|
|
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| |
| |
Marlie 247 Actief “Cared about one person and it fucked me up lmao”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:09 | |
| - Lexa schreef:
- dat moment dat je je realiseert dat je morgen een presentatie hebt en huiswerk en het niet eens bij je hebt en je geheid moet nablijven XD
I have the same problem |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:10 | |
| - Tigergaze schreef:
- .Lightkit schreef:
- Mijn ouders vroegen net hoe het ging met leren voor mijn eindexamens.
Ha.. ha.. ha.. good you ask.
- Spoiler:
Does netflix count as learning for exams? *Praat goed hoe ze vandaag bezig is* gisteren heb ik een hele dag aan wiskunde en geschiedenis besteed, ik verdien een dag netflix en warrior cats.... *internal screaming* |
|
| |
Dodo 180 Actief ❝Feelings make you weak.❞
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:14 | |
| - Whitenight schreef:
- Lexa schreef:
- dat moment dat je je realiseert dat je morgen een presentatie hebt en huiswerk en het niet eens bij je hebt en je geheid moet nablijven XD
I have the same problem
umg :0 lets cry in a corner together XD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:24 | |
| Het moment dat je computer standaar een uitroepteken achter de pm titel zet...
Also, dat is totally legit Nath! Eens in de zoveel tijd een dag vrij zorgt ervoor dat je de andere dagen volhoudt (:
&& How's life? |
|
| |
»Quinty« 118 Actief "It wasn't my fault. We had no choice"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:25 | |
| Hey Emma c:
Life's fine, waiting for people to show up for a game night xD |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:26 | |
| - Tallshadow schreef:
- Het moment dat je computer standaar een uitroepteken achter de pm titel zet...
Also, dat is totally legit Nath! Eens in de zoveel tijd een dag vrij zorgt ervoor dat je de andere dagen volhoudt (:
&& How's life? Oke, dus alle titels worden ineens geroepen?? Met mij is het prima, met Ocean niet ben ik bang... ik en mijn gevoel voor drama verhaallijnen lol.. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:27 | |
| Dat klinkt erg veelbelovend voor een awesome avond Q! Alvast heel veel plezier gewenst : D
@Butter, yep zoiets xD Oh no.. Arme Ocean D: |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:28 | |
| Tiger kan niets goed doen whoops *looks at Butter*
|
|
| |
Marlk 251 Actief What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:30 | |
| Wat is nu weer aan de hand in Dramaclan? Of is het nog steeds het drama rondom het toekomstige Tiger x Ocean litter? ;D |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:31 | |
| - Tallshadow schreef:
- Het moment dat je computer standaar een uitroepteken achter de pm titel zet...
&& How's life? I guess you're right! ;D En omg, Whifflepaw is leuk. Nu nog een manier bedenken waarop ze zichzelf Thora zal gaan noemen. En god, ik weet niet hoe ik haar als een goede Bloodclanner moet gaan bespelen, ze is nu zo awkward. |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:31 | |
| @Daan, zo boos is ze ook niet op Tiger, niet werkelijk in ieder geval met haar hormonen en schuldgevoel is ze niet de geweldigste vriendin lol. @ Emma, jup arme Ocean.. ach het brengt een leuke wending in alles.. @Lightkit, toekomstige nestje.. Ocean gaat Tiger vertellen dat ze zwanger is op haar minst netst... |
|
| |
Once and forever
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:33 | |
| Oh god good luck with that <3 Ik vraag me af hoeveel mensen zich gaan aanvragen voor hun litter ;o |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:34 | |
| Die hele clan is een drama en ik zit hier met Burnet van lol ik wil gwn dat ze rustig kan leven x'D |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:35 | |
| Die hele clan is een drama en ik zit hier met Burnet van lol ik wil gwn dat ze rustig kan leven x'D |
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:36 | |
| - Whifflepaw schreef:
En omg, Whifflepaw is leuk. Nu nog een manier bedenken waarop ze zichzelf Thora zal gaan noemen. En god, ik weet niet hoe ik haar als een goede Bloodclanner moet gaan bespelen, ze is nu zo awkward. Cobra helpt wel :') |
|
| |
Once and forever
| |
| Bo2: En ondertussen gaat ze Swiftkit een trauma op laten lopen ofzo? : ') Burnet wil geen peaceful leven. Ze wil Ocean&Tiger voor zichelf.
En Windclan is idd Dramaclan. Ik ben blij dat Lion er niet meer in zit~ Al zal het drama hem altijd achtervolgen mwhaha |
|
| |
| |
| Oh well more drama on the way want Raptor is back. |
|
| |
| |
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 20:37 | |
| - Whifflepaw schreef:
En omg, Whifflepaw is leuk. Nu nog een manier bedenken waarop ze zichzelf Thora zal gaan noemen. En god, ik weet niet hoe ik haar als een goede Bloodclanner moet gaan bespelen, ze is nu zo awkward. Cobra helpt wel :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|