| Animation (Closed voor making) | |
|
|
155
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 7 sep 2011 - 13:28 | |
| Ooow! Wil je ook een tekening voor mij maken? Als je het al niet druk genoeg aan die andere hebt. Als het zou mogen zou ik graag dit willen hebben:
Thunderheart en Shadowheart die naast elkaar zitten in het bos en op de achtergrond hetb liefst dat het nacht is en dat het bliksemt. Shadowheart is helemaal zwart met gele ogen en een rode halsband. (Nee, geen poesiepoes hoor!) Bij Thunderheart zei ik dat hij een rode kater met groene ogen was ik bedoelde eigenlijk met rood dat hij gewoon een oranjekleurige kater was maar dat noem je rood. En verder heeft hij groene ogen maar dat wist je al =)! En ze worden later partners duzzzz. Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind - Andere signature:
|
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 7 sep 2011 - 13:32 | |
| Haajj ja Lion hier. Duuhh. Maaruhh.. Ja dat was het. IK LIEF JOUW TEKENING I LUV IT LUV IT LUV IT ZO MUCH! 8D maaruhh wil je Lionclaw en Dreamheart samen teken in de manenschijn. Ze zijn partnertjes ;3 En ja da was het! |
|
| |
113
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 7 sep 2011 - 14:34 | |
| |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 7 sep 2011 - 14:50 | |
| Really, hij is awesomeee! O.O |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 7 sep 2011 - 16:47 | |
| - Thunderheart schreef:
- Ooow! Wil je ook een tekening voor mij maken? Als je het al niet druk genoeg aan die andere hebt. Als het zou mogen zou ik graag dit willen hebben:
Thunderheart en Shadowheart die naast elkaar zitten in het bos en op de achtergrond hetb liefst dat het nacht is en dat het bliksemt. Shadowheart is helemaal zwart met gele ogen en een rode halsband. (Nee, geen poesiepoes hoor!) Bij Thunderheart zei ik dat hij een rode kater met groene ogen was ik bedoelde eigenlijk met rood dat hij gewoon een oranjekleurige kater was maar dat noem je rood. En verder heeft hij groene ogen maar dat wist je al =)! En ze worden later partners duzzzz. Okey, wow, iedereen wil een tekening nu... OMG LUVIT! Thunderheart, alseerst maak ik de andere twee tekeningen en dan beging ik pas aan de jouwe PS: natuurlijk wil ik een tekening maken ^v^ Totdat de tekening er pas op komt kan wel lang duren alleen... - Lionclaw schreef:
- Haajj ja Lion hier. Duuhh. Maaruhh.. Ja dat was het. IK LIEF JOUW TEKENING I LUV IT LUV IT LUV IT ZO MUCH! 8D maaruhh wil je Lionclaw en Dreamheart samen teken in de manenschijn. Ze zijn partnertjes ;3 En ja da was het!
