Science 4 life ❤ 48 Actief You break me down, you build me up, believer. Pain! Let the bullets fly, oh let them rain. My life, my love, my drive, it came from... Pain! You made me a believer.
| |
| Onderwerp: Sleep well wo 3 mei 2017 - 20:49 | |
| Met een kalme tred wandelde de tabby verder, zijn kop laag. Hij had bijna moeten lachen toen hij de leader van Shadowclan had gezien. Het was ergens belachelijk om te denken dat dat zijn familie was, heel erg close zelf, misschien iets te close. Toch rolde de jonge kat even met zijn ogen voordat hij verder stapte en toen even halt hield aan de stream. Zijn ogen werden meteen koel, zijn gezicht emotieloos. Idiots. Hij vond het belachelijk en vooral nogal vreemd dat iedereen zich zo vreemd begon te gedragen. Maar dan opnieuw; hij had geen inlevensvermogen. Hij carede om niemand en dat wist hij wel, diep vanbinnden... Hmpf. Hij neeg zijn kop en begon wat te drinken, kalm blijven Rise.
- Galebird only |
|
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sleep well wo 3 mei 2017 - 20:59 | |
| Galebird wandelde in de richting van het stroompje waar de katten tegenwoordig hun water vandaan haalden. Hij was een RiverClan kat, hij hield van water. De gestreepte kater zag iets verderop een ThunderClan kat staan, maar vond de kater niet belangrijk genoeg om in de gaten te houden. Rustig ging hij zitten en begon hij te drinken, het water hier was niet zo lekker als dat uit hun eigen rivier.. al was dat misschien enkel omdat hij het idee zo in zijn kop had gekregen hoor. |
|