We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 11:59
Ik vraag me af wat Lionroar voor 'n dude is xD
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 12:19
Oké nu moet ik echt gaan leren, hoe graag ik Lionrose ook af wil maken. Woensdag beginnen de examens I need to prepare well enough ;v;
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 12:51
Jinx schreef:
Oceanbreeze schreef:
Jinx schreef:
Holy shiiiiit Nóg meer kittens van Ocean? Én van Tiger? Omg :'D die twee gaan een enorme stamboom krijgen.
Arme Mist, die kan haar pa en pleegma niet delen
Eh, Ocean heeft al een enorme stamboom door Whitelion lol... Dus het wordt alleen maar erger. xD
Het houdt niet op, niet vanzelf... xD n'awhhh Ocean zal wel steun kunnen vinden bij Routpaw hoor <3
Nog meer kleinkinderen voor IcecloudxD, die stamboom wordt inderdaad steeds groter.
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 12:57
Runeshade schreef:
Fire moet ook ooit babies maar alle mogelijkheden worden een beetje van de kaart geveegd x'D
Ik weet wel een kat voor Fire
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Tigergaze
Member
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets