|
|
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 16:02 | |
| - Bronzemask schreef:
- Vanavond is het eindgala van de 4de. Jaloers! Iedereen komt met speciaal vervoer. De een op een paard, de ander op de trekker. Wij hebben ook een trekker dus ik denk dat dat hem volgend jaar word.
ik had gister een eind bbq geen gala of feest ofs lmao |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 16:07 | |
| - Seaweedkit schreef:
- Bronzemask schreef:
- Vanavond is het eindgala van de 4de. Jaloers! Iedereen komt met speciaal vervoer. De een op een paard, de ander op de trekker. Wij hebben ook een trekker dus ik denk dat dat hem volgend jaar word.
ik had gister een eind bbq geen gala of feest ofs lmao Bij ons organiseren de 6des een fuif maar dat is ook niet echt afscheidsdinges ofzo xD Wij hebben niet echt iets in de aard behalve de 100 dagen miss maar dat is ook weer iets anders. Hm. Misschien houden ze iets geheim, maar dan zal ik het volgend jaar wel weten te zeggen xD Also ik weet niet of ik op je lijk, hoe zie je eruit? (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 16:11 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Bronzemask schreef:
ik had gister een eind bbq geen gala of feest ofs lmao Bij ons organiseren de 6des een fuif maar dat is ook niet echt afscheidsdinges ofzo xD Wij hebben niet echt iets in de aard behalve de 100 dagen miss maar dat is ook weer iets anders. Hm. Misschien houden ze iets geheim, maar dan zal ik het volgend jaar wel weten te zeggen xD Also ik weet niet of ik op je lijk, hoe zie je eruit? (a) krullend bruin haar en groene ogen. En ja wij hebben dan dat we met alle klassen vier naar de ardennen gaan als je mee wilde en ervoor betaald ofc. Das dan meer ons afscheid dinges, echt zuur dat ik dan nog een maand moet gaan voor ik 16 ben. |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 16:15 | |
| - Seaweedkit schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Bronzemask schreef:
ik had gister een eind bbq geen gala of feest ofs lmao Bij ons organiseren de 6des een fuif maar dat is ook niet echt afscheidsdinges ofzo xD Wij hebben niet echt iets in de aard behalve de 100 dagen miss maar dat is ook weer iets anders. Hm. Misschien houden ze iets geheim, maar dan zal ik het volgend jaar wel weten te zeggen xD Also ik weet niet of ik op je lijk, hoe zie je eruit? (a) krullend bruin haar en groene ogen. En ja wij hebben dan dat we met alle klassen vier naar de ardennen gaan als je mee wilde en ervoor betaald ofc. Das dan meer ons afscheid dinges, echt zuur dat ik dan nog een maand moet gaan voor ik 16 ben.
Nou ik zal groene lenzen in moeten doen dan xD Also ja, onze zesdes gaan ook op eindejaarsreis! Was ik al vergeten. Is ook niet verplicht ofzo :') also ik ben jaloers dat jullie al klaar zijn met 4 jaar tbh. Hier moet je bijna sws tot 18 naar het middelbaar tenzij je je examens voor de middenjury doet en vroeger gaat studeren :') (of een jaar overslaat ofc) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 16:17 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Bronzemask schreef:
ik had gister een eind bbq geen gala of feest ofs lmao Bij ons organiseren de 6des een fuif maar dat is ook niet echt afscheidsdinges ofzo xD Wij hebben niet echt iets in de aard behalve de 100 dagen miss maar dat is ook weer iets anders. Hm. Misschien houden ze iets geheim, maar dan zal ik het volgend jaar wel weten te zeggen xD Also ik weet niet of ik op je lijk, hoe zie je eruit? (a) krullend bruin haar en groene ogen. En ja wij hebben dan dat we met alle klassen vier naar de ardennen gaan als je mee wilde en ervoor betaald ofc. Das dan meer ons afscheid dinges, echt zuur dat ik dan nog een maand moet gaan voor ik 16 ben.
