|
|
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:33 | |
| Oh wacht ik moest een topic maken Shit ik heb de hele dag wiskunde gedaan ik ben dood |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:33 | |
| - Roughsand schreef:
- Ik herken 't probleem xD Heb het ook vaak genoeg, helaas xD
Ik denk dat dit zegt dat we echt way to much accounts hebben aangemaakt in ons leven xD |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:34 | |
| Oh wacht ik moest een topic maken Shit ik heb de hele dag wiskunde gedaan ik ben dood |
|
| |
»Quinty« 118 Actief "It wasn't my fault. We had no choice"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:34 | |
| - Raptorecho schreef:
- Roughsand schreef:
Ik denk dat dit zegt dat we echt way to much accounts hebben aangemaakt in ons leven xD Probably xD Ik heb een open topic gemaakt met Rough btw, als iemand zich geroepen voelt xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:35 | |
| Ik heb serieus eens gehad dat ik naar een account keek en me later realiseerde "Oh, deze is van mij" Dus het kan altijd erger mensen. |
|
| |
Marlk 251 Actief What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:36 | |
| |
|
| |
Bo~ 199 Actief I lost my way inside the truth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:36 | |
| - Acefray schreef:
- Ik heb serieus eens gehad dat ik naar een account keek en me later realiseerde "Oh, deze is van mij" Dus het kan altijd erger mensen.
Ik ken dat XDD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:37 | |
| - Acefray schreef:
- Ik heb serieus eens gehad dat ik naar een account keek en me later realiseerde "Oh, deze is van mij" Dus het kan altijd erger mensen.
Vaak genoeg xD Als ik de leden lijst door struin "Oh, die is van mij. Oh ja, die herken ik ook nog. Wacht, was die ook van mij?" xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:38 | |
| Soms heb ook ook echt dat ik terugdenk en ben van "Was die van mij of ik heb er gewoon veel topics mee gehad of vaak naar gekeken?" xDD |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:38 | |
| - Roughsand schreef:
- Acefray schreef:
Vaak genoeg xD Als ik de leden lijst door struin "Oh, die is van mij. Oh ja, die herken ik ook nog. Wacht, was die ook van mij?" xD Yup ik herken het ook! Weet niet eens met welke account, maar heb het gehad, dat weet ik wel. |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:43 | |
| - Roughsand schreef:
- Raptorecho schreef:
- Roughsand schreef:
Ik denk dat dit zegt dat we echt way to much accounts hebben aangemaakt in ons leven xD Probably xD
Ik heb een open topic gemaakt met Rough btw, als iemand zich geroepen voelt xD Ik wil reageren maar ben vanaf morgen een week weg :< |
|
| |
135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:45 | |
| En hier is deze ouwe zak xD Ik herinner me maar weinig van 'm |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:47 | |
| Ik moet altijd aan de Rowan van WS denken :') Geloof dat die daarop ook gebaseerd was, toch? Also, geeft niet Kip ^^. |
|
| |
Once and forever
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:48 | |
| [VENGEFUL] Lionrose is van mening dat iemand die een ander iets aandoet precies hetzelfde terug verdiend. Heb je een moord gepleegd? Dan is Lionrose van mening dat je daar dezelfde straf voor terug moet krijgen. Ze zal het echter nooit luidkeels uitroepen dat dit haar manier is van leven. Doe je iemand die dicht bij Lionrose staat óf Lionrose zelf iets aan? Be prepared, she's coming for you.
I can't help it. xD Revenge gives loads of drama in the RPG ~ |
|
| |
135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:50 | |
| - Roughsand schreef:
- Ik moet altijd aan de Rowan van WS denken :') Geloof dat die daarop ook gebaseerd was, toch?
Also, geeft niet Kip ^^. Dat was Roman xD Maar ja, dat was de bedoeling indd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:50 | |
| - Rowanflame schreef:
- Roughsand schreef:
- Ik moet altijd aan de Rowan van WS denken :') Geloof dat die daarop ook gebaseerd was, toch?
Also, geeft niet Kip ^^. Dat was Roman xD Maar ja, dat was de bedoeling indd WS is a long time ago, ik haal namen door elkaar xD I'm sorry (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:53 | |
| Ace is so precious and such an idiot. He sees a dark forest and still thinks he is in starclan.... instead of dark forest.
Teddy had toen ook een Rai aangemaakt B) Remindsoul xD |
|
| |
Once and forever
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:55 | |
| - Acefray schreef:
- Ace is so precious and such an idiot.
He sees a dark forest and still thinks he is in starclan.... instead of dark forest.
Teddy had toen ook een Rai aangemaakt B) Remindsoul xD 'oh this must be another part of Starclan I've never seen before! Cool!' |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:56 | |
| Omg lekker ACe xDDD typisch ace, geweldig gwn :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 21:56 | |
| Geweldig hoe oblivious Ace kan zijn xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |