maken? - Spoiler:
|
|
| |
Mama Beertje 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 16:52 | |
| Echosmile Echotail Echofawn Echofang Echorye Echostone Echolapse Echospine Echofaith Echocorpse
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 16:54 | |
| Omg, ik dacht opeens random aan Howlingecho xD
cause u said wolf |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 17:00 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Hee kan iemand de ogen hiervan amberkleurig bruin maken?
- Spoiler:
Oh jee slechte kwaliteit zeg Klik voor orginele plaatje, pls help Howlingecho is een mooie naam x3 |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 17:06 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Spoiler:
Hoe 'amber' wil je het hebben? Ik heb nu zoiets: https://i.imgur.com/yBT7ASW.png |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 17:06 | |
| Howlingecho is een mooie naam <3 Also, dankje Beer! Ze zijn zeer mooi |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 17:14 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Spoiler:
Hoe 'amber' wil je het hebben? Ik heb nu zoiets: https://i.imgur.com/yBT7ASW.png Jaa dat is prima thanks <3 Okee volgend probleem is nog steeds dat ik niet goed ben in setjes maken Btw. het is vandaag de verjaardag van mijn overleden kat D: Maar Kestrel leeft voort als hem :p *wijst naar setje* |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 17:37 | |
| Hey alles goed?
Oh gosh maak me echt zorgen om onze kat. De dierenarts kan niets vinden maar hij doet zo raar.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 17:40 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Hey alles goed?
Oh gosh maak me echt zorgen om onze kat. De dierenarts kan niets vinden maar hij doet zo raar.. Wat doet hij dan precies? D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 17:47 | |
| Als James hier is, je hebt PB op Bane <3
Ik denk trouwens dat ik voor Howlingecho ga en dat ik m op ongeveer een jaar zet? Want Echo en Rag waren even oud xD Correctie: Echo was ouder, dus wss wordt hij dan de oudste van 't stel xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 17:51 | |
| Ik heb ook precies gisteren net dat Echo account geclaimd hahaha |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 17:57 | |
| gisteren begonnen met thirteen reasons why kijken, en omg heftig idk maar ik mag Hannah niet :"""""") |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 17:59 | |
| - Swallowflight schreef:
- gisteren begonnen met thirteen reasons why kijken, en omg heftig
idk maar ik mag Hannah niet :"""""") Dat laatste komt goed :3 |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 mei 2017 - 18:03 | |
| Nou die schrijfopdrachten van Nederlands gingen slecht, de rest wel goed. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|