Nou ik zal groene lenzen in moeten doen dan xD Also ja, onze zesdes gaan ook op eindejaarsreis! Was ik al vergeten. Is ook niet verplicht ofzo :')
also ik ben jaloers dat jullie al klaar zijn met 4 jaar tbh. Hier moet je bijna sws tot 18 naar het middelbaar tenzij je je examens voor de middenjury doet en vroeger gaat studeren :') (of een jaar overslaat ofc) Tja ik zeur ook niet dat ik van mijn school af mag haha. |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 16:42 | |
| Als een leraar jouw planning verstoord... terwijl je al lange schooldagen hebt en net alles zorgvuldig hebt in gepland... Ik kan daar echt zo slecht tegen. Het is niet alsof ik elke dag vrije tijd heb ofzo tenzij ik in de trein zit of eerder vrij ben.. Mijn rooster is killing en ze hebben niet door dat ik drie dagen thuiskom, eet en na bed ga. En nauwelijks de tijd heb om mijn moeder te begroeten en na haar dag te vragen. Maar even een groepsproject last minute deadline geven is dan super slim! En dan ook nog zeggen dat ik wel tijd vindt, heb altijd structuuruur en deze periode af en toe eerder vrij. Slimmerd is vergeten dat deze week enkel lange dagen zijn. Mijn groepje alles behalve gemotiveerd is en dat ik voor structuuruur ergens ga zitten voor extra uitleg dat ik niet kan missen. En nee, ben morgen ook niet om half acht pas thuis of zo... Dus dat kan allemaal. Vrijdag heb ik tijd maar denk niet dat de anderen graag langer op school vast zitten, zeker niet na de rare dag die we dan hebben. Dus thanks leraar.. (oh en dan had ik ook nog niet verteld dat ik door mijn lichte vorm van autisme minstens een uur moet ontspannen/tijd voor mijzelf nemen om even alle prikkels te verwerken, zodat ik niet als een kip zonder kop rondloop.) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 16:44 | |
| Lol ik heb ook gwn 7 jaar middelbaar gehad hoor (normaal 6), dus ik was 19 toen k klaar was. |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:06 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Bronzemask schreef:
Nou ik zal groene lenzen in moeten doen dan xD Also ja, onze zesdes gaan ook op eindejaarsreis! Was ik al vergeten. Is ook niet verplicht ofzo :')
also ik ben jaloers dat jullie al klaar zijn met 4 jaar tbh. Hier moet je bijna sws tot 18 naar het middelbaar tenzij je je examens voor de middenjury doet en vroeger gaat studeren :') (of een jaar overslaat ofc) Ja, vmbo heeft maar 4 jaar, havo 5 jaar en vwo/gymnasium 6 jaar ^^' tbh snap ik toch niet echt waarom ze het zo hebben geregeld, bcs ik het niet logisch vind dat vwo/gymnasium het meest aantal jaren heeft aangezien zij sneller door de stof gaan dan vmbo en havo. ik zou me echt niet kunnen voorstellen om volgend jaar al eind-examens te hebben .____. ben blij dat ik op een havo/vwo school zit xD |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:10 | |
| - Firedance schreef:
- Lol ik heb ook gwn 7 jaar middelbaar gehad hoor (normaal 6), dus ik was 19 toen k klaar was.
Het is maar wat je gewoon noemt. Niet iedereen heeft hetzelfde niveau Ik ben heel blij met mijn niveau want ik kan nog steeds worden wat ik wil zonder nog door te stromen naar de HAVO. En ik heb maar vier jaar middelbare dus ik studeer wanneer ik 16 ben XD. Ik heb ook 4 uur per week D&P (dienstverlening en producten) waarvan we twee uur techniek/koken hebben en twee uur computerdingen zoals werken met Excel en Publisher enzo hebben. |
|
| |
»Quinty« 241 Actief "I often feel like a failure and a success withing the same hour"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:13 | |
| Klinkt leuk, Inge! c: Ik zou dus écht niet klaar zijn om wanneer ik 16 ben al te gaan studeren tbh. Ik zie al verschrikkelijk op om als 17-jarige te gaan studeren, maar ik ga proberen na het havo door te stromen naar vwo :"""") en als dat niet lukt, neem ik wss een tussenjaartje (A) I mean, ik gedraag me als 15-jarige nog als een kind van 10 dus dat zou absoluut niet goed komen als ik volgend jaar al losgelaten zou worden in de grote (boze ) wereld xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:14 | |
