|
|
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 9:32 | |
| Agreed xD Het zou heel mooi zijn als dat topic zich zou afspelen nadat Fire is teruggekeerd naar de grot, niet wetende dat Thorn nu deputy is |
|
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 9:34 | |
| Hallow allemaal c: Vandaag zit ik ziek thuis omdat ik me echt te slecht voel voor die stomme fietstocht in de westhoek ;-;
|
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 9:35 | |
| - Predator schreef:
- Hallow allemaal c:
Vandaag zit ik ziek thuis omdat ik me echt te slecht voel voor die stomme fietstocht in de westhoek ;-;
Veel beterschap Bunny! |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:15 | |
| Shit, kill me pls Oke dus de afgelopen 2 dagen heb ik 2 hele hoofdstukken wiskunde geleerd voor mijn herkansing morgen en nu blijkt dat ik donderdag een toets van het volgende hoofdstuk heb :'D Die stond eerst gepland voor volgende week maandag maar de docent had een fout gemaakt >c |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:18 | |
| Ik vraag me opeens af... Als een leider in sommige van zijn levens goed is en in sommige slecht, kan het dan dat er uiteindelijk in zowel StarClan als Dark Forest een geest van hem rondloopt? |
|
| |
Bunny 128 Actief "If the whole world was watching, I'd still dance with you"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:20 | |
| - Crowcall schreef:
- Ik vraag me opeens af... Als een leider in sommige van zijn levens goed is en in sommige slecht, kan het dan dat er uiteindelijk in zowel StarClan als Dark Forest een geest van hem rondloopt?
Dan zou zijn geest als het ware gesplitst zijn? Zou Starclan dan niet hem volledig in Starclan laten, zoals ze ook gewone katten kunnen vergeven voor de dingen die ze gedaan hebben in hun leven? (kuchkuch whitelion) |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:24 | |
| - Snakesong schreef:
- Crowcall schreef:
- Ik vraag me opeens af... Als een leider in sommige van zijn levens goed is en in sommige slecht, kan het dan dat er uiteindelijk in zowel StarClan als Dark Forest een geest van hem rondloopt?
Dan zou zijn geest als het ware gesplitst zijn? Zou Starclan dan niet hem volledig in Starclan laten, zoals ze ook gewone katten kunnen vergeven voor de dingen die ze gedaan hebben in hun leven? (kuchkuch whitelion) Maar Whitelion had tenminste nog berouw. Hm... Als de leider in het begin slecht is, zouden die levens misschien alsnog naar StarClan over mogen gaan? Aan de andere kant hebben die levens misschien geen berouw, aangezien die zijn verloren terwijl de kat nog slecht was. En als een kat eerst goed is, komen die levens in StarClan, maar als hij daarna volledig corrumpeert door de macht ofzo en daar helemaal geen spijt van heeft, kunnen die levens moeilijk naar StarClan, lijkt me. Dit is veel te interessant :3 |
|
| |
ワゾウラ 141 Actief "I prefer to have my nightmares with open eyes."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:25 | |
| - Thornface schreef:
- Agreed xD
Het zou heel mooi zijn als dat topic zich zou afspelen nadat Fire is teruggekeerd naar de grot, niet wetende dat Thorn nu deputy is Oh ja das wel een goed idee xD Awkwardd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:30 | |
| - Everstar schreef:
- Snakesong schreef:
- Crowcall schreef:
Dan zou zijn geest als het ware gesplitst zijn? Zou Starclan dan niet hem volledig in Starclan laten, zoals ze ook gewone katten kunnen vergeven voor de dingen die ze gedaan hebben in hun leven? (kuchkuch whitelion) Maar Whitelion had tenminste nog berouw. Hm... Als de leider in het begin slecht is, zouden die levens misschien alsnog naar StarClan over mogen gaan? Aan de andere kant hebben die levens misschien geen berouw, aangezien die zijn verloren terwijl de kat nog slecht was. En als een kat eerst goed is, komen die levens in StarClan, maar als hij daarna volledig corrumpeert door de macht ofzo en daar helemaal geen spijt van heeft, kunnen die levens moeilijk naar StarClan, lijkt me. Dit is veel te interessant :3 Het lijkt me ook zo raar dat die kat dan gesplitst is als het ware. Zou het niet alles of niks zijn? Welke 'geesten' hebben zijn herinneringen? Of hebben ze altijd maar de herinneringen tot aan hun dood? Is de allerlaatste 'geest' dan de échte? Misschien doet het er dan toe hoe hij was de laatste keer dat hij stierf, maar dat alle levens wel samenkomen in oftewel Starclan oftewel Dark Forest.. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:33 | |
| - Snakesong schreef:
- Everstar schreef:
- Snakesong schreef:
- Crowcall schreef:
