We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: WC High (Overleg + aanmelden) zo 7 mei 2017 - 0:03
WC High !
" Rustig wandel je door de gangen van dhet gigantische schoolgebouw heen. Wat jongere kinderen, freshmen, lopen aan je voorbij. Kleine mormels zijn het, zeker nu je al een senior bent. Rustig loop je verder in de richting van je klaslokaal. Wat voor les heb je nu? Wat maakt het ook echt ook, het is allemaal hardstikke saai, die lessen. Of niet? Even herrie schoppen midden in de les kan een van de leraren gerust genoeg op stang jagen om de les af te blazen. Met ene glimlachje wandel je het lokaal binnen, om in je ooghoek je high school crush te zien, waardoor je het koude zweet meteen uitbreekt en er asap een change of plans is. Wat er ook gebeurd in high school; het blijft er spicy. "
aboutHello all! Dit is het overleg en uitleg topic voor WC high, een random AU aan warrior cats zelve. Zoals de naam van deze AU al suggereert is dit een human AU, met andere woorden, alle karakters zijn mensen! Maar dat is niet alles. In deze AU kan je je favoriete warrior cats account als mens tot leven brengen. Deze school is gebaseerd op een Amerikaans High school. Dit wilt zeggen dat er 4 jaren zijn in de school en je karakter de leeftijd van 14 tot 19 jaar kan hebben. Uiteraard kun je wat uitschieters hebben, mensen die jaren hebt gedubbeld (en uitzonderlijk over geslaan!). Hierdoor kan er een schommeling van leeftijd van ongeveer 2 tot 3 jaar zijn (wat je karakter maximum in hun laatste jaar 22 kan maken). Ja, je moet goed opletten hoe vaak je je jaar opnieuw gaat doen, want als je het een vierde keer doet zal de schoolhoofd je zonder genade van school sturen. Dat is uiteraard geen drama, buiten school is er immers ook een leven... Right? Algemeen speelt de rpg zich af in een gigantische high school waar verscheidene lokalen zijn om aan alle vakken te voldoen. Denk hierbij aan gym (een grote gymzaal + zwembad), chemie (een labo), talen (lokalen met taalstuff), en ga zo maar verder. Je kan creatief zijn in wat je karakter volgt van vakken, er zit geen limiet aan vast. Uiteraard hebben we wel jaren. Voor nu zal elk jaar een klas hebben. Je hebt 9th grade (14 - 15 years / Freshmen ), 10th grade (15 - 16 years / Sophomore ), 11th grade ( 16 - 17 years / Junior ) en 12th grade ( 17 - 18 years / Seniors ). Elke klas heeft een klashoofd, hiervoor kan je je ook aanmelden. Het is kinda de grote stem van de klas en best een populair iemand binnen de school, dus dan heb je zeker een stapje voor de dames, als je snapt wat ik bedoel~
in short- 14 - 18 jaar (max 22); je karakter kan maar 3 jaar dubbelen voor schorsing - Je hebt 4 jaren (9th, 10th, 11th & 12th grade); waarvan voor nu elk een klas - Er zijn lokalen voor alle vakken, dus je kan alle lessen volgen - Er is een klassenhoofd die gekozen word, die heeft een hoger aanzien en is algemeen bekend in de school - Pauzes zijn er vaak, je kan buiten de school rpgen, geef dit wel aan. - Als je eventueel een leraar wilt rpgen kan dit gerust ook, dit hoef je enkel even aan te vragen - Het is een school met studenten, houd het dus realistisch aub - We gebruiken rl fc voor deze AU; je kan ook gwn een pic van je karakter neerzetten, het hoeft geen hele fc te zijn - De school heeft drie verdiepingen en je hebt toegang tot een groot sportveld, een paar grote sporthallen, indoor & outdoor pools (ook een river voor te vissen mochten students dat willen) en de studenten hebben toegang tot het dak (niet tijdens lesuren)! - ...
Years9th grade
- Klassenhoofd? (!) - ... > FC > Age - ... > FC > Age -...
clubsUiteraard zijn er ook clubs, zoals de boekenclub, de zwemclub, ga zo maar door. Ook in je aanmelding kan je je aanmelden voor een club (ik zal wat basisclubs neerplaatsen) of een nieuwe aanvragen! Wie het eerste opkomt met de clubs zal dan ook club president worden van die club (en dus wss meer populariteit krijgen binnen de school).
les goDenk je dat dit best leuk kan zijn voor te rpgen? Pak dan deze lijst en post dan neer, dan word je toegevoegd aan de mooie lijst.
Code:
[b]Naam karakter[/b]: [b]Leeftijd[/b]: [b]Gender[/b]: [b]Faceclaim/foto[/b]: [b]Grade[/b]: [b]Club[/b]: New mogelijk + open clubs; president (ja/nee)? [b]Extra[/b]: evt als je klassenhoofd/teacher wil
ExtraVoor vragen en andere dingen over de AU kun je altijd pb's sturen naar mijn accounts (Bo2)!
