|
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Groepstekening di 6 sep 2011 - 17:57 | |
| (Gestolen van Despairheart >:3)
Ok, ik heb dus besloten om ook een groepstekening met katten te maken. Maar daar heb ik natuurlijk jullie aanmeldingen voor nodig! Dus... Ik weet nog niet hoelang ik erover zal doen... Ik denk dat de meeste van jullie mijn tekenstijl wel kennen (zoniet, kijk dan bij het topic Mijn paint groepstekening van Shinypaw (Wie ik dus ook ben))
Katten: Birdkit Deathpaw Runstorm Snowrose Dotpaw Nightpaw (Eigen verzonnen kat, ik wil hem er ECHT graag op. Hij wordt "Aangevallen" door Deathpaw en is doodsbang x3) Whitepaw Despairheart Summerbreeze Redeye
AANMELDEN IS NIET MEER MOGELIJK!!!
Laatst aangepast door Stripedpaw op wo 7 sep 2011 - 19:37; in totaal 10 keer bewerkt |
|
| |
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 18:05 | |
|
Laatst aangepast door Birdkit op di 6 sep 2011 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 18:19 | |
| |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 18:21 | |
| Snowrose? Naam: Snowrose Vacht: Nouja zie profielfoto, ze is grijs met van die vlekjes xD Ogen: Lichtblauw, zie profielfoto Extra: Nothing? xD Edit: Sorry! Was het aan het invullen toen je postte xD Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Laatst aangepast door Snowrose op di 6 sep 2011 - 18:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 18:22 | |
| Vul A.U.B. het lijstje in (Een kat per persoon!) |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 18:22 | |
| Naam kat: Deathpaw Vacht: Grey Tabby Ogen: Mosgroen Extra: Ze moet een beetje afkeurend kijken, vraag me niet waarom XD |
|
| |
74
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 18:29 | |
| Naam kat: runstorm ( ja ik weet het verkeerde acc) Vacht: lapjes Ogen: groen Extra: engel vleugeltjes als het kan?
|
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 19:34 | |
| Allemaal goedgekeurd |
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 19:38 | |
| Naam kat: Whitepaw Vacht: zie ava Ogen: blauw Extra: als het kan een beetje gedeprmeerd |
|
| |
66
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 19:53 | |
| Mag ik er ook bij met Summer??
Naam kat: Summerbreeze Vacht: volledig zwart Ogen: helder groen Extra: nou ja, ze is een beetje mysterieus soms.
Je vorige tekening was echt great! |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 19:57 | |
| OMG IK OOK! :3
Naam kat: Despairheart Vacht: zwart met wit....Of is het nou wit met zwart? OMG IDK!! Ogen: Rood Extra: Vind alles goed behalfe te kort slapen. (maakt niet uit hoe ze kijkt) //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
Kijk naar mijn DA account voor de Super Robot Monkey Team Hyperforce Go tekeningen! http://digidespairheart.deviantart.com/
|
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 20:08 | |
| I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 20:11 | |
| OK, Red, voor jou maak ik een uitzondering! |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 20:15 | |
| Lol. Ik zie opeens: 'Hij word aangevallen door Deathpaw en is doodsbang' Haha oh, ik wil het resultaat zo hard zien nu XD
Ik wacht met smart hoe het hele plaatje met alle katten er op er uit komt te zien >3 Edit: heb je ook nog andere tekeningen? Dan kan ik je stijl zien (: |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening di 6 sep 2011 - 21:48 | |
| Naam kat: Patchpaw Vacht: Wit met zwarte vlekken Ogen: Cyaan Extra: Beetje een onnozele uitstraling? :'D I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry? Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
Gail 952
| |
| |
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening wo 7 sep 2011 - 14:28 | |
| Als er een volgende tekening komt heb ik wel een kanidaat voor je :phantom x'D |
|
| |
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening wo 7 sep 2011 - 20:25 | |
| Sorry Patchpaw, je kan er niet meer op...
Status tekening: Birdkit is af Snowrose is af Deathpaw is af Nightpaw is af De rest nog niet |
|
| |
Gail 952
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Groepstekening | |
| |
|
| |
|