Lynn 158 Actief
| |
| Onderwerp: [RPG] Bollene wo 7 sep 2011 - 14:07 | |
| - lijstje:
Naam: Bolléne Soort: [ RPG ] Onderwerp: Weerwolven in de middeleeuwen Omschrijving: ^ Link: Klik hier voor de linkEventuele banner/afbeelding:
Wees een mens en een wolf in een. Leef in de middeleeuwen en ontmoet de machtige ridders die zich daar bevinden. En ontdek het echte leven van het middeleeuwen
Vrij als een vogel, met de wind in je haar. Overal is vreugde, nergens gevaar. Rennend als een wolf, op een open vlakte. Niemand, nee niemand, weet wat je staat te wachten. In de wereld van Bolléne
Commentaar graag, zo dat het aangepast kan worden en de site beter word. Deze site is niet van mij, maar ik zal alles wat er gezegd wordt doorgeven |
|
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Bollene wo 7 sep 2011 - 14:24 | |
| Ik lief het écht !!!! waauuw ik ben er door overdonderd x'D ik meld me waarschijnlijk aan maar ben niet zeker aangezien ik er daarna mss mee kap.... ....doe ik bij elke RPG site behalve WC en het zou zonde zijn van de verspilde acc öaam ik meen het het is fantasties x'D |
|
Lynn 158 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Bollene wo 7 sep 2011 - 15:44 | |
| Zal Silver leuk vinden om te horen Veel plezier :3 |
|
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Bollene wo 7 sep 2011 - 16:50 | |
| Wie heeft het gemaakt ? x'D |
|
Lynn 158 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Bollene za 10 sep 2011 - 14:12 | |
| De admin heet Silver. Volgens mij is ze op WS Silvermoon maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen :3 |
|
| Onderwerp: Re: [RPG] Bollene | |
| |
|