Onderwerp: Re: WC High (Overleg + aanmelden) zo 7 mei 2017 - 0:06
Naam karakter: Levi Samson (Aka Lurkingshade) Leeftijd: 16/17 Gender: Male Faceclaim/foto: Andy Biersack Grade: 11th, Junior Club: Niks; hij is een loner ftw Extra: ik doe dit even als voorbeeldje pls dont kill me
Onderwerp: Re: WC High (Overleg + aanmelden) zo 7 mei 2017 - 1:43
Naam karakter: Rout Greenwood Leeftijd: 18 Gender: Female Faceclaim/foto:
Daria Sidorchuk:
Ik heb zo'n schijthekel aan goede faceclaims vinden
Grade: 11th Club: Art (Tenzij er iets van een groep kan komen die medicijnen studeert ofzo lol) Extra: Woooo ik ben lekker onorigineel met de naam geweest B)
Edit;; heb dr toch een jaartje ouder gemaakt lol
Laatst aangepast door Routpaw op zo 7 mei 2017 - 14:15; in totaal 1 keer bewerkt
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: WC High (Overleg + aanmelden) zo 7 mei 2017 - 8:10
Naam karakter: Acefray aka Aiden Feyes Leeftijd: 21 Gender: Male Faceclaim/foto: Een donkere, brede dude met dreadlocks. De puntjes hiervan zijn licht roze geverfd. Grade: 12th Club: Sports en eventueel ook de medicijnen club van Rout Extra: Mijn sexy man heeft geen faceclaim. Hij is gewoon een populaire gast die iedereen als vriend wilt maken.
Onderwerp: Re: WC High (Overleg + aanmelden) zo 7 mei 2017 - 11:53
Naam karakter: Shelley Flight (rip de naam oké) (Swallowflight B)) Leeftijd: 18 Gender: female Faceclaim/foto: Marie Avgeropoulos (van Octavia Blake, the 100) Grade: 11th Club: Sport B) Extra: ze is blijven zitten c:
Onderwerp: Re: WC High (Overleg + aanmelden) zo 7 mei 2017 - 12:05
Naam karakter: Lissa Wren (Whispersong) Leeftijd: 17 Gender: Female Faceclaim/foto: Ik heb geen faceclaim maar Lissa heeft een blanke huid, blauwgroene ogen en zilverkleurig (geverfd) haar dat in een schuin bobline model geknipt is. Grade: 11th Club: Books Extra: Ik ben vreselijk met het zoeken/vinden van faceclaims van echte personen, vandaar dat ik een beschrijving ingevuld heb. Also, ik haal een van mijn faves effe terug uit de dood voor dit xD
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: WC High (Overleg + aanmelden) zo 7 mei 2017 - 13:53
Naam karakter: Thomas Fairclough (Thornface) Leeftijd: 18 Gender: Male Faceclaim/foto:
Diego Boneta:
Hier ziet hij er wat ouder uit but who cares:
Grade: 12th (senior) Club: Science Extra: Hij is de soort student die ontzettend zenuwachtig is voor toetsen en examens terwijl hij altijd dikke voldoendes haalt
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
Onderwerp: Re: WC High (Overleg + aanmelden) zo 7 mei 2017 - 16:29
Allemaal geaccepteerd en zal nu toegevoegd!
IMPORTANT
- De rp is geopend!
- Jörgen Eld is de nieuwe wiskunde leerkracht, hij heeft een eigen wiskunde lokaal op de derde verdieping. - Kiara Duarte is de nieuwe gym leerkracht. Zij heeft toezicht op de gymhal op de gelijkvloer en het sport terrein buiten; ook heeft zij toezicht over het zwembad buiten (en ook de zwemlessen). - Sasha Darcey is de nieuwe biologie leerkracht, ze heeft een eigen lokaal met labo op de eerste verdieping.
- Tyger Murphy is de nieuwe klassenhoofd van de Seniors! Hij heeft toegang tot verschillende lokalen zonder gestraft te worden (zie rp)
- Tyger Murphy is de nieuwe president van de sportsclub; hij heeft altijd toegang tot de sportcomplexen & het zwembad samen met zijn club
- De nursing club is toegevoegd, een club waar men over medicijnen en stuff kan leren van de nurse (momenteel nog npc) - Stargazing club toegevoegd. Zij zullen hun club vooral in het aardrijkskunde lokaal voortbrengen. Ze zullen ook soms 's nachts lekker sneaky op school campus sterren staan kijken. - Gaming club toegevoegd. Zij zullen in the computer lab vooral bezig zijn met hun games en stuff.
---
We zoeken nog een Nurse voor deze club aan te vullen! Deze krijgt een eigen bureel, de nurse office.
Thanatos
Deceased
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
Onderwerp: Re: WC High (Overleg + aanmelden) zo 7 mei 2017 - 19:31
Hellhound Naam karakter: Michael Scarlan Leeftijd: 19 Gender: Male Faceclaim/foto: Diego Barrueco Grade: Senior Club: President of the Martial Arts club Extra: Too bad his fc isn't fluffy
Rousepaw Naam karakter: Rox(anne) Maddox Leeftijd: 18 Gender: Female Faceclaim/foto: Bryden Jenkins Grade: Junior Club: Nursing club Extra: I volunteer as class president!
Laatst aangepast door Rousepaw op di 9 mei 2017 - 17:09; in totaal 1 keer bewerkt
Brokentune
Member
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
Onderwerp: Re: WC High (Overleg + aanmelden) zo 7 mei 2017 - 20:55
Inge, de algemene RPG regels wel, verder gelieve zo realistisch mogelijk te werk gaan. Dus dat moet je zelf een beetje inschatte
Added ya!
IMPORTANT
- Roxanne Maddox is het nieuwe klassenhoofd van de juiniors! - Michael Scarlan is de founder & president van de nieuwe Martial Arts club, waardoor de school een zaal voor de club heeft vrij gemaakt.
- De Martial Arts club is toegevoegd! De club heeft een dojo gekregen binnen de gym hall waar zij hun activiteiten kunnen voortzetten. Enkel leden, of degene met toestemming van de president, kunnen binnen in deze zaal.