Jep ga ook deze tekening maken ^v^ Voor jouw geld het zelfde, de tekening kan lang duren totdat hij erop staat D: School is net begonnen en ik heb het nu al weer druk ermee. *sadface* Bluestar schreef:Ik heb ook wel intresse in zo'n tekeningetje :3 i like it a lott, kun je misschien, als je zin hebt; een Littlepaw en Fireheart gewond tekenen, vanaf de zeikant naast elkaar. En dan Bluestar die er huilend, vol ongeloof voor ligt. Ik weet niet of je het een beetje snapt, maaaaaaaaaaar als je het niet snapt wil ik het nog wel uitleggen, als je t wilt doen dan xD ^^ De schets is nu af! - Spoiler:
Zeg ook als er iets niet klopt (wat ik dus misschien verkeerd gelezen heb -_-) ^v^ -Despairheart //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
Kijk naar mijn DA account voor de Super Robot Monkey Team Hyperforce Go tekeningen! http://digidespairheart.deviantart.com/
|
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 7 sep 2011 - 17:23 | |
| - Littlepaw schreef:
- Oeh, ik lief het! Je tekent erg leuk. :3
Heb wel een klein stom detailtje: Littlepaw is erg klein. Zo op de schets kan ik niet goed zien of je daar rekening mee gehouden hebt, omdat het in grote lijnen is getekend, dus ik dacht: ik meld het even. ^^ Voor de rest vind ik je tekeningen echt heel mooi. c: Thanks! Bedankt dat je zegt dat Littlepaw kleiner is ^^" Geen rekening mee gehouden D: , Ik Bewerk het wel en kleur hem dan in! -Despairheart //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
Kijk naar mijn DA account voor de Super Robot Monkey Team Hyperforce Go tekeningen! http://digidespairheart.deviantart.com/
|
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 7 sep 2011 - 17:33 | |
| AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SO AWSOME<333
|
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 7 sep 2011 - 18:17 | |
| Aanvraag: Kan je de dood van Palominokit,s broertje doen? Hoe zit het eruit: Palominokit en zijn broertje en zusje en moeder in de nursey. Zijn broertje (Een rode cyperse kitten) is net overleden aan ziekte, dus geen wonden. Zijn moeder kijkt recht vooruit en is in een grote schok. Palominokit huilt en zijn zusje kijkt vooral geschrokken en verbaasd. (Een grijs cypers poesje) De moeder is trouwens wit. Wil je het alstublieft zo triest mogelijk maken? Palominokit en zijn zusje en overleden broertje hebben dan nog blauwe ogen, de moeder groene. Hoop dat niet te moeilijk is. |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 7 sep 2011 - 18:53 | |
| Oh oh, Bluestar heeft een soort beet op haar rug. En kan de achterste kat (volgesmij fire)iets gewonder? |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 7 sep 2011 - 19:16 | |
| ^^ Het gaat wel lang duren totdat de tekening klaar is, ik doe m'n best! [quote"Bluestar"] Oh oh, Bluestar heeft een soort beet op haar rug. En kan de achterste kat (volgesmij fire)iets gewonder?[/quote] ^^ Nicé details! Ga het meteen verbeteren, En natuurlijk kan Fireheart gewonder *grins* --- 21:12 Tijd) Hier is tie!!! Waring! heeft "bloed" in de tekening als je er niet tegen kan...Niet kijken? - Spoiler:
*Looks at the drawing* Ywhaah! Awhesomne :3 Bloederig genoeg? -Despairheart //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
Laatst aangepast door Despairheart op za 10 sep 2011 - 16:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 7 sep 2011 - 21:50 | |
| Ik ben Verliefd, echt waar wauw<3 dankje!
AWSUMNESS Bluepaw || Sandspots || Mojave || Rush || Jayfeather || Aspenpaw || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) do 8 sep 2011 - 16:42 | |
| - Mojave schreef:
- Ik ben Verliefd,
echt waar wauw<3 dankje!
AWSUMNESS Thanks! //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) do 8 sep 2011 - 19:06 | |
| *Niet onmiddellijk opgemerkt* Eht prachtig werk. Ik doe het je absoluut niet achter. Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
|
| |
49
| |
| |
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) do 8 sep 2011 - 19:17 | |
| - Dotpaw schreef:
- Zo zielig! Dat lijfje van Littlepaw..
Echt mooi «33 :3 Thanks!! PS. Ik heb de schets nu af! - Spoiler:
Zeg ff als er iets niet klopt. Kleur hem daarna in namelijk! 83 -Despairheart //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) do 8 sep 2011 - 19:34 | |
| - Dotpaw schreef:
- D'aww! Perfect!
*Starts Painting* OMG LOLWHUTAWESOME!!! - Lionclaw schreef:
- Haajj ja Lion hier. Duuhh. Maaruhh.. Ja dat was het. IK LIEF JOUW TEKENING I LUV IT LUV IT LUV IT ZO MUCH! 8D maaruhh wil je Lionclaw en Dreamheart samen teken in de manenschijn. Ze zijn partnertjes ;3 En ja da was het!
Schets is ook voor jouw af!!! - Spoiler:
......Let nie ofp deh maanie...Whaz vrheemdt bezichg... *runs away* //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) | |
| |
|
| |
|