Dan zou zijn geest als het ware gesplitst zijn? Zou Starclan dan niet hem volledig in Starclan laten, zoals ze ook gewone katten kunnen vergeven voor de dingen die ze gedaan hebben in hun leven? (kuchkuch whitelion) Maar Whitelion had tenminste nog berouw. Hm... Als de leider in het begin slecht is, zouden die levens misschien alsnog naar StarClan over mogen gaan? Aan de andere kant hebben die levens misschien geen berouw, aangezien die zijn verloren terwijl de kat nog slecht was. En als een kat eerst goed is, komen die levens in StarClan, maar als hij daarna volledig corrumpeert door de macht ofzo en daar helemaal geen spijt van heeft, kunnen die levens moeilijk naar StarClan, lijkt me. Dit is veel te interessant :3 Het lijkt me ook zo raar dat die kat dan gesplitst is als het ware. Zou het niet alles of niks zijn? Welke 'geesten' hebben zijn herinneringen? Of hebben ze altijd maar de herinneringen tot aan hun dood? Is de allerlaatste 'geest' dan de échte? Misschien doet het er dan toe hoe hij was de laatste keer dat hij stierf, maar dat alle levens wel samenkomen in oftewel Starclan oftewel Dark Forest.. Ik denk dat je de levens eerder moet zien als een geheel. De leider zal of naar Starclan of naar Dark Forest gaan, lijkt me niet dat zijn/haar geest als het ware gesplitst zal worden. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:36 | |
| - Lionroar schreef:
- Snakesong schreef:
- Everstar schreef:
- Snakesong schreef:
- Crowcall schreef:
Dan zou zijn geest als het ware gesplitst zijn? Zou Starclan dan niet hem volledig in Starclan laten, zoals ze ook gewone katten kunnen vergeven voor de dingen die ze gedaan hebben in hun leven? (kuchkuch whitelion) Maar Whitelion had tenminste nog berouw. Hm... Als de leider in het begin slecht is, zouden die levens misschien alsnog naar StarClan over mogen gaan? Aan de andere kant hebben die levens misschien geen berouw, aangezien die zijn verloren terwijl de kat nog slecht was. En als een kat eerst goed is, komen die levens in StarClan, maar als hij daarna volledig corrumpeert door de macht ofzo en daar helemaal geen spijt van heeft, kunnen die levens moeilijk naar StarClan, lijkt me. Dit is veel te interessant :3 Het lijkt me ook zo raar dat die kat dan gesplitst is als het ware. Zou het niet alles of niks zijn? Welke 'geesten' hebben zijn herinneringen? Of hebben ze altijd maar de herinneringen tot aan hun dood? Is de allerlaatste 'geest' dan de échte? Misschien doet het er dan toe hoe hij was de laatste keer dat hij stierf, maar dat alle levens wel samenkomen in oftewel Starclan oftewel Dark Forest.. Ik denk dat je de levens eerder moet zien als een geheel. De leider zal of naar Starclan of naar Dark Forest gaan, lijkt me niet dat zijn/haar geest als het ware gesplitst zal worden. Maar in principe lopen alle levens die een leider verloren heeft al ergens in StarClan (of Dark Forest) rond, dus het is al een soort van gesplitst. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:37 | |
| - Everstar schreef:
- Lionroar schreef:
- Snakesong schreef:
- Everstar schreef:
- Snakesong schreef:
- Crowcall schreef:
Dan zou zijn geest als het ware gesplitst zijn? Zou Starclan dan niet hem volledig in Starclan laten, zoals ze ook gewone katten kunnen vergeven voor de dingen die ze gedaan hebben in hun leven? (kuchkuch whitelion) Maar Whitelion had tenminste nog berouw. Hm... Als de leider in het begin slecht is, zouden die levens misschien alsnog naar StarClan over mogen gaan? Aan de andere kant hebben die levens misschien geen berouw, aangezien die zijn verloren terwijl de kat nog slecht was. En als een kat eerst goed is, komen die levens in StarClan, maar als hij daarna volledig corrumpeert door de macht ofzo en daar helemaal geen spijt van heeft, kunnen die levens moeilijk naar StarClan, lijkt me. Dit is veel te interessant :3 Het lijkt me ook zo raar dat die kat dan gesplitst is als het ware. Zou het niet alles of niks zijn? Welke 'geesten' hebben zijn herinneringen? Of hebben ze altijd maar de herinneringen tot aan hun dood? Is de allerlaatste 'geest' dan de échte? Misschien doet het er dan toe hoe hij was de laatste keer dat hij stierf, maar dat alle levens wel samenkomen in oftewel Starclan oftewel Dark Forest.. Ik denk dat je de levens eerder moet zien als een geheel. De leider zal of naar Starclan of naar Dark Forest gaan, lijkt me niet dat zijn/haar geest als het ware gesplitst zal worden. Maar in principe lopen alle levens die een leider verloren heeft al ergens in StarClan (of Dark Forest) rond, dus het is al een soort van gesplitst. sheez betekent dat dat Never met 6 evers kan praten nu? o.o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:39 | |
| We houden het op dit forum een beetje simpel tho. En als een kat dood gaat is je sowieso maar 1 kat in StarClan uiteindelijk. Dus dan is t gewoon wat de overhand had en of ie idd berouw enzo toonde. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:41 | |
| - Runeshade schreef:
- We houden het op dit forum een beetje simpel tho. En als een kat dood gaat is je sowieso maar 1 kat in StarClan uiteindelijk. Dus dan is t gewoon wat de overhand had en of ie idd berouw enzo toonde.
dat is toch al wat simpeler (a) weet je, ik wou eigenlijk dat ik white in Dark Forest had gestopt x3 Maar ach. Nu heeft 'ie in ieder geval een Happy Ending :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:41 | |
| - Snakesong schreef:
- Everstar schreef:
- Lionroar schreef:
- Snakesong schreef:
- Everstar schreef:
- Snakesong schreef:
- Crowcall schreef:
Dan zou zijn geest als het ware gesplitst zijn? Zou Starclan dan niet hem volledig in Starclan laten, zoals ze ook gewone katten kunnen vergeven voor de dingen die ze gedaan hebben in hun leven? (kuchkuch whitelion) Maar Whitelion had tenminste nog berouw. Hm... Als de leider in het begin slecht is, zouden die levens misschien alsnog naar StarClan over mogen gaan? Aan de andere kant hebben die levens misschien geen berouw, aangezien die zijn verloren terwijl de kat nog slecht was. En als een kat eerst goed is, komen die levens in StarClan, maar als hij daarna volledig corrumpeert door de macht ofzo en daar helemaal geen spijt van heeft, kunnen die levens moeilijk naar StarClan, lijkt me. Dit is veel te interessant :3 Het lijkt me ook zo raar dat die kat dan gesplitst is als het ware. Zou het niet alles of niks zijn? Welke 'geesten' hebben zijn herinneringen? Of hebben ze altijd maar de herinneringen tot aan hun dood? Is de allerlaatste 'geest' dan de échte? Misschien doet het er dan toe hoe hij was de laatste keer dat hij stierf, maar dat alle levens wel samenkomen in oftewel Starclan oftewel Dark Forest.. Ik denk dat je de levens eerder moet zien als een geheel. De leider zal of naar Starclan of naar Dark Forest gaan, lijkt me niet dat zijn/haar geest als het ware gesplitst zal worden. Maar in principe lopen alle levens die een leider verloren heeft al ergens in StarClan (of Dark Forest) rond, dus het is al een soort van gesplitst. sheez betekent dat dat Never met 6 evers kan praten nu? o.o Haha, ik geloof dat de levens die er al rondlopen wel 1 geheel vormen? Ik weet het niet precies, maar - soort van lichte spoiler voor de 2e of 3e WC reeks?:
in een vd Warrior Cats boeken was er een Firestargeest aan het jagen in StarClan terwijl hij ook nog springlevend op aarde rondwandelde
Maar goed, we houden het maar gewoon op 1 geest per kat, haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:45 | |
| Ja ik dacht sws dat ze eerst heel vaag waren en dan steeds duidelijker hoe meer levens er verloren zijn. Dus dat is dan uiteindelijk toch 1 kat.
Dan heb je dus een levende en een geestvorm die steeds meer zichtbaar wordt maar niet meer dan dat.
Laatst aangepast door Runeshade op ma 8 mei 2017 - 10:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 10:46 | |
| Ik weet het niet, het is te lang geleden dat ik de boeken nog es gelezen heb xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 11:57 | |
| Waarom is Italiaans zo verwarrend xD (Duolingo maakt 't wel leuker voor mij om 't te leren tho xD) |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 12:21 | |
| Ik heb geen talenknobbel, dus ik vind het sowieso altijd verwarrend :') |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 mei 2017 - 12:44 | |
| - Fisheye schreef:
- Waarom is Italiaans zo verwarrend xD (Duolingo maakt 't wel leuker voor mij om 't te leren tho xD)
Ik gebruik ook DuoLingo omg het is zo leuk c': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|