| ik zou eigenlijk best weer naar school willen maar dat kan ik niet aan :/ |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:16 | |
| - Firekit, schreef:
- Klinkt leuk, Inge! c:
Ik zou dus écht niet klaar zijn om wanneer ik 16 ben al te gaan studeren tbh. Ik zie al verschrikkelijk op om als 17-jarige te gaan studeren, maar ik ga proberen na het havo door te stromen naar vwo :"""") en als dat niet lukt, neem ik wss een tussenjaartje (A)
I mean, ik gedraag me als 15-jarige nog als een kind van 10 dus dat zou absoluut niet goed komen als ik volgend jaar al losgelaten zou worden in de grote (boze ) wereld xD Ik ben al bang dat ik op 18 nog te jong ga zijn hoe doen mensen het op 16 xD |
|
| |
Bo~ 199 Actief I lost my way inside the truth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:20 | |
| - Firekit, schreef:
- Klinkt leuk, Inge! c:
Ik zou dus écht niet klaar zijn om wanneer ik 16 ben al te gaan studeren tbh. Ik zie al verschrikkelijk op om als 17-jarige te gaan studeren, maar ik ga proberen na het havo door te stromen naar vwo :"""") en als dat niet lukt, neem ik wss een tussenjaartje (A)
I mean, ik gedraag me als 15-jarige nog als een kind van 10 dus dat zou absoluut niet goed komen als ik volgend jaar al losgelaten zou worden in de grote (boze ) wereld xD ik was 16 toen ik begon met mn studie toen ik van de havo af kwam hahaha :"D |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:25 | |
| - Bloomkit schreef:
- Firekit, schreef:
- Klinkt leuk, Inge! c:
I mean, ik gedraag me als 15-jarige nog als een kind van 10 dus dat zou absoluut niet goed komen als ik volgend jaar al losgelaten zou worden in de grote (boze ) wereld xD Ik ben al bang dat ik op 18 nog te jong ga zijn hoe doen mensen het op 16 xD Ik blijf nog gewoon thuis wonen hoor. Er verandert niet veel, alleen dat ik veel verder moet fietsen c: Maar de vervolgopleiding van de middelbare noem je studeren ookal ga je niet ergens in Utrecht of Nijmegen en al die grote studentensteden wonen. Ik ga lekker naar Doetinchem, lekker in de buurt van mij vergeleken met de grotere steden. Ik blijf in de achterhoek. Wat de boer(in) niet kent, dat vreet hij niet. En ik mag dan een vmbo boerinnetje zijn die in de middle of nowhere woont. Ik ben trots op mijn cijfers en afkomst. Ik zie wel eens video's die vwo'ers vergelijken met vmbo'ers qua spelling. Gelukkig kan ik goed spellen en talen in het algemeen. Nee, mijn probleem zit meer bij het rekenen, daar ben ik niet heel goed in. *kuch kuch* |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:25 | |
| Als ik nog op de middelbare school zou zitten, zou ik op z'n best op mijn 20ste afstuderen - waarschijnlijk zelfs nog later. Nu zit ik in het volwassenenonderwijs en daar ervaar ik véél minder stress en prestatiedruk c: Het helpt ook dat ik daar webdesign volg en de halve klas bestaat uit nerds (a) |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:27 | |
| Ik studeer op m'n 17e hopelijk dan toch want anders betekend het dus dat ik deze examens ga falen en dat wil ik niet rip af op de middelbare school xD
OMG EVEN DELEN Vanochtend een oefenexamen Nederlands gemaakt en een 7,2 daarvoor, vanmiddag voor eentje een 8,8 -prays voor morgen- |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:34 | |
| @Inge: Het was ook meer dat niet iedereen in Nederland op zn 16e al klaar is met school.
En wrm vwo enzo er langer over doen? Die krijgen gewoon meer stof. Dus dan kunnen ze t wel sneller oppikken over t algemeen, t is alsnog zo veel dat t langer duurt xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:56 | |
| Nou ja ik vind het best wel eng om op mijn 16e te gaan studeren want ik moet ineens van 40 min fietsen naar meer dan een uur met bus en trein. Want ik woon in een boerendorpje en ga naar Rotterdam. Gelukkig gaat er wel een van mijn vrienden waarmee ik dit jaar in de klas zit mee. |
|
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:56 | |
| Iemand die zin heeft in een topicje met predator btw? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 17:58 | |
| - Predator schreef: